ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ.

BMW i

Το σύστημα κίνησης του BMW i8.

ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ.

Το σύστημα κίνησης του BMW i8.

Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα με έναν ισχυρό κινητήρα βενζίνης δημιουργεί τις βάσεις για ένα από τα πιο πρωτοποριακά σπορ αυτοκίνητα της εποχής μας – το BMW i8. Ο σπορ χαρακτήρας του αυτοκινήτου είναι διάχυτος παντού. Η άψογη συνεργασία του κινητήρα εσωτερικής καύσης με τον ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζει εξίσου υψηλή αποδοτικότητα όσο και δυναμισμό.

ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ.Το σύστημα κίνησης του BMW i8.

Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα με έναν ισχυρό κινητήρα βενζίνης δημιουργεί τις βάσεις για ένα από τα πιο πρωτοποριακά σπορ αυτοκίνητα της εποχής μας – το BMW i8. Ο σπορ χαρακτήρας του αυτοκινήτου είναι διάχυτος παντού. Η άψογη συνεργασία του κινητήρα εσωτερικής καύσης με τον ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζει εξίσου υψηλή αποδοτικότητα όσο και δυναμισμό.

BMW i

BMW eDRIVE.

Η τεχνολογία BMW eDrive είναι το αποτέλεσμα των πολύχρονων εργασιών εξέλιξης του BMW EfficientDynamics. Η μέγιστη ροπή του ηλεκτροκινητήρα είναι διαθέσιμη από στάση και φροντίζει για ασυναγώνιστη οδηγική απόλαυση. Ταυτόχρονα, ένα πρωτοποριακό σύστημα ψύξης διατηρεί συνεχώς την ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας της μπαταρίας υψηλής τάσης, κάτι που αυξάνει τις επιδόσεις και τη διάρκεια ζωής.
Η έξυπνη διαχείριση της ενέργειας συντονίζει ιδανικά τη συνεργασία μεταξύ του ηλεκτροκινητήρα με την μπαταρία και του ηλεκτροκινητήρα με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ στοχεύει στις κορυφαίες επιδόσεις με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση καυσίμου. Το αποτέλεσμα είναι ένα δυναμικό και αποδοτικό plug-in υβριδικό σύστημα.

Το BMW eDrive ως plug-in υβριδικό.

Το πρώτο σπορ αυτοκίνητο με κατανάλωση καυσίμου μικρού αυτοκινήτου.

  • Ισχυρό plug-in υβριδικό σύστημα

    Σκεφτόμαστε περισσότερο για να προχωρήσουμε παρακάτω. Το έξυπνο, plug-in υβριδικό σύστημα του BMW i8 συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτροκινητήρα με αυτά ενός κινητήρα βενζίνης για να προσφέρει μια ασύγκριτη οδηγική εμπειρία: Η εξαιρετική αποδοτικότητα και η κορυφαία δυναμική μπορούν να επιτευχθούν ταυτόχρονα. Ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 96 kW (131 PS) είναι τοποθετημένος στον μπροστινό άξονα. Αντίθετα, ο πίσω άξονας λαμβάνει κίνηση από έναν ισχυρό τρικύλινδρο κινητήρα BMW TwinPower Turbo 1,5 λίτρου με ισχύ 170 kW (231 PS) και μέγιστη ροπή 320 Nm. Σε συνδυασμό με την ηλεκτρική ώση από το υβριδικό σύστημα, εγγυάται την χαρακτηριστική οδηγική απόλαυση BMW. Μαζί τα δύο αυτά συστήματα επιταχύνουν το BMW i8 από 0 στα 100 km/h σε 4,4 δευτερόλεπτα με μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 2,1 l/100 km και εκπομπές CO2 49 g/km. Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO₂ των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO₂ νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.
    Οι εκπομπές ρύπων του κινητήρα για τη φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών EU6. Η κατανάλωση καυσίμου έχει υπολογιστεί σύμφωνα με τον κύκλο οδήγησης που έχει ορίσει η ΕΕ (93/116/EΚ), ο οποίος αποτελείται κατά ένα τρίτο από τον κύκλο εντός πόλης και κατά τα δύο τρίτα από τον κύκλο εκτός πόλης (με βάση την καλυπτόμενη απόσταση). Οι εκπομπές ρύπων CO2 έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με την κατανάλωση ενέργειας. Τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου έχουν υπολογιστεί με βάση τα μοντέλα με το βασικό εξοπλισμό. Ο ειδικός εξοπλισμός μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα κατανάλωσης.
    Αυτές οι προδιαγραφές ισχύουν για αυτοκίνητα όπως διατίθενται στη Γερμανική αγορά. Τα μοντέλα που παρουσιάζονται εδώ ενδέχεται να διαθέτουν προαιρετικά διαθέσιμο εξοπλισμό και αξεσουάρ που δεν περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό. Ανάλογα με τις ειδικές απαιτήσεις άλλων αγορών, μπορεί να υπάρξουν τροποποιήσεις σε μοντέλα, βασικό και προαιρετικά διαθέσιμο εξοπλισμό σε σχέση με τα όσα περιγράφονται στα κείμενα και τις εικόνες. Για ακριβείς πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον Επίσημο Έμπορο BMW. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος αλλαγής στην κατασκευή, τον εξοπλισμό και το περιεχόμενο. Η BMW Hellas δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη που οφείλονται στη μετάφραση/απόδοση του παρόντος. Με επιφύλαξη για τυχόν λάθη. Δεν παρουσιάζεται εξοπλισμός που προορίζεται για αγορές άλλων χωρών.
    Βάρος κενό (EU) σε kg: στην αναφερόμενη τιμή έχουν ληφθεί υπόψη: πλήρωση του ρεζερβουάρ με καύσιμο κατά 90%, βάρος οδηγού 68 kg και βάρος αποσκευών 7 kg. Το κενό βάρος αναφέρεται στα αυτοκίνητα με το βασικό εξοπλισμό. Ο προαιρετικός εξοπλισμός ενδέχεται να αλλάξει τη συγκεκριμένη τιμή.
    H BMW προτείνει τη χρήση σούπερ αμόλυβδης βενζίνης 95 RON. Επιτρέπεται επίσης η χρήση καυσίμων ποιότητας RON 91 ή υψηλότερη με μέγιστη περιεκτικότητα σε αιθανόλη 10% (E10). Η κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα εσωτερικής καύσης βασίζεται στη χρήση καυσίμου με RON 98.
    Οι τιμές δεν βασίζονται σε ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς. Παρέχονται αποκλειστικά και μόνον για σκοπούς σύγκρισης μεταξύ διαφόρων τύπων αυτοκινήτων.
    Οι ρύποι CO2 που εκπέμπονται κατά την παραγωγή και τη διάθεση του καυσίμου ή των άλλων μορφών ενέργειας δεν έχουν συμπεριληφθεί στον υπολογισμό των εκπομπών CO2 σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 1999/94/EΚ.

