ΥΠΕΡΟΧΗ. ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΦΑΝΣΗ ΤΗΣ.

BMW M

Γεννήθηκαν στην αγωνιστική πίστα. Νιώθουν οικειότητα με κάθε τύπο δρόμου. Αυτοκίνητα M.

ΥΠΕΡΟΧΗ. ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΦΑΝΣΗ ΤΗΣ.

Γεννήθηκαν στην αγωνιστική πίστα. Νιώθουν οικειότητα με κάθε τύπο δρόμου. Αυτοκίνητα M.

Τα αυτοκίνητα Μ μαθαίνουν τις κινήσεις τους στη δυσκολότερη πίστα δοκιμών στο κόσμο: Το Nordschleife του Nürburgring είναι το μέρος όπου διαμορφώνεται και εξελίσσεται η ψυχή κάθε αυτοκινήτου M. Μια ψυχή που είναι αφιερωμένη στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Και που νιώθει μια αίσθηση οικειότητας σε κάθε δρόμο.

ΥΠΕΡΟΧΗ. ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΦΑΝΣΗ ΤΗΣ.Γεννήθηκαν στην αγωνιστική πίστα. Νιώθουν οικειότητα με κάθε τύπο δρόμου. Αυτοκίνητα M.

Τα αυτοκίνητα Μ μαθαίνουν τις κινήσεις τους στη δυσκολότερη πίστα δοκιμών στο κόσμο: Το Nordschleife του Nürburgring είναι το μέρος όπου διαμορφώνεται και εξελίσσεται η ψυχή κάθε αυτοκινήτου M. Μια ψυχή που είναι αφιερωμένη στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Και που νιώθει μια αίσθηση οικειότητας σε κάθε δρόμο.

BMW M

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ M: ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ.

Για να κερδίσει κανείς, πρέπει να δώσει όλο του το "είναι". Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δεν αφήνει περιθώρια για τίποτε άλλο. Ούτε εμείς περιμένουμε κάτι άλλο από εμάς. Όπως στην περίπτωση ενός από τα πιο σπορ... σπορ αυτοκίνητα, της θρυλικής BMW M1, με την οποία κατέβηκαν στην πίστα ο Niki Lauda και ο Nelson Piquet στο πρωτάθλημα Procar. Και, σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη και την κατασκευή των μοναδικών αυτοκινήτων μας, αυτή η βασική αρχή έχει παραμείνει αναλλοίωτη μέχρι και σήμερα. Η τελειότητα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια και μόνο αυτή κάνει τα αυτοκίνητα Μ αυτό που είναι: καθαρόαιμες αγωνιστικές μηχανές. Ωστόσο, τα αυτοκίνητα M επιδεικνύουν τις ασυναγώνιστες επιδόσεις τους και στην καθημερινότητα – στους δρόμους της πόλης, σε επαρχιακούς δρόμους ή σε αυτοκινητόδρομους.

ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ: ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ M.

Η τελειότητα και η ομορφιά ανήκουν η μία στην άλλη. Η καλαισθησία δεν έχει να κάνει απλώς με επιφάνειες, χρώματα ή υλικά, αλλά εκφράζεται και μέσω της αεροδυναμικής σχεδίασης και άλλων τεχνικών στοιχείων. Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί των μοντέλων BMW M γνωρίζουν ότι μορφή και λειτουργικότητα πάνε "χέρι με χέρι" και εργάζονται για να δημιουργούν λύσεις που συνδυάζουν τις δύο αυτές παραμέτρους σε ένα ενιαίο, θεαματικό "έργο τέχνης".

Ένα σπορ αυτοκίνητο δεν έχει περιττές λεπτομέρειες. Αυτό, πάνω απ’ όλα, ισχύει για την αεροδυναμική: ακόμα και οι εξωτερικοί καθρέφτες μιας BMW M πρέπει να έχουν εξαιρετικές επιδόσεις στην αεροσήραγγα. Ωστόσο, ο αέρας δεν έχει να κάνει μόνο με την αντίσταση: οι φαρδιές εισαγωγές αέρα στη χαρακτηριστική μπροστινή ποδιά M επιτρέπουν στον κινητήρα να αναπνέει και ψύχουν τα μεγάλα δισκόφρενα των ζαντών ελαφρού κράματος M, ενώ η ροή αέρα κατά μήκος του πίσω διαχύτη προσφέρει αυξημένη δύναμη προς τα κάτω. Οι πλευρικές εισαγωγές αέρα διακρίνονται με την πρώτη ματιά, όπως και η επιβλητική διπλή απόληξη εξάτμισης Μ. Όλα αυτά, συνδυασμένα μεταξύ τους, γίνονται τα κυρίαρχα γνωρίσματα ενός αθλητή που βρίσκεται σε άψογη φυσική κατάσταση.

