ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΥΡΟΥ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΥΡΟΣ.

Δυναμική οδήγησης & αποδοτικότητα στην BMW X6 Μ.

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΥΡΟΥ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΥΡΟΣ.

Δυναμική οδήγησης & αποδοτικότητα στην BMW X6 Μ.

Η BMW X6 M προσφέρει συμπυκνωμένη δύναμη που μεταφέρεται αποτελεσματικά στον δρόμο χάρη στο xDrive για τις εκδόσεις Μ. Η εξαιρετική πρόσφυση είναι εξασφαλισμένη. Οι γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων, με χειροκίνητο ή αυτόματο τρόπο, είναι εφικτές χάρη στο κιβώτιο 8 σχέσεων M Steptronic που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Τα φρένα σύνθετης κατασκευής Μ επιτυγχάνουν εξαιρετικούς χρόνους επιβράδυνσης. Τέλος, οι τεχνολογίες BMW EfficientDynamics εξασφαλίζουν τον συνδυασμό αυτών των καταπληκτικών επιδόσεων με την αξιοσημείωτη αποδοτικότητα.

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΥΡΟΥ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΥΡΟΣ.Δυναμική οδήγησης & αποδοτικότητα στην BMW X6 Μ.

Η BMW X6 M προσφέρει συμπυκνωμένη δύναμη που μεταφέρεται αποτελεσματικά στον δρόμο χάρη στο xDrive για τις εκδόσεις Μ. Η εξαιρετική πρόσφυση είναι εξασφαλισμένη. Οι γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων, με χειροκίνητο ή αυτόματο τρόπο, είναι εφικτές χάρη στο κιβώτιο 8 σχέσεων M Steptronic που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Τα φρένα σύνθετης κατασκευής Μ επιτυγχάνουν εξαιρετικούς χρόνους επιβράδυνσης. Τέλος, οι τεχνολογίες BMW EfficientDynamics εξασφαλίζουν τον συνδυασμό αυτών των καταπληκτικών επιδόσεων με την αξιοσημείωτη αποδοτικότητα.

ΚΙΒΏΤΙΟ Μ 8 ΣΧΈΣΕΩΝ STEPTRONIC ΜΕ DRIVELOGIC.

ΚΙΒΏΤΙΟ Μ 8 ΣΧΈΣΕΩΝ STEPTRONIC ΜΕ DRIVELOGIC.

Τέλεια μεταφορά ισχύος.

Το κιβώτιο 8 σχέσεων Steptronic με Drivelogic δημιουργεί νέα πρότυπα στη δυναμική και στις αλλαγές ταχυτήτων. Η ασυνήθιστα πυκνή κλιμάκωση των σχέσεων μετάδοσης και οι εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων επιτρέπουν την ιδανική μεταφορά της ισχύος σε κάθε ταχύτητα, εξασφαλίζοντας κορυφαίες επιδόσεις και αποδοτικότητα. Ειδικά στις υψηλές ταχύτητες, η όγδοη σχέση μειώνει τις στροφές του κινητήρα, περιορίζοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τον θόρυβο του κινητήρα. Οι αλλαγές ταχυτήτων στις λειτουργίες "D" και "S" μπορούν να γίνονται χειροκίνητα με χρήση του επιλογέα ταχυτήτων Μ ή των μοχλοδιακοπτών αλλαγής ταχυτήτων Μ στο τιμόνι. Στη χειροκίνητη λειτουργία "S", το κιβώτιο M Steptronic δεν ανεβάζει αυτόματα την ταχύτητα και επιτρέπει στον κινητήρα να φτάσει στο όριο στροφών εάν χρειαστεί.
Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να αλλάζει σχέσεις με πολύ δυναμικό τρόπο στις υψηλές ταχύτητες και να χρησιμοποιεί το διακόπτη Drivelogic για να επιλέξει μία από τις διαθέσιμες τρεις ρυθμίσεις αλλαγής ταχυτήτων: από άνετες και αποδοτικές, μέχρι δυναμικές και αγωνιστικές, με εξαιρετικά μικρούς χρόνους αλλαγών. Οι αλλαγές ταχυτήτων με ελάχιστες απώλειες της ελκτικής δύναμης και ο συμπλέκτης μετατροπής ροπής που παραμένει κλειστός σε όλες τις καταστάσεις οδήγησης μετά την εκκίνηση δημιουργούν μια εξαιρετικά άμεση σύνδεση ανάμεσα στον κινητήρα και τους κινητήριους τροχούς. Και ένα χαρακτηριστικό αποκλειστικά για τα μοντέλα Μ: όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, δεν υπάρχει αυτόματη σύνδεση για τη μετάδοση ισχύος μεταξύ του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης, αποτρέποντας με αυτόν τον τρόπο την "κύλιση". Ωστόσο, κατά τη διάρκεια ελιγμών για παράδειγμα, αρκεί ένα άγγιγμα στο πεντάλ συμπλέκτη για να ενεργοποιηθεί η "κύλιση κατ' απαίτηση".

Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να αλλάζει ταχύτητες με δυναμικό τρόπο, χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Drivelogic και επιλέγοντας μία από τις τρεις ρυθμίσεις αλλαγής ταχυτήτων: από άνετες και αποδοτικές μέχρι δυναμικές και αγωνιστικές με πολύ μικρούς χρόνους αλλαγών. Ο συμπλέκτης με μετατροπέα ροπής εξασφαλίζει την άμεση σύνδεση μεταξύ του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης, με τις ελάχιστες δυνατές απώλειες ισχύος. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό Μ: όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, δεν υπάρχει αυτόματη σύνδεση για τη μετάδοση ισχύος μεταξύ του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης, αποτρέποντας με αυτόν τον τρόπο την "κύλιση". Ωστόσο, κατά τη διάρκεια ελιγμών για παράδειγμα, αρκεί ένα άγγιγμα στο πεντάλ συμπλέκτη για να ενεργοποιηθεί η "κύλιση κατ' απαίτηση".

xDrive με ειδικά χαρακτηριστικά M.

xDrive με ειδικά χαρακτηριστικά M.

Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης της BMW.

Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive κατανέμει ομαλά την ισχύ του κινητήρα στους άξονες. Για να ικανοποιήσει ταυτόχρονα όλες τις προσδοκίες πρόσφυσης, κατευθυντικής ευστάθειας και οδηγικής ασφάλειας , το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα προσαρμόζει αστραπιαία την κατανομή της ισχύος. Μπορεί ακόμα να επέμβει σε περιπτώσεις υπερστροφής και υποστροφής, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την κατευθυντική ευστάθεια και την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Δυναμική σε κλειστές στροφές.

Στα αυτοκίνητα BMW M, το xDrive δίνει μεγαλύτερη έμφαση στον πίσω άξονα, κάτι που συμβάλλει στα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Προτεραιότητα δίνεται στην μετάδοση της ισχύος στου πίσω τροχούς και μετά στους μπροστινούς. Ειδικά στην οδήγηση σε στροφές, αυτό περιορίζει τις τάσεις υποστροφής. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να επιταχύνει ταχύτερα και πιο αποφασιστικά, απολαμβάνοντας στο έπακρο το δυναμικό του αυτοκινήτου. Ο μπροστινός άξονας μπορεί να δεχθεί μέχρι και το 50% της ροπής. Όταν ο Δυναμικός Έλεγχος Ευστάθειας απενεργοποιηθεί τελείως, προσφέρεται η δυνατότητα ελεγχόμενων πλαγιολισθήσεων.

ΦΡΈΝΑ ΣΎΝΘΕΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΉΣ M.

