ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.

BMW M

Η δυναμική οδήγησης και η αποδοτικότητα της νέας BMW Μ2 Coupé.

ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.

Η δυναμική οδήγησης και η αποδοτικότητα της νέας BMW Μ2 Coupé.

Φτιαγμένη για γρήγορες επιταχύνσεις και κλειστές στροφές. Μία μοναδική οδηγική εμπειρία που δε θα ξεχάσετε γρήγορα. Με την εξαιρετική ευελιξία, την κορυφαία δυναμική και τον εντυπωσιακό ήχο, η νέα BMW M2 Coupé αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα ενός αυτοκινήτου M. Με κιβώτιο 7 σχέσεων M με διπλό συμπλέκτη για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Με φρένα σύνθετης κατασκευής Μ, σχεδιασμένα για τις υψηλότερες καταπονήσεις. Με Ενεργό διαφορικό M που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, για κορυφαία οδηγική ευστάθεια και πρόσφυση. Με λίγα λόγια, ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για να κυριαρχεί παντού.

ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.Η δυναμική οδήγησης και η αποδοτικότητα της νέας BMW Μ2 Coupé.

Φτιαγμένη για γρήγορες επιταχύνσεις και κλειστές στροφές. Μία μοναδική οδηγική εμπειρία που δε θα ξεχάσετε γρήγορα. Με την εξαιρετική ευελιξία, την κορυφαία δυναμική και τον εντυπωσιακό ήχο, η νέα BMW M2 Coupé αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα ενός αυτοκινήτου M. Με κιβώτιο 7 σχέσεων M με διπλό συμπλέκτη για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Με φρένα σύνθετης κατασκευής Μ, σχεδιασμένα για τις υψηλότερες καταπονήσεις. Με Ενεργό διαφορικό M που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, για κορυφαία οδηγική ευστάθεια και πρόσφυση. Με λίγα λόγια, ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για να κυριαρχεί παντού.

BMW M

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.

Κιβώτιο 6 σχέσεων Μ.

Το συμπαγές χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων Μ μειώνει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου και προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στους τομείς της δυναμικής, της ευελιξίας, της επιτάχυνσης και της κατανάλωσης καυσίμου. Το ελαφρύτερο κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέπει μία ισορροπημένη κατανομή του φορτίου στους άξονες σε αναλογία 50:50, χαρίζοντας στο αυτοκίνητο μία ουδέτερη και σταθερή οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Στο εσωτερικό του κιβωτίου, η πρωτοποριακή επίστρωση από ανθρακονήματα επιτρέπει τις πιο άνετες αλλαγές ταχυτήτων. Επιπλέον, το νέο κιβώτιο είναι πιο αποδοτικό, αφού το σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ επιτρέπει την στοχευμένη κατανομή του λαδιού. Αυτή η τεχνολογία έχει υιοθετηθεί από τους αγώνες αυτοκινήτων και συμβάλλει στη μεγαλύτερη αποδοτικότητα και τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Οι μηχανικοί του τμήματος BMW M έδωσαν μεγάλη σημασία στη μείωση του θορύβου του κινητήρα. Και πέρα από όλα αυτά, το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων Μ συμπεριλαμβάνεται στα άλλα προηγμένα συστήματα ελέγχου: οι αισθητήρες του, σε συνεργασία με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του κινητήρα, παρέχουν στην μονάδα ελέγχου στροφών κινητήρα τα αντίστοιχα σήματα κατά τις αλλαγές ταχυτήτων.

Κιβώτιο 7 σχέσεων M DCT με Drivelogic.

