ΔΙΝΕΙ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ. ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.

Η δυναμική οδήγησης και η αποδοτικότητα της BMW Σειράς 3 Gran Turismo.

ΔΙΝΕΙ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ. ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.

Η δυναμική οδήγησης και η αποδοτικότητα της BMW Σειράς 3 Gran Turismo.

Μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση με λιγότερες εκπομπές ρύπων. Η BMW Σειρά 3 Gran Turismo συνδυάζει χαρακτηριστικά που αρχικά μοιάζουν να είναι αντιφατικά. Ένα ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών, όπως το κιβώτιο οκτώ σχέσεων Steptronic μέχρι την προσαρμοζόμενη ανάρτηση, εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις. Οπτικά, η ενεργή πίσω αεροτομή υπογραμμίζει τον αυθεντικό δυναμισμό της BMW Σειράς 3 Gran Turismo.

ΔΙΝΕΙ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ. ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.Η δυναμική οδήγησης και η αποδοτικότητα της BMW Σειράς 3 Gran Turismo.

Μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση με λιγότερες εκπομπές ρύπων. Η BMW Σειρά 3 Gran Turismo συνδυάζει χαρακτηριστικά που αρχικά μοιάζουν να είναι αντιφατικά. Ένα ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών, όπως το κιβώτιο οκτώ σχέσεων Steptronic μέχρι την προσαρμοζόμενη ανάρτηση, εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις. Οπτικά, η ενεργή πίσω αεροτομή υπογραμμίζει τον αυθεντικό δυναμισμό της BMW Σειράς 3 Gran Turismo.

Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΦΟΡΜΑ.

Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΦΟΡΜΑ.

Πλαίσιο που μεταφέρει αποτελεσματικά την ισχύ στον δρόμο. Κινητήρες BMW TwinPower Turbo για κορυφαίες επιδόσεις. Ανακαλύψτε την εντυπωσιακή δυναμική της BMW Σειράς 3 Gran Turismo – ανακαλύψτε την απεριόριστη οδηγική απόλαυση.

BMW 340i Gran Turismo:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος):
7,3–7,0
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 166–159

Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας εξαρτώνται από τις επιλεγμένες διαστάσεις ζαντών και ελαστικών. Η κατανάλωση καυσίμου έχει υπολογιστεί σύμφωνα με τον κύκλο οδήγησης ECE. Τα μοντέλα που παρουσιάζονται εδώ ενδέχεται να διαθέτουν προαιρετικά διαθέσιμο εξοπλισμό και αξεσουάρ που δεν περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Η BMW Σειρά 3 Gran Turismo δημιουργεί πρότυπα στον τομέα της δυναμικής και της άνεσης. Σε συνεργασία με τους κινητήρες BMW TwinPower Turbo, το κιβώτιο οκτώ σχέσεων Steptronic επιτρέπει την βέλτιστη ανάπτυξη της ισχύος σε όλες τις στροφές. Η Προσαρμοζόμενη ανάρτηση M προσφέρει μια πιο έντονη εμπειρία δυναμικής οδήγησης.

  • Κινητήρες BMW TwinPower Turbo

    Χάρη στην τεχνολογία BMW TwinPower Turbo η νέα γενιά κινητήρων βενζίνης και diesel της BMW της γκάμας BMW EfficientDynamics, προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις και εξαιρετικά άμεση απόκριση ακόμα και σε χαμηλές στροφές λειτουργίας. Ταυτόχρονα πετυχαίνουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Αυξημένη αποδοτικότητα και άριστη δυναμική που εγγυώνται πιο έντονη οδηγική απόλαυση.

    Οι κινητήρες βενζίνης διαθέτουν πρωτοποριακή τεχνολογία υπερτροφοδότησης, πλήρως μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων Valvetronic, διπλό VANOS και Άμεσο Ψεκασμό Υψηλής Ακρίβειας. Όλα αυτά τα στοιχεία συνδυάζουν την υψηλή ισχύ με την αποδοτικότητα. Οι κινητήρες diesel διαθέτουν υπερτροφοδότες με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας και τη νεότερη γενιά του συστήματος άμεσου ψεκασμού Common Rail. Η βελτιωμένη καύση συμβάλλει στις χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.

  • Κιβώτιο 8 σχέσεων Steptronic

    Το κιβώτιο 8 σχέσεων Steptronic δημιουργεί νέα σημεία αναφοράς όσον αφορά την άνεση και τις δυναμικές επιδόσεις και αποτελεί ένα από τα κυριότερα στοιχεία του BMW EfficientDynamics. Η ασυνήθιστα πυκνή κλιμάκωση των σχέσεων μετάδοσης εξασφαλίζει άριστη απόδοση της ισχύος σε κάθε ταχύτητα. Αυτό μειώνει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και, συγχρόνως, επιτρέπει στον οδηγό να απολαμβάνει ακόμα μεγαλύτερη δυναμική. Οι στροφές λειτουργίας του κινητήρα μειώνονται, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες κίνησης, πράγμα που οδηγεί στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και του θορύβου.