Τα φρένα σύνθετης κατασκευής M εκμεταλλεύονται τα πλεονεκτήματα της αγωνιστικής τεχνολογίας. Διατηρούν την απόδοσή τους και δεν εξασθενίζουν ακόμα και κάτω από απαιτητική χρήση. Η χρήση διαφόρων υλικών υψηλής αντοχής έχει ως αποτέλεσμα την εξαιρετική θερμική σταθερότητα, τη μεγάλη διάρκεια ζωής και την ακρίβεια στο φρενάρισμα. Ακόμα, μειώνεται το βάρος των φρένων, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στην ευελιξία, τη δυναμική, την επιτάχυνση και την κατανάλωση καυσίμου.
Οι διάτρητοι, αεριζόμενοι δίσκοι με τις δαγκάνες έξι εμβόλων μπροστά, εγγυώνται την ιδανική απόκριση στο βρεγμένο οδόστρωμα καθώς και την άριστη διάχυση της θερμότητας. Οι δαγκάνες σε μπλε μεταλλικό χρώμα με το χαρακτηριστικό λογότυπο M τονίζουν εμφατικά την σπορ εμφάνιση και την αυθεντική σχεδίαση Μ.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΆ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ.

Με την ακαταμάχητη δυναμική, την εντυπωσιακή ευελιξία και την ακρίβεια ελέγχου, η BMW X6 M δημιουργεί νέα πρότυπα στην κατηγορία της. Το Launch Control σας δίνει την ευκαιρία για μία άψογη εκκίνηση. Με το Dynamic Drive, το Dynamic Performance Control και τον Δυναμικό Έλεγχο Απόσβεσης, μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.

  • Launch Control

    Με τη βοήθεια του Launch Control, ο ζεστός κινητήρας επιτυγχάνει τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση από στάση. Ο οδηγός απενεργοποιεί τον Δυναμικό Έλεγχο Ευστάθειας (DSC) κρατώντας πιεσμένο το πλήκτρο DSC, μετά ενεργοποιεί το Launch Control. Στη συνέχεια ο οδηγός επιλέγει τη σειριακή λειτουργία με το πρόγραμμα οδήγησης 3, κρατά πιεσμένο το πεντάλ φρένων και μετά πιέζει μέχρι τέρμα το πεντάλ γκαζιού. Μόλις ανάψει στον πίνακα οργάνων το σύμβολο με τη σημαία εκκίνησης, ο κινητήρας ρυθμίζεται αυτόματα στις ιδανικές στροφές εκκίνησης μόλις πατηθεί το πεντάλ γκαζιού. Ο οδηγός αφήνει το πεντάλ φρένων διατηρώντας το kickdown και το επιταχύνει με τη μέγιστη ισχύ μέχρι να αφεθεί το πεντάλ γκαζιού. Το κιβώτιο 8 σχέσεων Μ Steptronic ρυθμίζει τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων με τέτοιον τρόπο ώστε σε κάθε ανέβασμα ταχύτητας να είναι διαθέσιμες οι ιδανικές στροφές λειτουργίας του κινητήρα. Αυτή η λειτουργία προορίζεται για τους οδηγούς που προτιμούν έναν δυναμικό, σπορ τρόπο οδήγησης.

  • Dynamic Performance Control

    Το Dynamic Performance Control (DPC) ενισχύει τον αθλητικό χαρακτήρα και βελτιώνει τη δυναμική οδήγησης κατανέμοντας ευέλικτα την ισχύ ανάμεσα στους στους τροχούς του πίσω άξονα. Σε συνδυασμό με τα άλλα συστήματα ελέγχου ανάρτησης, το DPC παρέχει ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια οδήγησης και δυναμική. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα M, μειώνει την απαιτούμενη γωνία στροφής και βελτιώνει την ακρίβεια.
    Ο πίσω άξονας διαθέτει δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κιβώτια μετάδοσης εκτός από το διαφορικό του άξονα, τα οποία επιτρέπουν στο Dynamic Performance Control να ελέγχει τις συνθήκες οδήγησης και να κατανέμει περισσότερη ροπή στον εξωτερικό πίσω τροχό κατά την οδήγηση σε κλειστές στροφές.