Το κιβώτιο M με διπλό συμπλέκτη και Drivelogic είναι ένα πρωτοποριακό κιβώτιο 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τον κινητήρα BMW M υψηλών στροφών. Το σύστημα διαθέτει αυτόματη επιλογή σχέσεων για βελτιωμένη πρόσφυση, Launch Control, Υποστήριξη σε Χαμηλή Ταχύτητα, καθώς και Λειτουργία Auto Start/Stop. Επιτρέπει τις εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς οποιαδήποτε απώλεια της ισχύος. Δύο υποσυγκροτήματα μετάδοσης, το καθένα με τον δικό του συμπλέκτη, μεταβιβάζουν αδιάκοπα την ισχύ που παράγει ο κινητήρας στους πίσω τροχούς. Το σύστημα ελέγχεται αυτόματα ή χειροκίνητα από τους μοχλοδιακόπτες αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ή από τον επιλογέα ταχυτήτων. Το αποτέλεσμα είναι μία εξαιρετικά δυναμική οδηγική εμπειρία, όπως και με το Launch Control, το οποίο επιτρέπει την μέγιστη επιτάχυνση από στάση: οι αλλαγές στις υψηλές ταχύτητες γίνονται χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και χωρίς διακοπές στη απόδοση της ισχύος. Ανεξάρτητα από το αν ο οδηγός επιλέξει την αυτόματη ("D") ή χειροκίνητη ("S") λειτουργία, το Drivelogic προσφέρει πάντα τρεις επιλογές για τις αλλαγές ταχυτήτων με τη χρήση του διακόπτη Driving Experience: σπορ, άνετες και αποδοτικές.

ΕΞΑΤΜΙΣΗ Μ.

ΕΞΑΤΜΙΣΗ Μ.

Με την χαμηλή πίεση επιστροφής των καυσαερίων, ο ειδικός σιγαστήρας εξάτμισης με τις δύο απολήξεις βελτιώνει τις επιδόσεις και τη φιλικότητα του κινητήρα Μ προς το περιβάλλον. Ο ηλεκτρικός έλεγχος του κλαπέτου καυσαερίων τελειοποιεί τον χαρακτηριστικό σπορ ήχο.

ΕΝΕΡΓΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ M.

Το Ενεργό διαφορικό M κατανέμει με μεταβλητό τρόπο τη ροπή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς για να βελτιώσει την πρόσφυση και την ευστάθεια κατά τις δυναμικές αλλαγές πορείας ή την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, στη γρήγορη είσοδο στη στροφή ή στους δρόμους με ανομοιόμορφη ή ολισθηρή επιφάνεια, όπως χιόνι, χαλίκι κα πάγος. Ακόμα, εξασφαλίζει τον απόλυτο έλεγχο στις ακραίες πλευρικές επιταχύνσεις. Η σταθερή, ομαλή προσαρμογή του μπλοκέ διαφορικού εγγυάται την αρμονική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και βελτιώνει τον έλεγχο σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.

Η πρόσφυση βελτιώνεται με τη βοήθεια μίας ηλεκτρονικά ελεγχόμενης μονάδας που ελαχιστοποιεί τις διαφορές της ταχύτητας περιστροφής μεταξύ των πίσω τροχών. To σύστημα, το οποίο έχει εξελιχθεί για τους αγώνες αυτοκινήτου, συνδέεται με τον Δυναμικό Έλεγχο Ευστάθειας (DSC) μέσω ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου. Δρα ενεργητικά και εγγυάται το κλείδωμα μεταξύ 0 και 100%, εξουδετερώνοντας ακόμα και τις πιο μικρές διαφορές στη ροπή που μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Με αυτόν τον τρόπο εξαλείφεται και η τάση υποστροφής. Το Ενεργό Διαφορικό M εξασφαλίζει ιδανική πρόσφυση, κορυφαία κατευθυντική ευστάθεια και απόλυτο έλεγχο. Ουσιαστικά, μετατρέπει όλη τη ροπή του κινητήρα σε δύναμη επιτάχυνσης.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.

Ακαταμάχητη δυναμική, συναρπαστική ευελιξία, ακριβής χειρισμός: τρία χαρακτηριστικά που συνοδεύουν τα αυτοκίνητα Μ από την αρχή. Ο οδηγικός ενθουσιασμός στην BMW M2 Coupé βασίζεται στην τεχνολογία αιχμής που έχει δοκιμαστεί στις πιο ακραίες συνθήκες. Το αυτοκίνητο είναι άρτια προετοιμασμένο για τέλειες επιταχύνσεις και κορυφαία πρόσφυση.