    Σε αυτό συμβάλλει και ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος μετατροπέας ροπής – ακόμα και όταν οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται χειροκίνητα. Οι γρήγορες αλλαγές των σχέσεων μετάδοσης και η ακριβέστατη κλιμάκωση του κιβωτίου εξασφαλίζουν εξαιρετική άνεση.

    Στη λειτουργία SPORT, το κιβώτιο αποκρίνεται πιο άμεσα ενώ στη λειτουργία COMFORT οι αλλαγές ταχυτήτων πραγματοποιούνται σε χαμηλότερες στροφές λειτουργίας ενισχύοντας περαιτέρω την άνεση. Οι ενσωματωμένες λειτουργίες – όπως η προνοητική λειτουργία συγκροτήματος κίνησης-μετάδοσης και η διαρκής παρακολούθηση των κινήσεων του αυτοκινήτου και των συνθηκών κυκλοφορίας – επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο το κιβώτιο αλλάζει ταχύτητες. Το σύστημα επιλέγει πάντα την καταλληλότερη σχέση μετάδοσης στο κιβώτιο, ανεξάρτητα το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.

  • Προσαρμοζόμενη ανάρτηση M

    Η Προσαρμοζόμενη ανάρτηση M είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά, βελτιώνοντας τη δυναμική του αυτοκινήτου. Ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει από τον διακόπτη Ελέγχου Οδηγικής Εμπειρίας τα χαρακτηριστικά οδήγησης στον τρόπο οδήγησής του – από άνετα έως σπορ. Η Προσαρμοζόμενη ανάρτηση M προσαρμόζει τα ηλεκτρικά ελεγχόμενα αμορτισέρ στις συνθήκες του οδοστρώματος μέσα σε ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Το σύστημα χρησιμοποιεί διάφορους αισθητήρες που μετρούν τις ταλαντώσεις των τροχών και την ταχύτητα του αυτοκινήτου, για να εξασφαλίσει την ιδανική απόσβεση και την ασφαλή οδική συμπεριφορά.

    Η λειτουργία COMFORT εξασφαλίζει μια εξαιρετικά άνετη εμπειρία οδήγησης όπου οι ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν γίνονται σχεδόν καθόλου αντιληπτές. Η λειτουργία SPORT διακρίνεται για τις πιο δυναμικές ρυθμίσεις ανάρτησης. Η εξαιρετική δυναμική οδήγησης και η πιο άμεση απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του συγκροτήματος μετάδοσης κίνησης είναι χαρακτηριστικά της λειτουργίας SPORT+. Η ενεργοποίηση του DTC (Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης) επιτρέπει την ελεγχόμενη ολίσθηση των κινητήριων τροχών, προσφέροντας τη δυνατότητα ενός πιο σπορ τρόπου οδήγησης.

    Το DSC (Δυναμικός Έλεγχος Ευστάθειας) δεν απενεργοποιείται τελείως. Αντίθετα, επεμβαίνει πιο αργά για να διατηρεί την ευστάθεια του αυτοκινήτου.

ΕΝΕΡΓΗ ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ.

Για τη βελτίωση της ευστάθειας, η ενεργή πίσω αεροτομή ανοίγει αυτόματα σε ταχύτητες πάνω από 110 km/h και κλείνει όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από τα 70 km/h. Η λειτουργία της αεροτομής μπορεί να ελεγχθεί και χειροκίνητα, από τον διακόπτη στην πόρτα του οδηγού.

ΕΞΥΠΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.

Οι βασικές τεχνολογίες του BMW EfficientDynamics, όπως η Λειτουργία Auto Start/Stop, η λειτουργία ECO PRO, η Ανάκτηση Ενέργειας από την Πέδηση και το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, δημιουργούν ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας, το οποίο οδηγεί στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και συμβάλλει στη βιώσιμη κινητικότητα. Το υψηλό επίπεδο δυναμικής και οδηγικής απόλαυσης διατηρείται χωρίς συμβιβασμούς.

  • Διακόπτης Ελέγχου Οδηγικής Εμπειρίας με λειτουργία ECO PRO

    Ο διακόπτης Ελέγχου Οδηγικής Εμπειρίας επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ της λειτουργίας COMFORT, της λειτουργίας ECO PRO για αυξημένη αποδοτικότητα, της λειτουργίας SPORT για δυναμική συμπεριφορά και της λειτουργίας SPORT+, η οποία ωθεί στα όρια τη δυναμική οδήγησης. Η λειτουργία ECO PRO προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά του κιβωτίου Steptronic (εάν υπάρχει) και τις ρυθμίσεις του συστήματος θέρμανσης/κλιματισμού, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου. Επίσης, μειώνει την κατανάλωση καυσίμου σε ποσοστό έως και 20%. Ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου προσφέρουν η λειτουργία «πλεύσης» και η Διαδρομή ECO PRO, η οποία σας προτείνει μια βελτιστοποιημένη από άποψη αποδοτικότητας διαδρομή, λαμβάνοντας υπόψη την κυκλοφορία στους δρόμους, το προσωπικό στιλ οδήγησης και τις κατά τόπους οδικές συνθήκες. Έτσι, σας υποδεικνύει μια διαδρομή που εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή αποδοτικότητα, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο την κατανάλωση καυσίμου. Η λειτουργία "πλεύσης" επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται στον δρόμο υπό την επίδραση της αδράνειας με ταχύτητες έως και 160 km/h, χωρίς επιπρόσθετη ισχύ, όταν ο οδηγός απομακρύνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού χωρίς να φρενάρει.

