ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ+

BMW M

Η δυναμική οδήγησης της BMW M4 Coupé.

ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ+

Η δυναμική οδήγησης της BMW M4 Coupé.

ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ+Η δυναμική οδήγησης της BMW M4 Coupé.

Στην εξέλιξη αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων εδώ και τέσσερις δεκαετίες, ο στόχος ήταν πάντοτε ο άψογος συνδυασμός κινητήρα, πλαισίου, συστήματος μετάδοσης και συστήματος διεύθυνσης, με τον οδηγό να αποτελεί πάντοτε το μέτρο σύγκρισης. Η BMW M4 Coupé αντιπροσωπεύει όλα όσα χαρακτηρίζουν τη συγκεκριμένη φιλοσοφία. Κάθε λεπτομέρειά της στοχεύει στις επιδόσεις και την ακρίβεια. Ρυθμίσεις για οδηγούς που δύσκολα βρίσκουν ανταγωνισμό.





BMW M4 Coupé:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 8,8 (8,3)
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 204 (194)

Οι τιμές που αναφέρονται σε παρενθέσεις ισχύουν για αυτοκίνητα με κιβώτιο 7 σχέσεων Μ με διπλό συμπλέκτη και Drivelogic.

Οι τιμές κατανάλωσης έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με τον κύκλο οδήγησης ECE και εξαρτώνται από τις επιλεγμένες διαστάσεις ζαντών και ελαστικών. Τα μοντέλα που απεικονίζονται διαθέτουν προαιρετικό εξοπλισμό.

BMW M

ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ.

Η BMW M4 Coupé έχει ολοκληρώσει εκατοντάδες δοκιμές στις απαιτητικότερες πίστες προκειμένου οι διάφορες τεχνολογικές καινοτομίες που προέρχονται από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό να ωριμάσουν για τη μαζική παραγωγή. Το αποτέλεσμα είναι παραπάνω από εντυπωσιακό: η αστείρευτη ισχύς και οι συγκλονιστικές επιταχύνσεις συναντούν την εξαιρετική ευελιξία και την οδική συμπεριφορά κορυφαίας ακρίβειας. Σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Σε κάθε οδόστρωμα. Εξασφαλισμένη έκρηξη αδρεναλίνης – μαζί με ένα πλατύ χαμόγελο.

ΠΑΚΕΤΟ Μ COMPETITION.

Ανόθευτη αγωνιστική αίσθηση: το πακέτο Μ Competition για την BMW M4 Coupé προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις χάρη στην αυξημένη ισχύ του κινητήρα, την Προσαρμοζόμενη Ανάρτηση M, τον αναπροσαρμοσμένο Δυναμικό Έλεγχο Ευστάθειας (DSC), το Ενεργό Διαφορικό M και τις ζάντες ελαφρού κράματος 20" M με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων μπροστά και πίσω.

  • Σημαντικότερα σημεία δυναμικής οδήγησης στο πακέτο M Competition

    Η ισχύς του εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα βενζίνης M TwinPower Turbo έχει αυξηθεί στα 331 kW (450 hp). H σπορ εξάτμιση M αποδίδει έναν ιδιαίτερο και δυναμικό ήχο που προκαλεί ανατριχίλα. Τα σπορ καθίσματα M διαθέτουν πλάτες με ρυθμιζόμενο πλάτος και κάθετα ανοίγματα. Οι ζώνες ασφαλείας των μπροστινών καθισμάτων διαθέτουν λεπτή ρίγα M. Η ειδικά ρυθμισμένη Προσαρμοζόμενη Ανάρτηση M εξασφαλίζει άριστη επαφή με το οδόστρωμα, βελτιωμένη πρόσφυση και πιο ευέλικτη οδική συμπεριφορά.

  • Σημαντικότερα σημεία εξωτερικής σχεδίασης στο πακέτο M Competition

    Στο εξωτερικό, το πακέτο M Competition δημιουργεί εντυπώσεις με τις σφυρήλατες και στιλβωμένες ζάντες ελαφρού κράματος 20" M με αστεροειδείς ακτίνες 666 M και ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων μπροστά και πίσω. Το γυαλιστερό Shadow Line BMW Individual με εκτεταμένα στοιχεία δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον αθλητικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, περιλαμβάνοντας το γυαλιστερό μαύρο χρώμα για την μπροστινή μάσκα ψυγείου, τις πλευρικές εισαγωγές αέρα και την επιγραφή μοντέλου, αλλά και τις απολήξεις της εξάτμισης σε μαύρο χρώμιο.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ BMW M4 COUPÉ.

Το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και το κιβώτιο επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη για την BMW M4 Coupé σάς επιτρέπουν να εκτοξεύσετε τον σφυγμό. Και τα δύο κιβώτια εγγυώνται κορυφαία οδηγική απόλαυση.