Σημαντικά εξαρτήματα έχουν δεχθεί βελτιώσεις για τη χρήση σε αγωνιστικές συνθήκες και έχουν δοκιμαστεί ως προς τις κορυφαίες επιδόσεις. Το DSC με λειτουργία M Dynamic, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης Servotronic και η κατασκευή χαμηλού βάρους του μπροστινού και του πίσω άξονα ολοκληρώνουν την συναρπαστική φιλοσοφία του αυτοκινήτου.

  • Αγωνιστικές δυνατότητες

    Οι εγκάρσιες και διαμήκεις επιταχύνσεις που παρουσιάζονται σε αγωνιστικές συνθήκες θέτουν υψηλές απαιτήσεις στην τροφοδοσία λαδιού. Με την τεχνογνωσία τους από τους αγώνες, οι μηχανικοί της BMW M GmbH μπορούν να εξασφαλίσουν τη σωστή τροφοδοσία λαδιού, τόσο στην καθημερινή οδήγηση όσο και στις αγωνιστικές πίστες.

  • Λειτουργία M Dynamic

    Η Λειτουργία M Dynamic, μία υπολειτουργία του Δυναμικού Ελέγχου Ευστάθειας (DSC), προσφέρει βελτιωμένη δυναμική οδήγηση, επιτρέποντας ως έναν συγκεκριμένο βαθμό την ολίσθηση των τροχών.

    Ο Δυναμικός Έλεγχος Ευστάθειας (DSC) χρησιμοποιεί διάφορους αισθητήρες για να αναγνωρίσει συνθήκες αστάθειας, όπως υποστροφή, υπερστροφή ή απώλεια πρόσφυσης. Στην κανονική λειτουργία υπό αυτές τις συνθήκες, το DSC σταθεροποιεί το αυτοκίνητο προσαρμόζοντας την ισχύ του κινητήρα και φρενάροντας τους τροχούς στοχευμένα.

    Με την ενεργοποίηση της λειτουργίας M Dynamic, η επέμβαση γίνεται καθυστερημένα ώστε να αυξηθούν τα όρια δυναμικής οδήγησης για τους οδηγούς που προτιμούν ένα σπορ στιλ οδήγησης. Η αύξηση της ολίσθησης των τροχών επιτρέπει την μέγιστη εκμετάλλευση των δυναμικών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, όσον αφορά τις εγκάρσιες και διαμήκεις επιταχύνσεις. Σε αντίθεση με την οδήγηση με απενεργοποιημένο DSC, η υποστήριξη από το DSC παρέχεται σε υψηλότερα όρια. Ο οδηγός είναι πάντοτε υπεύθυνος για την σταθεροποίηση των συνθηκών οδήγησης.

  • M Servotronic

    Οι οδηγοί μπορούν να απολαύσουν κορυφαία υποβοήθηση διεύθυνσης σε όλες τις συνθήκες οδήγησης με το Μ Servotronic. Το σύστημα αυτό προσαρμόζει τον λόγο υποβοήθησης σύμφωνα με την τρέχουσα ταχύτητα πορείας του αυτοκινήτου και εξασφαλίζει άμεση και ακριβή απόκριση του συστήματος διεύθυνσης κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, εξασφαλίζει ασυναγώνιστη άνεση καθώς ελαχιστοποιεί τη δύναμη που απαιτείται από τον οδηγό για το στρίψιμο του τιμονιού ενώ συγχρόνως μεγιστοποιεί την ευελιξία στο παρκάρισμα, την εκτέλεση ελιγμών ή τη διάσχιση στενών δρόμων ή δρόμων με πολλές συνεχείς στροφές.