  • Dynamic Drive

    Οι ενεργές, υδραυλικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδοι επιτρέπουν στο σύστημα ελέγχου ανάρτησης της Dynamic Drive να περιορίζει τις εγκάρσιες κλίσεις του αμαξώματος όταν το αυτοκίνητο κινείται σε στροφές ή εκτελεί ξαφνικούς ελιγμούς. Αυτό αυξάνει την άνεση και την ευελιξία και βελτιώνει την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Τελικά, ο οδηγός μπορεί να επωφεληθεί πλήρως από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η υψηλή δυναμική οδήγησης της BMW M.
    Στην ευθεία, τα δύο τμήματα της αντιστρεπτικής ράβδου παραμένουν απομονωμένα μεταξύ τους ώστε να μην επηρεάζονται τα ελατήρια και τα αμορτισέρ και να εξασφαλίζεται η σωστή τους λειτουργία. Το σύστημα χρησιμοποιεί διάφορους αισθητήρες για να αναλύει τις συνθήκες οδήγησης και να ελαχιστοποιεί τις εγκάρσιες κλίσεις που οφείλονται στις πλευρικές επιταχύνσεις. Η ενεργή κατανομή των φορτίων εγκάρσιας κλίσης στον εμπρός και τον πίσω άξονα μετριάζει τις κρίσιμες καταστάσεις οδήγησης. Χάρη στην ειδική προσαρμογή M με μεγαλύτερη ροπή κλίσης στον πίσω άξονα, το αυτοκίνητο διακρίνεται για τα βελτιωμένα οδηγικά χαρακτηριστικά του. Το αυτοκίνητο αντιδρά πιο άμεσα και ενεργά στις εντολές του τιμονιού χάρη στην στοχευμένη απόκριση του συστήματος διεύθυνσης M στις αλλαγές φορτίου.

  • Δυναμικός Έλεγχος Απόσβεσης

    Ο Δυναμικός Έλεγχος Απόσβεσης της χαμηλωμένης ανάρτησης ρυθμίζει διαρκώς τα χαρακτηριστικά των αμορτισέρ ώστε να ανταποκρίνονται στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης και την επιφάνεια του οδοστρώματος. Με τη χρήση των πλήκτρων Driving Dynamics στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις ανάρτησης ανάλογα με τις προσωπικές του προτιμήσεις – από τις ρυθμίσεις άνεσης με υψηλή δυναμική οδήγησης μέχρι τις απόλυτα σπορ ρυθμίσεις που δίνουν έμφαση σε ένα ενεργό στιλ οδήγησης και στην αυθεντική οδηγική απόλαυση Μ. Στη λειτουργία Comfort, τα αμορτισέρ αποκρίνονται πιο απαλά, ελαχιστοποιώντας τις κάθετες κινήσεις του αυτοκινήτου στο ανώμαλο οδόστρωμα. Στις λειτουργίες Sport και Sport+, εφαρμόζονται πιο σφικτές ρυθμίσεις για τα αμορτισέρ ώστε να εξασφαλιστεί μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση στους επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Ο οδηγός απολαμβάνει με αυτές τις ρυθμίσεις στο έπακρο τις υψηλές επιδόσεις Μ του αυτοκινήτου. Οι κινήσεις των τροχών και του αμαξώματος ελαχιστοποιούνται ώστε να εξασφαλιστεί η κορυφαία δυναμική οδήγησης σε οδοστρώματα καλής ποιότητας. Μπορείτε να επιλέξετε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις του μενού M Drive απευθείας με τα πλήκτρα M στο τιμόνι.
    Οι κινήσεις καταγράφονται από αισθητήρες σε κάθε τροχό και μετά αναλύονται από μία μονάδα ελέγχου. Τα αμορτισέρ προσαρμόζονται μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου. Οι ρυθμίσεις συμπίεσης και η επαναφοράς προσαρμόζονται διαρκώς για κάθε ένα από τα αμορτισέρ. Το αποτέλεσμα: υποδειγματική οδική συμπεριφορά χάρη στις ιδανικές ρυθμίσεις των αμορτισέρ και των ελατηρίων σε κάθε τροχό.

