ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΣ ΟΔΗΓΙΚΟΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ.

BMW M

Η οδηγική δυναμική της BMW M4 Cabrio.

ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΣ ΟΔΗΓΙΚΟΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ.

Η οδηγική δυναμική της BMW M4 Cabrio.

Όταν η BMW M4 Cabrio επιταχύνει αστραπιαία μέχρι το όριο, όλες οι αισθήσεις καταγράφουν τη σημασία της δύναμης. Η δύναμη ώσης διατηρείται μέχρι το φάσμα των μέγιστων στροφών. Και χάρη στις διάφορες τεχνολογίες από τους αγώνες αυτοκινήτου, όπως π.χ. το Ενεργό Διαφορικό M ή το M Servotronic, η BMW M4 Cabrio αποκρίνεται πάντα με τον τρόπο που περιμένετε από έναν κορυφαίο αθλητή: με υψηλή ακρίβεια και απόλυτη τεχνολογική τελειότητα.

ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΣ ΟΔΗΓΙΚΟΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ.Η οδηγική δυναμική της BMW M4 Cabrio.

Όταν η BMW M4 Cabrio επιταχύνει αστραπιαία μέχρι το όριο, όλες οι αισθήσεις καταγράφουν τη σημασία της δύναμης. Η δύναμη ώσης διατηρείται μέχρι το φάσμα των μέγιστων στροφών. Και χάρη στις διάφορες τεχνολογίες από τους αγώνες αυτοκινήτου, όπως π.χ. το Ενεργό Διαφορικό M ή το M Servotronic, η BMW M4 Cabrio αποκρίνεται πάντα με τον τρόπο που περιμένετε από έναν κορυφαίο αθλητή: με υψηλή ακρίβεια και απόλυτη τεχνολογική τελειότητα.

BMW M

ΠΑΚΕΤΟ COMPETITION.

Αυθεντικός αγωνιστικός ενθουσιασμός: Με το πακέτο Competition απολαμβάνετε ακόμα μεγαλύτερη δυναμική και ευελιξία στον δρόμο – με υψηλότερη απόδοση κινητήρα, Προσαρμοζόμενη ανάρτηση M, προσαρμοσμένο Δυναμικό Έλεγχο Ευστάθειας (DSC), Ενεργό Διαφορικό M και ζάντες ελαφρού κράματος 20" M με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων μπροστά και πίσω. Οι τροποποιήσεις της ανάρτησης περιλαμβάνουν νέα ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές ράβδους, καθώς και τις ειδικά προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις της έκδοσης λειτουργίες Comfort, Sport και Sport+.

Η ισχύς του εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα βενζίνης M TwinPower Turbo έχει αυξηθεί στα 331 kW/450 PS. Η σπορ εξάτμιση M αποδίδει έναν εξαιρετικά δυναμικό ήχο που προκαλεί ανατριχίλα. Στο εξωτερικό, ένα από τα πολλά εντυπωσιακά χαρακτηριστικά είναι οι αποκλειστικές σφυρήλατες και στιλβωμένες ζάντες ελαφρού κράματος 20" M με αστεροειδείς ακτίνες 666 M και τα ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων μπροστά και πίσω. Εκτός των άλλων, οι ζάντες αυτές διαθέτουν ενισχυμένη ακαμψία. Το γυαλιστερό Shadow Line BMW Individual με εκτεταμένα στοιχεία δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, περιλαμβάνοντας την μπροστινή μάσκα ψυγείου, τις πλευρικές εισαγωγές αέρα, το λογότυπο της έκδοσης σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα και τις απολήξεις εξάτμισης σε μαύρο χρώμιο.

ΕΝΕΡΓΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ M.