    Μια μονάδα ελέγχου χρησιμοποιεί τις ηλεκτρονικές μετρήσεις ταχύτητας για να υπολογίσει το βαθμό υποβοήθησης διεύθυνσης που απαιτείται ανάλογα με τις δεδομένες συνθήκες οδήγησης. Το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης προσαρμόζεται με τη βοήθεια μίας ηλεκτρικής μονάδας ελέγχου που επιτρέπει την προσαρμογή με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια από αυτήν που προσφέρουν τα συμβατικά συστήματα διεύθυνσης με υδραυλική υποβοήθηση, τα οποία λειτουργούν ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα.

    Με το M Servotronic απαιτείται λιγότερη δύναμη από τον οδηγό για το στρίψιμο του τιμονιού στις χαμηλές ταχύτητες. Ωστόσο, όσο αυξάνεται η ταχύτητα, ο βαθμός υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης μειώνεται συνεχώς, προκειμένου να εξασφαλιστεί πιο άμεση επαφή με το δρόμο και, ως εκ τούτου, η βέλτιστη κατευθυντική ευστάθεια. Το M Servotronic είναι ειδικά προσαρμοσμένο για τα αυτοκίνητα M και προσφέρει τρεις ρυθμίσεις για την εξατομικευμένη προσαρμογή, οι οποίες μπορούν να επιλεχθούν με το πάτημα ενός πλήκτρου.

ΦΡΕΝΑ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ M.

ΦΡΕΝΑ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ M.

Τα φρένα σύνθετης κατασκευής M εκμεταλλεύονται τα πλεονεκτήματα της αγωνιστικής τεχνολογίας. Διατηρούν την απόδοσή τους και δεν εξασθενίζουν ακόμα και κάτω από απαιτητική χρήση. Η χρήση διαφόρων υλικών υψηλής αντοχής έχει ως αποτέλεσμα την εξαιρετική θερμική σταθερότητα και τη μεγάλη διάρκεια ζωής. Η ακρίβεια ελέγχου, σε συνδυασμό με το σχετικά χαμηλό βάρος, έχει θετικό αντίκτυπο στην ευελιξία, τη δυναμική, την επιτάχυνση και την κατανάλωση καυσίμου.

Οι διάτρητοι, αεριζόμενοι δίσκοι (380 mm μπροστά, 370 mm πίσω) με τις δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων μπροστά και δύο εμβόλων πίσω, εγγυώνται την ιδανική απόκριση σε βρεγμένο οδόστρωμα και τη βελτιωμένη διάχυση της θερμότητας. Οι δαγκάνες σε μπλε μεταλλικό χρώμα με το χαρακτηριστικό λογότυπο M τονίζουν εμφατικά την σπορ εμφάνιση και την αυθεντική σχεδίαση Μ.

270 KM/H

Το πακέτο M Driver αυξάνει την τελική ταχύτητα από τα 250 km/h στα 270 km/h. Το πακέτο M Driver μπορεί να παραγγελθεί απευθείας για τα νέα αυτοκίνητα ή να τοποθετηθεί εκ των υστέρων. Όλα τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά διατηρούνται αναλλοίωτα μετά την εγκατάσταση του πακέτου M Driver. Περιλαμβάνεται κουπόνι συμμετοχής σε σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης.

ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΑΜΗΛΟΥ ΒΑΡΟΥΣ.

Μπροστινός άξονας χαμηλού βάρους.