M DRIVE.

M DRIVE.

Το M Drive επιτρέπει την διαμόρφωση του προσωπικού προφίλ του οδηγού, από τις ρυθμίσεις άνεσης μέχρι τις σπορ ρυθμίσεις άμεσης απόκρισης για χρήση στην αγωνιστική πίστα. Η ενεργοποίηση ενός από τα δύο αποθηκευμένα προφίλ (μαζί με όλες τις αποθηκευμένες συνοδευτικές ρυθμίσεις) γίνεται εύκολα με το πάτημα ενός από τα δύο πλήκτρα M Drive του δερμάτινου τιμονιού Μ.
Τα πλήκτρα M Driving Dynamics για την προσαρμογή της λειτουργίας του συστήματος μετάδοσης κίνησης και της ανάρτησης, είναι τοποθετημένα στην κεντρική κονσόλα, γύρω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ξεχωριστά τη λειτουργία DSC ή να προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, τις παραμέτρους τις προσαρμοζόμενης ανάρτησης, τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του M Servotronic, τις επιλογές αλλαγής ταχυτήτων του κιβωτίου 8 σχέσεων M Steptronic και την εμφάνιση του Head-Up Display. Από το μενού του iDrive ο οδηγός μπορεί να δημιουργήσει ένα προφίλ αναλυτικών ρυθμίσεων του αυτοκινήτου και να το αποθηκεύσει κρατώντας πιεσμένο ένα από τα δύο πλήκτρα M Drive στο δερμάτινο τιμόνι Μ.

M SERVOTRONIC.

Οι οδηγοί μπορούν να απολαύσουν κορυφαία υποβοήθηση διεύθυνσης σε όλες τις συνθήκες οδήγησης με το Μ Servotronic. Το σύστημα αυτό προσαρμόζει τον λόγο υποβοήθησης σύμφωνα με την τρέχουσα ταχύτητα πορείας του αυτοκινήτου και εξασφαλίζει άμεση και ακριβή απόκριση του συστήματος διεύθυνσης κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, εξασφαλίζει ασυναγώνιστη άνεση καθώς ελαχιστοποιεί τη δύναμη που απαιτείται από τον οδηγό για το στρίψιμο του τιμονιού ενώ συγχρόνως μεγιστοποιεί την ευελιξία στο παρκάρισμα, την εκτέλεση ελιγμών ή τη διάσχιση στενών δρόμων ή δρόμων με πολλές συνεχείς στροφές.
Μια μονάδα ελέγχου χρησιμοποιεί τις ηλεκτρονικές μετρήσεις ταχύτητας για να υπολογίσει το βαθμό υποβοήθησης διεύθυνσης που απαιτείται ανάλογα με τις δεδομένες συνθήκες οδήγησης. Το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης προσαρμόζεται με τη βοήθεια μίας ηλεκτρικής μονάδας ελέγχου που επιτρέπει την προσαρμογή με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια από αυτήν που προσφέρουν τα συμβατικά συστήματα διεύθυνσης με υδραυλική υποβοήθηση, τα οποία λειτουργούν ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα.
Με το M Servotronic απαιτείται λιγότερη δύναμη από τον οδηγό για το στρίψιμο του τιμονιού στις χαμηλές ταχύτητες. Ωστόσο, όσο αυξάνεται η ταχύτητα, ο βαθμός υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης μειώνεται συνεχώς, προκειμένου να εξασφαλιστεί πιο άμεση επαφή με το δρόμο και, ως εκ τούτου, η βέλτιστη κατευθυντική ευστάθεια. Το M Servotronic είναι ειδικά προσαρμοσμένο για τα αυτοκίνητα M και προσφέρει τρεις ρυθμίσεις για την εξατομικευμένη προσαρμογή, οι οποίες μπορούν να επιλεχθούν με το πάτημα ενός πλήκτρου.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΕΣ BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Επωφεληθείτε από ακόμα μεγαλύτερη απόδοση από κάθε λίτρο καυσίμου με το BMW EfficientDynamics: καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη αποδοτικότητα και πιο έντονη οδηγική εμπειρία. Τεχνολογικές πρωτοπορίες που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και παράλληλα βελτιώνουν την δυναμική ώστε η οδηγική απόλαυση να αποτελεί βασικό στοιχείο κάθε BMW.

