ΕΝΑΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΣΕ ΑΨΟΓΗ ΦΟΡΜΑ.

BMW i

Αποδοτικότητα & δυναμική του BMW i8.

ΕΝΑΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΣΕ ΑΨΟΓΗ ΦΟΡΜΑ.

Αποδοτικότητα & δυναμική του BMW i8.

Με την πρωτοποριακή αρχιτεκτονική αυτοκινήτου LifeDrive, το BMW i8 ικανοποιεί τις ιδανικές προϋποθέσεις για τη σχεδίαση βελτιστοποιημένου βάρους παρουσιάζοντας το χαμηλότερο κέντρο βάρους μεταξύ όλων των αυτοκινήτων BMW. Η τέλεια βάση για τα χαρακτηριστικά ενός κλασικού σπορ αυτοκινήτου. Χάρη στα υλικά εξαιρετικά χαμηλού βάρους, τις στοχευμένες βελτιώσεις στην αεροδυναμική και το εκτεταμένο πακέτο τεχνολογιών του BMW EfficientDynamics, το BMW i8 επιτυγχάνει εντυπωσιακές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.

ΕΝΑΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΣΕ ΑΨΟΓΗ ΦΟΡΜΑ.Αποδοτικότητα & δυναμική του BMW i8.

Με την πρωτοποριακή αρχιτεκτονική αυτοκινήτου LifeDrive, το BMW i8 ικανοποιεί τις ιδανικές προϋποθέσεις για τη σχεδίαση βελτιστοποιημένου βάρους παρουσιάζοντας το χαμηλότερο κέντρο βάρους μεταξύ όλων των αυτοκινήτων BMW. Η τέλεια βάση για τα χαρακτηριστικά ενός κλασικού σπορ αυτοκινήτου. Χάρη στα υλικά εξαιρετικά χαμηλού βάρους, τις στοχευμένες βελτιώσεις στην αεροδυναμική και το εκτεταμένο πακέτο τεχνολογιών του BMW EfficientDynamics, το BMW i8 επιτυγχάνει εντυπωσιακές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.

BMW i

ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.

Αεροδυναμικό αμάξωμα, σφηνοειδές σχήμα, χαμηλό βάρος – το BMW i8 είναι, αναμφισβήτητα, ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο. Μια σειρά αεροδυναμικών βελτιώσεων εξασφαλίζουν τον συνδυασμό της κορυφαίας δυναμικής με την βέλτιστη αποδοτικότητα. Ένα απλό παράδειγμα είναι τα πίσω φώτα LED, τα οποία έχουν δημιουργηθεί με τη σχεδιαστική μέθοδο «layering» και λειτουργούν ως κανάλια ροής αέρα.

Έναρξη διαδραστικής παρουσίασης

Το BMW i8 διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ενός καθαρόαιμου σπορ αυτοκινήτου.

  • Αεροδυναμική σχεδίαση

    Οι γραμμές και η επίπεδη σιλουέτα του BMW i8 κάνουν έντονα αισθητή, από την πρώτη κιόλας στιγμή, τη δύναμη ώσης. Εντυπωσιακά δυναμική όταν είναι σταματημένη, με σχήμα και λεπτομέρειες που ακολουθούν πιστά τις επιταγές της αεροδυναμικής. Αυτό αποτυπώνεται και στη σχεδίασή της. Το «Stream-Flow» που καθορίζεται από το σχήμα των πίσω κολώνων, τα πλαϊνά τοιχώματα με την ανοδική κλίση και η γραμμή της οροφής είναι κάτι παραπάνω από οπτικές λεπτομέρειες. Στο BMW i8 η σχεδίαση βελτιώνει ξεκάθαρα την αεροδυναμική. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας (cd) 0,26 δεν αφήνει καμία αμφιβολία ότι το BMW i8 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο με σφηνοειδή, αεροδυναμική σχεδίαση που δεν συναντάται πουθενά αλλού.

  • Αεροδυναμικά χαρακτηριστικά

    Η εν μέρει κλειστή μάσκα ψυγείου με τα χαρακτηριστικά «νεφρά» BMW και τα ενεργά πτερύγια του Ελέγχου Ροής Αέρα, επιτρέπουν μόνον τη ροή αέρα που είναι απαραίτητη για το σύστημα ψύξης. Οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στην μπροστινή ποδιά, γνωστές και ως Αεροκουρτίνες, συμβάλλουν αποτελεσματικά στη μείωση της αντίστασης του αέρα και καθιστούν την αεροδυναμική του BMW i8 άμεσα αντιληπτή. Τα αεροδυναμικά πτερύγια πίσω από τους μπροστινούς τροχούς και μπροστά από τους πίσω τροχούς, επηρεάζουν θετικά την αεροδυναμική αντίσταση. Η άριστα ισορροπημένη ροή του αέρα στο αμάξωμα εξασφαλίζει κορυφαία δυναμική και σταθερότητα. Σε αυτό συμμετέχουν και οι ειδικές πλευρικές ποδιές με διαχύτη. Οι ζάντες αεροδυναμικής σχεδίασης είναι ένα ακόμα στοιχείο που συμβάλλει στη χαμηλότερη δυνατή αεροδυναμική αντίσταση, περιορίζοντας στο ελάχιστο τους στροβιλισμούς του αέρα γύρω από τους τροχούς.

ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΑΜΗΛΟΥ ΒΑΡΟΥΣ.

Λιγότερο βάρος. Περισσότερη ευελιξία και αποδοτικότητα.

ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΑΜΗΛΟΥ ΒΑΡΟΥΣ.

Λιγότερο βάρος. Περισσότερη ευελιξία και αποδοτικότητα.

Η συστηματική κατασκευή χαμηλού βάρους είναι ζωτικής σημασίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αποτελεί ένα από τα πιο εκφραστικά χαρακτηριστικά και επηρεάζει τη δυναμική, τη σχεδίαση και την αποδοτικότητα. Χαμηλότερο βάρος αυτοκινήτου σημαίνει ταχύτερη επιτάχυνση, μεγαλύτερη ευελιξία και κορυφαία αποδοτικότητα.

Χαμηλή κατανομή βάρους στο BMW i8.

Λιγότερο βάρος. Ευελιξία και μεγαλύτερη απόδοση.

ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑΤΑ.

ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑΤΑ.

Γα να αντισταθμιστεί το επιπλέον βάρος της ηλεκτρικής μπαταρίας, η καμπίνα επιβατών έχει κατασκευαστεί από ανθρακονήματα, κάτι που αποδεικνύει την ευφυή σχεδίαση του αυτοκινήτου: είναι έως και 50% ελαφρύτερα από το χάλυβα και περίπου 30% ελαφρύτερα από το αλουμίνιο, ενώ διατηρούν τις ίδιες ιδιότητες αντοχής και ασφάλειας στην πρόσκρουση. Τα μοντέλα BMW i είναι τα πρώτα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής που διαθέτουν εκτεταμένα μέρη κατασκευασμένα από αυτό το υλικό προηγμένης τεχνολογίας. Τα ανθρακονήματα αποτελούν σημαντικό στοιχείο της πρωτοποριακής αρχιτεκτονικής LifeDrive που αλλάζει τα πάντα στο BMW i8, ακόμα και το μέλλον της σπορ οδήγησης.

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ LIFEDRIVE.

Οι αναλογίες σπορ αυτοκινήτου συναντούν τη σχεδίαση χαμηλού βάρους, όπου οι μηχανικοί την έχουν απαλλάξει από κάθε περιττό γραμμάριο. Η αρχιτεκτονική LifeDrive αποτελείται από δύο μονάδες που ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις της έξυπνης κατασκευής χαμηλού βάρους. Το πρώτο στοιχείο είναι η μονάδα Drive, ένα αλουμινένιο πλαίσιο που στο μπροστινό του τμήμα φιλοξενεί τον ηλεκτροκινητήρα. Στο πίσω τμήμα της μονάδας Drive βρίσκεται τοποθετημένος ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης. Η μπαταρία υψηλής τάσης «ενώνει» αυτά τα δύο τμήματα. Το δεύτερο στοιχείο της αρχιτεκτονικής LifeDrive είναι η μονάδα Life, η καμπίνα των επιβατών πολύ χαμηλού βάρους που αποτελείται από ανθρακονήματα υψηλής αντοχής. Επίσης, συμβάλλει στην αντιστάθμιση του πρόσθετου βάρους του ηλεκτροκινητήρα και της μπαταρίας υψηλής τάσης. Αυτός ο συνδυασμός είναι γνωστός ως αρχιτεκτονική LifeDrive και καθιστά το BMW i8 προπομπό της υβριδικής γενιάς. Με μια προσαρμοσμένη σχεδίαση χαμηλού βάρους: ο τέλειος και αποδοτικός τρόπος να φέρνει κανείς τον κορυφαίο σπορ χαρακτήρα και την έξυπνη βιωσιμότητα στους δρόμους.

Μία μοναδική σχεδίαση.

Η βάση για την ενοποίηση του σπορ χαρακτήρα με τη βιώσιμη αποδοτικότητα.

  • Κατανομή βάρους στους άξονες σε αναλογία 50:50

    Η ειδική αρχιτεκτονική LifeDrive επιτρέπει στο BMW i8 να κατανέμει ομοιόμορφα το βάρος και στους δύο άξονες. Ο ηλεκτροκινητήρας μπροστά, ο κινητήρας βενζίνης πίσω – το τούνελ ενέργειας με ενσωματωμένη την μπαταρία υψηλής τάσης διέρχεται κατά μήκος της κεντρικής κονσόλας. Η υβριδική τεχνολογία με την μπαταρία στο δάπεδο του αμαξώματος, σε συνδυασμό με την μονάδα από ανθρακονήματα ακριβώς από επάνω, εξασφαλίζει άριστη κατανομή του βάρους και εξαιρετικά σπορ οδική συμπεριφορά.