  • Χειροκίνητο κιβώτιο Μ 6 σχέσεων

    Με μειωμένο κατά 12 kg βάρος, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, και τις πιο συμπαγείς διαστάσεις, το χειροκίνητο κιβώτιο M 6 σχέσεων στην BMW M4 Coupé αποτελεί το υπόδειγμα κατασκευής χαμηλού βάρους. Στο εσωτερικό του κιβωτίου, η νέα αντιτριβική επίστρωση από ανθρακονήματα στους δακτυλίους συγχρονισμού εξασφαλίζουν πιο άνετες αλλαγές ταχυτήτων. Το σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ εξασφαλίζει πιο αποδοτική τροφοδοσία λαδιού.

  • Κιβώτιο 7 σχέσεων M με διπλό συμπλέκτη

    Αλλαγές ταχυτήτων χωρίς διακοπές της ελκτικής ισχύος, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη και χωρίς επιβραδύνσεις: αυτά προσφέρει το κιβώτιο 7 σχέσεων M με διπλό συμπλέκτη και Drivelogic. Οι αλλαγές ταχυτήτων πραγματοποιούνται αυτόματα ή χειροκίνητα από τους μοχλοδιακόπτες αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ή από τον επιλογέα ταχυτήτων. Το Launch Control εγγυάται τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση από στάση.

ΕΝΕΡΓΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ M.

ΕΝΕΡΓΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ M.

Το Ενεργό Διαφορικό M βελτιώνει την πρόσφυση και την ευστάθεια κατά τις αλλαγές πορείας ή την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, στη γρήγορη είσοδο στη στροφή ή στους δρόμους με ανομοιόμορφη επιφάνεια. Η πρόσφυση βελτιώνεται με τη βοήθεια μίας ηλεκτρονικά ελεγχόμενης μονάδας που ελαχιστοποιεί τις διαφορές της ταχύτητας περιστροφής μεταξύ των πίσω τροχών.

ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ M.

ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ M.

Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ της Προσαρμοζόμενης Ανάρτησης Μ εξασφαλίζουν αυτόματα τις ιδανικές ρυθμίσεις που ανταποκρίνονται στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Οι ρυθμίσεις ανάρτησης μπορούν να τροποποιηθούν για κορυφαία άνεση ή σπορ δυναμική, χάρη στις λειτουργίες COMFORT, SPORT και SPORT+ του Διακόπτη Ελέγχου Οδηγικής Εμπειρίας.

ΓΙΑ 365 ΗΜΕΡΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΣΗΣ.

Η μεταφορά πρωτοποριακών τεχνολογιών από τους αγώνες στην μαζική παραγωγή σπορ αυτοκινήτων αποτελεί το βασικό αντικείμενο εξειδίκευσης της BMW M GmbH.Αυτός είναι και ο λόγος που η BMW M4 Coupé επιτυγχάνει μια τέλεια ισορροπία μεταξύ συναρπαστικών επιδόσεων και καθημερινής ευχρηστίας.

  • Launch Control

    Το Launch Control παρέχει τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση από στάση. Διατηρεί τις ιδανικές στροφές λειτουργίας του κινητήρα για την επιτάχυνση, ενώ το κιβώτιο Μ διπλού συμπλέκτη προσαρμόζει συνεχώς τα σημεία αλλαγής των σχέσεων ώστε, κατά το ανέβασμα ταχύτητας, ο κινητήρας να διατηρηθεί στο βέλτιστο εύρος στροφών.

  • Πακέτο M Driver

    Το πακέτο M Driver αυξάνει την τελική ταχύτητα στα 280 km/h και μπορεί να παραγγελθεί απευθείας κατά την αγορά νέου αυτοκινήτου ή σε κάποια μελλοντική στιγμή. Μετά την τοποθέτηση, όλα τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά παραμένουν αμετάβλητα. Περιλαμβάνεται και ένα δελτίο συμμετοχής στο BMW M Intensive Training στα πλαίσια του BMW Driving Experience.

  • M Drive

    Το M Drive επιτρέπει την προσωπική διαμόρφωση της λειτουργίας DSC, της εμφάνισης του Head-Up Display και του προσωπικού προφίλ του οδηγού, από τις ρυθμίσεις για άνετη οδήγηση μέχρι τις σπορ ρυθμίσεις με κορυφαία απόκριση, με τη ρύθμιση των χαρακτηριστικών λειτουργίας του κινητήρα, των αμορτισέρ, του συστήματος διεύθυνσης και του κιβωτίου ταχυτήτων. Η ενεργοποίηση γίνεται εύκολα με το πάτημα ενός από τα δύο πλήκτρα M στο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.