  • Έξυπνη διαχείριση ενέργειας

    Η εκπληκτική αποδοτικότητα του BMW i8 είναι το αποτέλεσμα του τέλειου συνδυασμού της τεχνολογίας BMW eDrive με τον κινητήρα βενζίνης. Η λειτουργία των δύο συστημάτων προσαρμόζεται ανάλογα με το πρόγραμμα και τις συνθήκες οδήγησης ώστε να ανταποκρίνεται στις εκάστοτε απαιτήσεις. Συγχρόνως, η ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση κατά την οδήγηση με ένα πεντάλ και την επιβράδυνση, εξασφαλίζει την αύξηση της αυτονομίας με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Επιπλέον, η αεροδυναμικά βελτιωμένη σχεδίαση βοηθά το BMW i8, ως καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο, να επιτυγχάνει τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων παρόμοιες με αυτές ενός μικρού αυτοκινήτου.

ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ BMW TWINPOWER TURBO 1,5 L.

ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ BMW TWINPOWER TURBO 1,5 L.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης BMW TwinPower Turbo 1,5 l, ο οποίος εξελίχθηκε στα πλαίσια της στρατηγικής BMW EfficientDynamics, συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα που περιμένει κανείς από έναν κινητήρα σπορ αυτοκινήτου. Η μονάδα διαχείρισης κινητήρα εγγυάται τις ιδανικές αλλαγές φορτίου μέσω του χρονισμού ανάφλεξης και προσφέρει εξασφαλίζει την άμεση απόκριση του υπερτροφοδότη. Κατά τη λειτουργία, ο κινητήρας με την ισχύ των 170 kW (231 PS) αποδεικνύεται ιδιαίτερα ελαστικός και αποδίδει 320 Nm ροπής. Ταυτόχρονα, η δυναμική και οι κορυφαίες επιδόσεις συνοδεύονται από εξαιρετική αποδοτικότητα, όπως αποδεικνύεται και από την κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο που ανέρχεται σε μόλις 2,1 l/100 km και από τις εκπομπές CO2 των 49 g/km.

Αποδοτικότητα και χαμηλή κατανάλωση.

Ο κινητήρας BMW ΤwinPower Turbo παρέχει εξαιρετικά δυναμικές επιδόσεις, με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.