Ο μπροστινός άξονας χαμηλού βάρους ανασχεδιάστηκε για να ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις των αυτοκινήτων M. Με τη μείωση των μη αναρτώμενων μαζών, βελτιώνεται η δυναμική οδήγησης, η πρόσφυση και η άνεση της ανάρτησης. Επιπλέον βελτιώνεται η κατανομή του φορτίου στους άξονες και εξασφαλίζονται ουδέτερα χαρακτηριστικά οδήγησης και καλύτερος έλεγχος στις απαιτητικές συνθήκες οδήγησης. Ως μέρος της σχεδίασης για τη βελτίωση της δυναμικής οδήγηση και της ακαμψίας του αμαξώματος, βελτιώνει την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητα του συστήματος διεύθυνσης. Με τα ειδικά ελαστικά M, ο άξονας αποτελεί μία ολοκληρωμένη μονάδα που παρέχει βελτιωμένη μηχανική πρόσφυση και ακριβέστερη απόκριση του συστήματος διεύθυνσης. Τα ψαλίδια, οι βάσεις, το υποπλαίσιο και οι διπλοί σύνδεσμοι του μπροστινού άξονα κατασκευάζονται από αλουμίνιο χαμηλού βάρους. Πρόσθετη μείωση του βάρους επιτυγχάνεται με τη χρήση αλουμινένιων ελατηρίων και σωληνωτού roll-bar. Η ποδιά ώσης και οι πρόσθετες κοχλιοσυνδέσεις με τα πλαϊνά μαρσπιέ αυξάνουν την ακαμψία και βελτιώνουν θεαματικά την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης.

Πίσω άξονας χαμηλού βάρους.

Ο πίσω άξονας χαμηλού βάρους συμβάλλει στη μείωση του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου, βελτιώνει την ευελιξία, τη δυναμική και την επιτάχυνση, ενώ περιορίζει τις μη αναρτώμενες μάζες και βελτιώνει την πρόσφυση και την άνεση της ανάρτησης. Ο πίσω άξονας των αυτοκινήτων Μ έχει ανασχεδιαστεί ώστε να ανταποκρίνεται στις υψηλότερες απαιτήσεις ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου. Μαζί με τα ειδικά ελαστικά Μ αποτελεί μία ενιαία μονάδα που εξασφαλίζει άριστη πρόσφυση των ελαστικών και κατευθυντική ευστάθεια σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο πίσω άξονας πέντε συνδέσμων και οι βάσεις των τροχών κατασκευάζονται από σφυρήλατο αλουμίνιο, ενώ η βάση του πίσω άξονα κατασκευάζεται από χάλυβα χαμηλού βάρους. Αυτό μεταφράζεται σε μία σημαντική μείωση του βάρους. Οι κοχλιοσυνδέσεις υψηλής στρεπτικής ακαμψίας βοηθούν στην επίτευξη άριστου ελέγχου της κατευθυντικότητας των τροχών. Οι διαγώνιες ράβδοι μεταφέρουν τα φορτία επιβράδυνσης στο αμάξωμα.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙA BMW EFFICIENT DYNAMICS.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙA BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Μέγιστες επιδόσεις ή ελάχιστη δυνατή κατανάλωση καυσίμου – όποιος κι αν είναι ο στόχος, εμείς εστιάζουμε πάντα στην εξασφάλιση της οδηγικής απόλαυσης BMW. Το BMW EfficientDynamics είναι η στρατηγική που ανέπτυξε η BMW για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO₂ και την ταυτόχρονη αύξηση της οδηγικής απόλαυσης. Είναι ένα εκτεταμένο πακέτο τεχνολογιών που περιλαμβάνει τον κινητήρα, τη διαχείριση της ενέργειας και τη σχεδίαση του αυτοκινήτου. Φυσικά, περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό κάθε BMW.

Στη νέα γενιά κινητήρων βενζίνης και diesel της οικογένειας BMW TwinPower Turbo οφείλονται οι βελτιωμένες επιδόσεις και η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Η βελτιωμένη αεροδυναμική συμβάλλει στην περαιτέρω αύξηση της αποδοτικότητας. Με το BMW EfficientLightweight επιτυγχάνεται η παράλληλη μείωση του βάρους και η βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας του αυτοκινήτου με τη χρήση των σωστών υλικών στα σωστά σημεία.

  • Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO₂ στην BMW M2 Coupé:

    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 8,5 έως 7,9
    Εκπομπές ρύπων CO₂ σε g/km (μικτός κύκλος): 199 έως 185

    Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO₂ των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO₂ νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.