  • M Servotronic

    Το M Servotronic προσαρμόζει τον βαθμό υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης στην τρέχουσα ταχύτητα πορείας του αυτοκινήτου και εξασφαλίζει άμεση και ακριβή απόκριση του συστήματος διεύθυνσης κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, εξασφαλίζει ασυναγώνιστη άνεση καθώς ελαχιστοποιεί τη δύναμη που απαιτείται από τον οδηγό για το στρίψιμο του τιμονιού ενώ συγχρόνως μεγιστοποιεί την ευελιξία στο παρκάρισμα, την εκτέλεση ελιγμών ή τη διάσχιση στενών δρόμων ή δρόμων με πολλές συνεχείς στροφές.

  • Λειτουργία M Dynamic

    Η λειτουργία M Dynamic, μία υπολειτουργία του Δυναμικού Ελέγχου Ευστάθειας (DSC), βελτιώνει τη δυναμική οδήγησης, επιτρέποντας ως έναν συγκεκριμένο βαθμό την ολίσθηση των τροχών. Ενώ το DSC εξουδετερώνει τις τάσεις υποστροφής και υπερστροφής, η λειτουργία M Dynamic επιτρέπει τη μέγιστη εκμετάλλευση των δυναμικών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, όσον αφορά τις εγκάρσιες και διαμήκεις επιταχύνσεις. Ωστόσο διατηρείται η υποστήριξη που παρέχεται από το DSC.

ΦΡΕΝΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ.

Σημαντικό στοιχείο της άκρως δυναμικής οδηγικής εμπειρίας στην BMW M4 Coupé: το σύστημα πέδησης. Με την ακρίβεια και την αποδοτικότητά τους, τα φρένα M σύνθετης κατασκευής και τα προαιρετικά διαθέσιμα φρένα M από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό επιτυγχάνουν κορυφαίες επιδόσεις επιβράδυνσης.

  • Φρένα σύνθετης κατασκευής M

    Με τη χρήση διαφόρων υλικών, τα φρένα σύνθετης κατασκευής M επιτυγχάνουν εξαιρετικές τιμές επιβράδυνσης, υψηλή αντοχή και μεγάλη διάρκεια ζωής. Επίσης, ζυγίζουν λιγότερο, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στην ευελιξία, τη δυναμική και την επιτάχυνση. Οι δαγκάνες φρένων σε μπλε μεταλλικό χρώμα με λογότυπο M είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των φρένων Μ υψηλών επιδόσεων.

  • Φρένα M από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό

    Τα φρένα M από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό αποδίδουν την ισχύ πέδησης ακόμα πιο άμεσα. Δεν επηρεάζονται από οξειδώσεις, είναι πιο ανθεκτικά στην τριβή και τη θερμότητα και συμβάλλουν στο χαμηλότερο βάρος του αυτοκινήτου, κάτι που έχει θετική επίδραση στην ευελιξία, τη δυναμική και την επιτάχυνση. Οι δαγκάνες φρένων σε χρυσό ματ χρώμα με λογότυπο M αποτελούν οπτικό χαρακτηριστικό αυτού του ειδικού τεχνολογικού εξοπλισμού.

    Ανάλογα με τις συνθήκες, τη χρήση και τα υλικά που χρησιμοποιούνται, ενδέχεται να δημιουργούνται λειτουργικοί θόρυβοι σε συνθήκες βροχής, λίγο πριν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί. Από την επίδραση υγρασίας και αλατιού η ισχύς πέδησης μπορεί να περιοριστεί στα επίπεδα ενός συμβατικού συστήματος πέδησης. Αυτό μπορεί να γίνει αντιληπτό για ένα μικρό χρονικό διάστημα ως μείωση της ισχύος πέδησης και μπορεί να εξισορροπηθεί ασκώντας μεγαλύτερη πίεση στο πεντάλ φρένων.

Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO₂.

  • Οι τιμές που αναφέρονται σε παρενθέσεις ισχύουν για αυτοκίνητα με κιβώτιο 7 σχέσεων Μ με διπλό συμπλέκτη και Drivelogic.

    Οι τιμές κατανάλωσης έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με τον κύκλο οδήγησης ECE και εξαρτώνται από τις επιλεγμένες διαστάσεις ζαντών και ελαστικών. Τα μοντέλα που απεικονίζονται διαθέτουν προαιρετικό εξοπλισμό.

    Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2 νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.

    Οι τιμές δεν βασίζονται σε ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς. Παρέχονται αποκλειστικά για σκοπούς σύγκρισης μεταξύ διαφόρων τύπων αυτοκινήτων. Οι ρύποι CO2 που εκπέμπονται κατά την παραγωγή και τη διάθεση του καυσίμου ή των άλλων μορφών ενέργειας δεν έχουν συμπεριληφθεί στον υπολογισμό των εκπομπών CO2 σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 1999/94/EΚ.