Μια ποικιλία λειτουργιών για μια εξαιρετική οδηγική εμπειρία: Οι λειτουργίες COMFORT, ECO PRO, SPORT και ο διακόπτης eDrive βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά του BMW i8 ώστε να προσαρμόζεται στις συνθήκες οδήγησης. Η 100% ηλεκτρική κίνηση είναι εφικτή σε αποστάσεις έως και 37 km*, ενώ στις διαδρομές εκτός πόλης γίνεται αισθητός ο απόλυτα σπορ χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Εδώ συνδυάζονται τα καλύτερα από δύο κόσμους: ο κινητήρας βενζίνης και ο ηλεκτροκινητήρας αποδεικνύουν ότι η τεχνική τους συμβίωση δεν κάνει πουθενά συμβιβασμούς.
Με το πάτημα του διακόπτη eDrive, το BMW i8 προσαρμόζεται για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Αυτό μπορεί να γίνει στις λειτουργίες COMFORT και ECO PRO. Στη λειτουργία COMFORT με eDrive, το BMW i8 κινείται χωρίς την υποστήριξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι η μπαταρία να αποφορτιστεί σχεδόν τελείως. Με το eDrive είναι εφικτή η αποκλειστική ηλεκτροκίνηση με ταχύτητες έως 120 km/h. Εάν ο διακόπτης δεν πατηθεί, τότε ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ενεργοποιείται στα 60 km/h.


* Η τιμή αυτή έχει υπολογιστεί στα πλαίσια μελετών κατανάλωσης που έχει εκπονήσει η ίδια η BMW. Η αυτονομία οδήγησης εξαρτάται από μια πληθώρα παραγόντων και, ειδικότερα, από τους εξής: προσωπικό στιλ οδήγησης, επιλεγμένη διαδρομή, καιρικές συνθήκες, χρήση συστημάτων θέρμανσης/ψύξης και προετοιμασίας κλίματος.

  • Λειτουργία COMFORT

    Όλη η δύναμη που χρειάζεστε, από τη στιγμή που θα ξεκινήσετε. Στη λειτουργία COMFORT, το πλήρως φορτισμένο BMW i8 ξεκινά ηλεκτρικά. Η καθαρή ηλεκτροκίνηση είναι εφικτή μέχρι την ταχύτητα των 65 km/h, ενώ και η επιτάχυνση από στάση και η προσπέραση γίνονται αποκλειστικά ηλεκτρικά. Στις υψηλότερες ταχύτητες, ενεργοποιείται και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, που εξασφαλίζει τη βέλτιστη οδηγική άνεση.

  • Λειτουργία ECO PRO

    Η λειτουργία ECO PRO επιτρέπει στο BMW i8 να αποδείξει την αποδοτικότητά του. Το πεντάλ του γκαζιού, το σύστημα μετάδοσης και το σύστημα ψύξης και θέρμανσης προσαρμόζονται κατάλληλα, ώστε να λειτουργούν με τον πλέον αποδοτικό τρόπο. Η καθαρή ηλεκτροκίνηση είναι εφικτή μέχρι την ταχύτητα των 65 km/h. Επιπλέον, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ενεργοποιείται στις υψηλές ταχύτητες ή όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο ελάχιστο όριο.

  • Λειτουργία SPORT

    Εναλλακτικά, αντί της ρύθμισης «D» για αυτόματη οδήγηση, ο οδηγός μπορεί στη λειτουργία SPORT να χρησιμοποιήσει τον επιλογέα για να αλλάζει ταχύτητες. Αυτή η λειτουργία περιλαμβάνει και τη χειροκίνητη επιλογή ταχυτήτων από τους μοχλοδιακόπτες αλλαγής στο τιμόνι. Στη λειτουργία SPORT ενεργοποιούνται και οι ειδικές ρυθμίσεις για σπορ οδήγηση. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδουν τη ροπή δυναμικά, το πεντάλ του γκαζιού αποκτά πιο άμεση απόκριση και ο οδηγός απολαμβάνει την πλήρη ώση χάρη στη λειτουργία boost του ηλεκτροκινητήρα. Για να εξασφαλιστεί ότι θα είναι πάντα διαθέσιμη αρκετή ενέργεια, η λειτουργία SPORT επιδιώκει τη μεγαλύτερη δυνατή ανάκτηση ενέργειας πέδησης κατά τις φάσεις ώσης και τις φάσεις πέδησης.

ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ.

Όταν πατηθεί ο διακόπτης eDrive, είναι εφικτή η καθαρή ηλεκτροκίνηση του BMW i8, με την ισχύ να μεταδίδεται μόνο στον μπροστινό άξονα. Η υβριδική λειτουργία επιτρέπει τον έξυπνο συνδυασμό των δύο τύπων μετάδοσης της κίνησης, ώστε να εξασφαλίζεται η βέλτιστη πρόσφυση σε κάθε περίπτωση. Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται στον μπροστινό άξονα, ενώ ο τρικύλινδρος κινητήρας υψηλής απόδοσης στον πίσω. Και οι τέσσερις τροχοί μπορούν να λαμβάνουν ταυτόχρονα κίνηση από τους δύο κινητήρες, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, επωφελούμενοι από τα πλεονεκτήματα της μετάδοσης της κίνησης μπροστά ή της τετρακίνησης. Η τετρακίνηση του BMW i8 δείχνει την πραγματική της δύναμη στις διαδρομές εκτός πόλης και σε ταχύτητες μέχρι 250 km/h.