  • Λειτουργία Automatic Start/Stop

    Με τη λειτουργία Automatic Start/Stop, καταναλώνεται καύσιμο μόνο όταν το αυτοκίνητο κινείται. Όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο σε κόκκινο φανάρι ή βρίσκεται σε μποτιλιάρισμα, η λειτουργία Automatic Start/Stop εξοικονομεί καύσιμο σβήνοντας τον κινητήρα μόλις το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί και ο οδηγός πάρει το πόδι του από το πεντάλ φρένων.
    Μια ένδειξη στην Οθόνη Πληροφοριών δείχνει ότι η λειτουργία είναι ενεργοποιημένη. Μόλις ο οδηγός μετακινήσει το πόδι του από το πεντάλ φρένων στο πεντάλ γκαζιού, ο κινητήρας τίθεται αυτόματα και πάλι σε λειτουργία μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου.
    Η λειτουργία σε καμία περίπτωση, δεν υποβαθμίζει την οδηγική άνεση και την ασφάλεια, αφού παραμένει ανενεργή εάν ο κινητήρας δεν έχει φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, το εσωτερικό δεν έχει ψυχθεί/θερμανθεί επαρκώς, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας είναι χαμηλό ή εάν ο οδηγός στρίβει το τιμόνι. Εάν χρειαστεί, μπορείτε να θέσετε τον κινητήρα σε λειτουργία από το κεντρικό χειριστήριο ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο, για παράδειγμα εάν το αυτοκίνητο έχει αρχίσει να κυλάει ή εάν αρχίζουν να σχηματίζονται συμπυκνώματα στο παρμπρίζ. Η λειτουργία Automatic Start/Stop μπορεί να απενεργοποιηθεί εντελώς, οποιαδήποτε στιγμή, με το απλό πάτημα ενός πλήκτρου.

  • Ανάκτηση Ενέργειας από την Πέδηση

    Κάθε φορά που ο οδηγός φρενάρει, παράγεται κινητική ενέργεια, η οποία, μέχρι πρότινος, πήγαινε χαμένη. Η Ανάκτηση Ενέργειας από την Πέδηση αξιοποιεί αυτό το ενεργειακό δυναμικό που μέχρι τώρα έμενε ανεκμετάλλευτο. Το σύστημα δεσμεύει την ενέργεια που απελευθερώνεται κάθε φορά που ο οδηγός φρενάρει ή αφήνει το πεντάλ του γκαζιού και τη μετατρέπει σε ηλεκτρική. Στη συνέχεια, αυτή η κινητική ενέργεια χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας του αυτοκινήτου. Χάρη σε αυτό το σύστημα έξυπνης διαχείρισης ενέργειας, ο εναλλάκτης δεν χρειάζεται πλέον να λειτουργεί συνέχεια, γεγονός που συνεπάγεται μείωση της καταπόνησής του. Το αποτέλεσμα: μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αυξημένες επιδόσεις – δηλαδή, κλασικές αρχές της φιλοσοφίας του BMW EfficientDynamics.