    Η λειτουργία COMFORT εγγυάται μια εξαιρετικά άνετη εμπειρία οδήγησης, προσαρμόζοντας κατάλληλα τις ρυθμίσεις των επιμέρους στοιχείων της ανάρτησης. Στις λειτουργίες SPORT και SPORT+, προσαρμόζονται όλες οι ρυθμίσεις του συστήματος κίνησης μετάδοσης και της ανάρτησης για πιο δυναμική οδήγηση. Ο κινητήρας αποκρίνεται πιο αυθόρμητα, οι αλλαγές των σχέσεων μετάδοσης στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πραγματοποιούνται σε υψηλότερες στροφές λειτουργίας, οι ενδείξεις των σημείων αλλαγής ταχύτητας στο χειροκίνητο κιβώτιο εμφανίζονται αργότερα. Γενικά, το αυτοκίνητο έχει πιο άμεση και πιο δυναμική απόκριση.

    * Αποτέλεσμα εσωτερικής μελέτης της BMW για την κατανάλωση καυσίμου. Εξαρτάται από το προσωπικό στιλ οδήγησης

  • Λειτουργία Auto Start/Stop

    Η Λειτουργία Auto Start/Stop αδρανοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται προσωρινά (π.χ. στα φανάρια ή σε μποτιλιάρισμα) μειώνοντας τη συνολική κατανάλωση καυσίμου. Όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ συμπλέκτη (χειροκίνητο κιβώτιο) ή απομακρύνει το πόδι του από το πεντάλ φρένων (κιβώτιο Steptronic), ο κινητήρας τίθεται αυτόματα και πάλι σε λειτουργία, μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου.

  • Ανάκτηση Ενέργειας από την Πέδηση

    Σε κάθε φρενάρισμα, παράγεται κινητική ενέργεια, η οποία, μέχρι πρότινος, πήγαινε χαμένη. Η Ανάκτηση Ενέργειας από την Πέδηση αξιοποιεί αυτό το ενεργειακό δυναμικό. Το σύστημα δεσμεύει την ενέργεια που απελευθερώνεται κάθε φορά που ο οδηγός φρενάρει ή απελευθερώνει το πεντάλ του γκαζιού και τη μετατρέπει σε ηλεκτρική. Στη συνέχεια, αυτή η κινητική ενέργεια χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας του αυτοκινήτου. Χάρη σε αυτό το σύστημα έξυπνης διαχείρισης ενέργειας, ο εναλλάκτης δεν χρειάζεται πλέον να λειτουργεί συνέχεια, γεγονός που συνεπάγεται τη μείωση του φορτίου του κινητήρα. Το αποτέλεσμα: μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αυξημένη δύναμη ώσης – δηλαδή, οι κλασικές αρχές της φιλοσοφίας του BMW EfficientDynamics.

  • Ηλεκτρική Υποβοήθηση Συστήματος Διεύθυνσης

    Η Ηλεκτρική Υποβοήθηση Συστήματος Διεύθυνσης προσαρμόζει τον λόγο υποβοήθησης ανάλογα με την τρέχουσα ταχύτητα. Το αποτέλεσμα είναι η άμεση και ακριβής συμπεριφορά διεύθυνσης στις υψηλές ταχύτητες κίνησης και οι ξεκούραστοι ελιγμοί στο παρκάρισμα. Το σύστημα διεύθυνσης καταναλώνει ενέργεια μόνον όταν πρέπει πραγματικά. Αυτό εξοικονομεί καύσιμο και μειώνει τις εκπομπές ρύπων.

    Το σύστημα βασίζεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα, αντί υδραυλικής αντλίας. Στα συμβατικά συστήματα, η αντλία λαμβάνει συνεχώς κίνηση από τον κινητήρα. Αυτό το ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης λειτουργεί μόνον όταν ο οδηγός κινεί το τιμόνι. Στην ευθεία πορεία ή σε σταθερή γωνία στροφής του τιμονιού (π.χ. σε παρατεταμένες στροφές), ο ηλεκτροκινητήρας δεν είναι ενεργός και επομένως δεν καταναλώνει ενέργεια. Η άνεση βελτιώνεται αφού η υποβοήθηση προσαρμόζεται ευέλικτα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την ταχύτητα του αυτοκινήτου.

Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO₂.

Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2 νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.

Οι τιμές δεν βασίζονται σε ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς. Παρέχονται αποκλειστικά και μόνον για σκοπούς σύγκρισης μεταξύ διαφόρων τύπων αυτοκινήτων. Οι ρύποι CO2 που εκπέμπονται κατά την παραγωγή και τη διάθεση του καυσίμου ή των άλλων μορφών ενέργειας δεν έχουν συμπεριληφθεί στον υπολογισμό των εκπομπών CO2 σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 1999/94/EΚ.