Το Ενεργό διαφορικό M κατανέμει με μεταβλητό τρόπο τη ροπή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς για να βελτιώσει την πρόσφυση και την ευστάθεια κατά τις δυναμικές αλλαγές πορείας ή την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, στη γρήγορη είσοδο στη στροφή ή στους δρόμους με ανομοιόμορφη ή ολισθηρή επιφάνεια, όπως χιόνι, χαλίκι κα πάγος. Ακόμα, εξασφαλίζει τον απόλυτο έλεγχο στις ακραίες πλευρικές επιταχύνσεις. Η σταθερή, ομαλή προσαρμογή του μπλοκέ διαφορικού εγγυάται την αρμονική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και βελτιώνει τον έλεγχο σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.
Η πρόσφυση βελτιώνεται με τη βοήθεια μίας ηλεκτρονικά ελεγχόμενης μονάδας που ελαχιστοποιεί τις διαφορές της ταχύτητας περιστροφής μεταξύ των πίσω τροχών. To σύστημα, το οποίο έχει εξελιχθεί για τους αγώνες αυτοκινήτου, συνδέεται με τον Δυναμικό Έλεγχο Ευστάθειας (DSC) μέσω ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου. Δρα ενεργητικά και εγγυάται το κλείδωμα μεταξύ 0 και 100%, εξουδετερώνοντας ακόμα και τις πιο μικρές διαφορές στη ροπή που μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Με αυτόν τον τρόπο εξαλείφεται και η τάση υποστροφής. Το Ενεργό Διαφορικό M εξασφαλίζει ιδανική πρόσφυση, κορυφαία κατευθυντική ευστάθεια και απόλυτο έλεγχο. Ουσιαστικά, μετατρέπει όλη τη ροπή του κινητήρα σε δύναμη επιτάχυνσης.

ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ.

Ανακαλύψτε τη σχεδίαση και τη δυναμική της BMW M4 Cabrio στην ταινία.

ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ.

Ανακαλύψτε τη σχεδίαση και τη δυναμική της BMW M4 Cabrio στην ταινία.

LAUNCH CONTROL.

Το κιβώτιο M με Drivelogic είναι ένα πρωτοποριακό κιβώτιο 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τον κινητήρα BMW M υψηλών στροφών. Το σύστημα διαθέτει αυτόματη επιλογή σχέσεων για βελτιωμένη πρόσφυση, Launch Control, Υποστήριξη σε Χαμηλή Ταχύτητα, καθώς και Λειτουργία Automatic Start/Stop. Επιτρέπει τις εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς οποιαδήποτε απώλεια της ισχύος. Δύο υποσυγκροτήματα μετάδοσης, το καθένα με τον δικό του συμπλέκτη, μεταβιβάζουν αδιάκοπα την ισχύ που παράγει ο κινητήρας στους πίσω τροχούς.
Το σύστημα ελέγχεται αυτόματα ή χειροκίνητα από τους μοχλοδιακόπτες αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ή από τον επιλογέα ταχυτήτων. Το αποτέλεσμα είναι μία εξαιρετικά δυναμική οδηγική εμπειρία, όπως και με το Launch Control, το οποίο επιτρέπει την μέγιστη επιτάχυνση από στάση: οι αλλαγές στις υψηλές ταχύτητες γίνονται χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και χωρίς διακοπές στη απόδοση της ισχύος. Το Drivelogic μπορεί να ελέγχεται αυτόματα (λειτουργία D) ή χειροκίνητα (λειτουργία S). Κάθε λειτουργία προσφέρει τρεις επιλογές αλλαγής ταχυτήτων με γνώμονα την σπορ λειτουργία, την άνεση ή την αποδοτικότητα.

BMW EFFICIENT LIGHTWEIGHT.

To BMW EfficientLightweight αποτελεί προτεραιότητα στα αυτοκίνητα M. Το χαμηλό βάρος αποτελεί τη βάση για κορυφαία δυναμική οδήγησης και υποδειγματική αποδοτικότητα. Η BMW Μ εφαρμόζει αυτήν την τεχνογνωσία στην κατασκευή αυτοκινήτων και την εξελίσσει διαρκώς. Οι μηχανικοί μας απαντούν πάντα στα ίδια ερωτήματα: Που έχει νόημα η μείωση του βάρους και που όχι; Το αποτέλεσμα: BMW EfficientLightweight.

