ΙΣΩΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΠΟΤΕ.

Συστήματα υποστήριξης οδηγού BMW ConnectedDrive στην BMW Σειρά 2 Coupé.

Η BMW Σειρά 2 Coupé είναι ήδη εξοπλισμένη με έναν αξιόπιστο συνοδηγό: τα διάφορα συστήματα υποστήριξης οδηγού από το BMW ConnectedDrive. Υποστηρίζουν τον οδηγό και του επιτρέπουν να απολαμβάνει πραγματικά τη μοναδική εμπειρία οδήγησης. Σας προειδοποιούν έγκαιρα όταν χρειαστεί και σας βοηθούν στο παρκάρισμα. Ή σας προσφέρουν ένα χέρι βοηθείας κατά τους ελιγμούς με την όπισθεν, χρησιμοποιώντας την κάμερα οπισθοπορείας ως τρίτο μάτι. Η BMW Σειρά 2 Coupé είναι ο αξιόπιστος συνοδός που σας επιτρέπει να συγκεντρώνεστε στο πιο σημαντικό πράγμα όταν οδηγείτε: στον δρόμο.

DRIVING ASSISTANT.

Το Driving Assistant συνδυάζει μια σειρά συστημάτων που υποστηρίζονται από κάμερες, όπως είναι η Προειδοποίηση Εγκατάλειψης Λωρίδας, η Προειδοποίηση Προσέγγισης και η Προειδοποίηση Πεζών με λειτουργία φρεναρίσματος στην πόλη.

Η Προειδοποίηση Εγκατάλειψης Λωρίδας ανιχνεύει τις διαγραμμίσεις των λωρίδων και σε περίπτωση που, άθελά του, ο οδηγός αρχίσει να παρεκκλίνει από τη λωρίδα του όταν κινείται με ταχύτητες από 70 km/h περίπου και άνω, τον προειδοποιεί με δονήσεις του τιμονιού. Η προειδοποίηση δεν ενεργοποιείται εάν η αλλαγή λωρίδας είναι ηθελημένη, δηλαδή όταν έχετε ανάψει φλας.

Η Προειδοποίηση Προσέγγισης με λειτουργία φρεναρίσματος στην πόλη αναγνωρίζει οχήματα, ενώ η Προειδοποίηση Πεζών αναγνωρίζει πεζούς. Σε περίπτωση που το προπορευόμενο όχημα φρενάρει απότομα, η BMW σας αποκρίνεται άμεσα όταν είναι ενεργοποιημένη η Προειδοποίηση Προσέγγισης. Αρχικά εμφανίζεται ένα εικονίδιο προειδοποίησης, το οποίο αρχίζει να αναβοσβήνει στο επόμενο βήμα. Τέλος ακούγεται ένα ηχητικό σήμα. Εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει, το σύστημα ξεκινά αυτόνομα το φρενάρισμα σε ταχύτητες μέχρι και 60 km/h. Σε ταχύτητες 20-25 km/h, η Προειδοποίηση Πεζών βοηθά στην αποτροπή ατυχημάτων με πεζούς. Σε ταχύτητες μέχρι και 60 km/h περιορίζει τη σοβαρότητα των συνεπειών του ατυχήματος. Εάν το σύστημα χρειαστεί να επέμβει, προετοιμάζει το σύστημα πέδησης για ταχύτερη απόκριση και ξεκινά αυτόνομα το φρενάρισμα εάν καταστεί ανάγκη. Η Υποστήριξη Επαγρύπνησης παρακολουθεί συνεχώς τη συμπεριφορά του οδηγού στο τιμόνι για τυχόν ενδείξεις κόπωσης. Εάν διαπιστώσει αποκλίσεις, εμφανίζεται η προτροπή για ένα διάλειμμα στην Κεντρική Οθόνη Ελέγχου.

Πολυχειριστήριο αφής iDrive Touch.

Το πολυχειριστήριο αφής iDrive Touch παρέχει άνετο έλεγχο του συστήματος iDrive με το ένα χέρι μόνο. Χάρη στο touchpad που είναι ενσωματωμένο στο πολυχειριστήριο, ο οδηγός μπορεί να εισάγει εύκολα διάφορες πληροφορίες, όπως προορισμούς για το σύστημα πλοήγησης, γράφοντας με το χέρι. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πρόσβαση σε πολλές λειτουργίες και τη διαμόρφωση των ρυθμίσεών τους, καθώς και για την κύλιση σε λίστες. Ο χειρισμός του συστήματος είναι πολύ απλός και διαισθητικός (βασισμένος στην αφή). Αυτό κάνει τα πράγματα ιδιαίτερα εύκολα για τον οδηγό, καθώς περιορίζει την απόσπαση της προσοχής του στο ελάχιστο. Όλες οι λειτουργίες που ελέγχονται με το πολυχειριστήριο μπορούν να προβληθούν βολικά στην Κεντρική Οθόνη Ελέγχου.

ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΡΙΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.

Καλύτερα ασφαλείς παρά μετανιωμένοι μετά: η Ένδειξη Ορίων Ταχύτητας με πληροφορία απαγόρευσης προσπέρασης σας δείχνει το τρέχον όριο ταχύτητας, καθώς και πληροφορίες για περιοχές όπου απαγορεύονται οι προσπεράσεις. Τα στοιχεία αυτά εμφανίζονται στην Οθόνη Πληροφοριών του πίνακα οργάνων. Μια ειδική κάμερα ανιχνεύει τις σχετικές πινακίδες στο δρόμο.
Οι πληροφορίες από την κάμερα μεταβιβάζονται σε μια μονάδα ελέγχου, η οποία τις επεξεργάζεται μαζί με τα δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης. Με την ενσωμάτωση πρόσθετων λειτουργιών στο αυτοκίνητο, το σύστημα μπορεί να υπολογίσει και μεταβαλλόμενα όρια ταχύτητας – για παράδειγμα, σε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος ή διαφορετικά όρια ταχύτητας για την ημέρα και τη νύχτα. Αυτός ο εξοπλισμός διατίθεται μόνο σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης Business ή Professional.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ.

Το Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης διευκολύνει το παράλληλο και κάθετο παρκάρισμα. Ενεργοποιημένο ή όχι, το σύστημα μετρά τον χώρο στάθμευσης – ακόμα και σε πολύ περιορισμένους χώρους στάθμευσης - καθώς το αυτοκίνητο περνά δίπλα από αυτόν με χαμηλή ταχύτητα (κάτω από 35 km/h) και σε απόσταση έως και 1,5 m από τη σειρά των σταθμευμένων οχημάτων.

Όταν βρεθεί μια κατάλληλη ελεύθερη στάθμευσης, ο οδηγός απλώς ανάβει τα αλάρμ και το Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης αναλαμβάνει τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης, ενώ ο οδηγός συνεχίζει να χειρίζεται τις ταχύτητες και τα πεντάλ του γκαζιού και του φρένου. Το σύστημα παρέχει επίσης οδηγίες στην Κεντρική Οθόνη Ελέγχου και εκπέμπει πρόσθετα ηχητικά σήματα.

Καθώς το αυτοκίνητο πλησιάζει αργά σε ένα εμπόδιο, το Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης ενεργοποιείται αυτόματα μέσω της λειτουργίας «Auto PDC» (Αυτόματος Έλεγχος Απόστασης Παρκαρίσματος). Η βελτιωμένη λειτουργικότητα του συστήματος περιλαμβάνει υποστήριξη του οδηγού και για παρκάρισμα κάθετα στο δρόμο. Το PDC ενεργοποιεί επίσης ένα ηχητικό προειδοποιητικό σήμα όταν το αυτοκίνητο πλησιάσει πάρα πολύ κοντά σε ένα εμπόδιο.

Στο παρκάρισμα χωρίς το Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης, η υποβοήθηση παράλληλης στάθμευσης χρησιμοποιεί αισθητήρες για να παρακολουθεί τις περιοχές στο πλάι του αυτοκινήτου και να απεικονίζει τα εμπόδια στην Κεντρική Οθόνη Ελέγχου. Έτσι, ο οδηγός δεν κουράζεται και μπορεί να απολαμβάνει ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας κατά τη διαδικασία στάθμευσης.

ΚΑΜΕΡΑ ΟΠΙΣΘΟΠΟΡΕΙΑΣ.

Η κάμερα οπισθοπορείας σας επιτρέπει να βλέπετε το χώρο πίσω από το αυτοκίνητό σας στην Κεντρική Οθόνη Ελέγχου κατά την εκτέλεση ελιγμών και το παρκάρισμα. Η κάμερα οπισθοπορείας βελτιώνει την ορατότητα όταν κινείστε με την όπισθεν με ταχύτητες κάτω από 20 km/h, για παράδειγμα, όταν παρκάρετε.
Διαδραστικές γραμμές πορείας δείχνουν εάν η επιλεγμένη ελεύθερη θέση στάθμευσης είναι αρκετά μεγάλη για το αυτοκίνητο και παρέχουν υποστήριξη στον οδηγό κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος, εμφανίζοντας περιοχές επισημασμένες με χρώματα στην Κεντρική Οθόνη Ελέγχου. Σε συνδυασμό με τον κοτσαδόρο, η κάμερα οπισθοπορείας διαθέτει και μια πρακτική λειτουργία ζουμ που κάνει την προσέγγιση ακόμα πιο εύκολη κατά τη σύνδεση ρυμουλκούμενου εξοπλισμού στο αυτοκίνητο.