Χρησιμοποιούνται υλικά πολύ χαμηλού βάρους όπως το CFRP (συνθετικό υλικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα), το μαγνήσιο ή το αλουμίνιο σε συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, ο άξονας μετάδοσης από CFRP ελαχιστοποιεί τις περιστρεφόμενες μάζες ενώ η μπάρα θόλων από CFRP εξασφαλίζει υψηλότερη στρεπτική ακαμψία από το αλουμίνιο, έχοντας χαμηλότερο βάρος. Τα υλικά χαμηλού βάρους στο μπροστινό καπό, τα μπροστινά πλαϊνά τοιχώματα, τις εγκάρσιες μπάρες και το πλαίσιο του συστήματος διεύθυνσης μειώνουν το βάρος.

Το αποτέλεσμα είναι η μείωση της συνολικής μάζας του αυτοκινήτου και o περιορισμός του κέντρου βάρους. Ταυτόχρονα ικανοποιούνται οι υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας και επιτυγχάνεται μεγαλύτερη ευελιξία και δυναμική στις στροφές, καλύτερη επιτάχυνση και καλύτερο φρενάρισμα.

ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ M.

Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ της Προσαρμοζόμενης Ανάρτησης M προσαρμόζονται στο προσωπικό στιλ οδήγησης και τις συνθήκες οδοστρώματος μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, εξασφαλίζοντας την άριστη επαφή με το δρόμο σε όλες τις περιπτώσεις, την καλύτερη δυνατή πρόσφυση και την ακόμα πιο ευέλικτη οδική συμπεριφορά. Με τις λειτουργίες Comfort, Sport και Sport+ η ανάρτηση αποκτά από άνετες μέχρι και σπορ-δυναμικές ρυθμίσεις.
Η λειτουργία Comfort προσφέρει άνετο χειρισμό για καθημερινή οδήγηση και βελτιώνει την ασφάλεια σε περίπτωση που απαιτηθούν ξαφνικοί ελιγμοί. Στη λειτουργία Sport διατηρείται το υψηλό επίπεδο άνεσης αλλά μειώνεται ο βαθμός απόσβεσης και η επαφή με το δρόμο γίνεται πιο άμεση. Η λειτουργία είναι ιδανική για επαρχιακούς δρόμους και αγωνιστικές πίστες με ανομοιόμορφο οδόστρωμα. Στη λειτουργία Sport+ περιορίζονται ακόμα περισσότερο οι κινήσεις των τροχών και αυξάνεται η οδηγική δυναμική στις αγωνιστικές πίστες και τα ομαλά οδοστρώματα.

ΦΡΕΝΑ.

Καθοριστικός παράγοντας για την άκρως δυναμική εμπειρία οδήγησης στην BMW M4 Cabrio είναι το σύστημα πέδησης. Τα φρένα M από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό, καθώς και τα φρένα σύνθετης κατασκευής M εξασφαλίζουν ασυναγώνιστη δυναμική και επιδόσεις.

  • Φρένα M από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό.

    Τα Φρένα M από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό είναι το αποτέλεσμα της μεταφοράς τεχνολογίας από τους αγώνες στη γραμμή παραγωγής. Η χρήση ανθρακονημάτων και κεραμικού υλικού επιτρέπει την άμεση εφαρμογή της ισχύος πέδησης και βελτιώνει τη σταθερότητα εξασθένισης των φρένων. Είναι ανθεκτικά στην οξείδωση, την τριβή και τις υψηλές θερμοκρασίες και συμβάλλουν στη μείωση του βάρους του οχήματος. Η κατασκευή χαμηλού βάρους περιορίζει τις μη αναρτώμενες μάζες, βελτιώνει την επιτάχυνση, την απόκριση και γενικότερα την οδική συμπεριφορά. Αυξάνει τη δυναμική οδήγησης και την πρόσφυση, ενώ βελτιώνει την άνεση και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.

    Με τα ασυνήθιστα μεγάλα δισκόφρενα (410mm μπροστά, 396 mm πίσω), τις σταθερές δαγκάνες έξι εμβόλων μπροστά και τις πλευστές δαγκάνες μονού εμβόλου πίσω, τα φρένα Μ από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό είναι κατάλληλα για την αγωνιστική πίστα, χάρη στην εξαιρετική αντοχή στη θερμότητα μετά από παρατεταμένη χρήση. Οι διάτρητοι, αεριζόμενοι δίσκοι εγγυώνται μια αισθητά βελτιωμένη απόκριση στο βρεγμένο οδόστρωμα, και καλύτερη διάχυση της θερμότητας. Τα Φρένα M από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό αναγνωρίζονται εύκολα από τη χρυσό χρώμα στις δαγκάνες και το χαρακτηριστικό λογότυπο M.

    Λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του υλικού και λίγο πριν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί, ενδέχεται να εμφανιστούν λειτουργικοί θόρυβοι, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και τη χρήση.

  • Φρένα σύνθετης κατασκευής M

    Τα φρένα σύνθετης κατασκευής M εκμεταλλεύονται τα πλεονεκτήματα από τη μεταφορά της αγωνιστικής τεχνολογίας στη γραμμή παραγωγής. Διατηρούν την απόδοσή τους και δεν εξασθενούν ακόμα και κάτω από απαιτητική χρήση. Η χρήση διαφόρων υλικών υψηλής αντοχής έχει ως αποτέλεσμα την εξαιρετική θερμική σταθερότητα, τη μεγάλη διάρκεια ζωής και την ακρίβεια ελέγχου. Ακόμα, μειώνεται το βάρος των φρένων, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στην ευελιξία, τη δυναμική και την επιτάχυνση.

    Οι διάτρητοι, αεριζόμενοι δίσκοι (380 mm μπροστά, 370 mm πίσω) και οι δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων μπροστά και δύο εμβόλων πίσω εγγυώνται την ιδανική απόκριση σε βρεγμένο οδόστρωμα και βελτιωμένη διάχυση της θερμότητας. Οι δαγκάνες σε μπλε μεταλλικό χρώμα με το χαρακτηριστικό λογότυπο M τονίζουν εμφατικά την σπορ εμφάνιση και την αυθεντική σχεδίαση Μ.

M SERVOTRONIC.

Το M Servotronic προσαρμόζει το βαθμό υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης στην τρέχουσα ταχύτητα πορείας του αυτοκινήτου και εξασφαλίζει άμεση και ακριβή απόκριση του συστήματος διεύθυνσης κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, εξασφαλίζει ασυναγώνιστη άνεση καθώς ελαχιστοποιεί τη δύναμη που απαιτείται από τον οδηγό για το στρίψιμο του τιμονιού ενώ συγχρόνως μεγιστοποιεί την ευελιξία στο παρκάρισμα, την εκτέλεση ελιγμών ή τη διάσχιση στενών δρόμων ή δρόμων με πολλές συνεχείς στροφές.

ΚΙΒΩΤΙΟ 7 ΣΧΕΣΕΩΝ M ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ DRIVELOGIC.

Το κιβώτιο M με Drivelogic είναι ένα πρωτοποριακό κιβώτιο 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τον κινητήρα BMW M υψηλών στροφών. Το σύστημα διαθέτει αυτόματη επιλογή σχέσεων για βελτιωμένη πρόσφυση, Launch Control, Υποστήριξη σε Χαμηλή Ταχύτητα, καθώς και Λειτουργία Auto Start/Stop. Επιτρέπει τις εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς οποιαδήποτε απώλεια της ισχύος. Δύο υποσυγκροτήματα μετάδοσης, το καθένα με τον δικό του συμπλέκτη, μεταβιβάζουν αδιάκοπα την ισχύ που παράγει ο κινητήρας στους πίσω τροχούς.
Το σύστημα ελέγχεται αυτόματα ή χειροκίνητα από τους μοχλοδιακόπτες αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ή από τον επιλογέα ταχυτήτων. Το αποτέλεσμα είναι μία εξαιρετικά δυναμική οδηγική εμπειρία, όπως και με το Launch Control, το οποίο επιτρέπει την μέγιστη επιτάχυνση από στάση: οι αλλαγές στις υψηλές ταχύτητες γίνονται χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και χωρίς διακοπές στη απόδοση της ισχύος. Το Drivelogic μπορεί να ελέγχεται αυτόματα (λειτουργία D) ή χειροκίνητα (λειτουργία S). Κάθε λειτουργία προσφέρει τρεις επιλογές αλλαγής ταχυτήτων με γνώμονα την σπορ λειτουργία, την άνεση ή την αποδοτικότητα.