M POWER: ΑΣΥΓΚΡΑΤΗΤΗ ΟΡΜΗ.

Ένα ιδιαίτερο στοιχείο που αφορά όλους τους κινητήρες M: δεν είναι ειδικά προσαρμοσμένες και βελτιωμένες εκδόσεις των κινητήρων μαζικής παραγωγής, αλλά ανεξάρτητα εξελιγμένοι τύποι κινητήρων βασισμένοι σε τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και βελτιστοποιημένοι για το δρόμο. Οι καινοτομίες τους προετοιμάζουν το έδαφος και για άλλους κινητήρες BMW. Το λεκτικό σήμα "M Power" αποτελεί ένα αποκλειστικό σύμβολο ποιότητας – υπόσχεται μοναδική τεχνολογία, επιδόσεις που κόβουν την ανάσα και απόλυτη ποιότητα.
Κορυφαία απόδοση ισχύος που αφήνει πίσω της καθετί το συνηθισμένο. Ροπή που άλλοι κινητήρες ούτε καν να πλησιάσουν δεν μπορούν. Άμεσο ανέβασμα των στροφών και ισχύς με κάθε ελαφρύ πάτημα του γκαζιού. Και, πίσω από όλα αυτά, μια πληθώρα πρωτοποριακών τεχνολογικών βελτιώσεων: concept υψηλής ροπής, δύο υπερτροφοδότες Twin Scroll με πολλαπλή εξαγωγής ανάμεσα στις σειρές κυλίνδρων, ξεχωριστές πεταλούδες γκαζιού, σφυρήλατος στροφαλοφόρος άξονας. Ανεξάρτητα από τον αριθμό κυλίνδρων: όλοι οι υψηλών επιδόσεων κινητήρες μας παρέχουν έναν εξαιρετικό συνδυασμό μέγιστης ισχύος και μέγιστης αποδοτικότητας.

ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ: Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΕΡΓΑ.

Αυτός είναι ο λόγος που η BMW M δίνει στους μηχανικούς της μεγάλα περιθώρια για να συλλάβουν νέες ιδέες, μια προσέγγιση που έχει οδηγήσει σε συγκλονιστικά τεχνικά επιτεύγματα, που ανοίγουν νέους δρόμους. Όχι μόνο για τα υψηλών επιδόσεων σπορ αυτοκίνητα, αλλά και για πάρα πολλά άλλα μοντέλα BMW. "BMW M" δεν σημαίνει απλώς ταχύτητα – αντιπροσωπεύει τη δύναμη του BMW Group να παράγει καινοτομίες.
Να παίρνει κάθε λεπτομέρεια και να την επαναπροσδιορίζει από την αρχή μέχρι το τέλος – έτσι γεννιούνται οι καινοτομίες. Στην BMW M3, το κιβώτιο M με διπλό συμπλέκτη και Drivelogic επιτρέπει στο αυτοκίνητο να αξιοποιεί την πλήρη ισχύ του υψηλής ροπής κινητήρα V8 χωρίς διακοπές μεταξύ των αλλαγών σχέσεων. Από την άλλη πλευρά, η πολλαπλή εξαγωγής που είναι τοποθετημένη ανάμεσα στις σειρές κυλίνδρων είναι υπεύθυνση για την άκρως υψηλή απόκριση του κινητήρα M TwinPower Turbo των BMW X5 M και X6 M. Χαμηλότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερος έλεγχος: οι "πηγές" της οδηγικής απόλαυσης.

ΕΥΕΛΙΞΙΑ M: ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ.

Αδιάκοπη αλληλεπίδραση μεταξύ φρεναρίσματος, πλευρικής επιτάχυνσης και επιτάχυνσης προς τα εμπρός: η αναζήτηση για τη χρυσή τομή είναι η αναζήτηση για τελειότητα, ακόμα και σε ακραίες συνθήκες. Και ένα αυτοκίνητο M είναι το ιδανικό εργαλείο για την επίτευξη αυτού του στόχου. Ο πυρήνας: μια έξυπνη κατασκευή χαμηλού βάρους με χαμηλό κέντρο βάρους και χαμηλές μη αναρτώμενες μάζες, ένα άκαμπτο πλαίσιο, ανάρτηση και αμορτισέρ που έχουν εξαιρετική απόδοση τόσο στην υψηλής πρόσφυσης επιφάνεια της αγωνιστικής πίστας όσο και στις συνεχείς διαδοχικές στροφές ενός ορεινού περάσματος στις Άλπεις. Η υλοποίηση: Για παράδειγμα, οροφή φτιαγμένη από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), πλευρικά τμήματα και πλαίσιο κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Και για την περαιτέρω τελειοποίηση της μηχανολογικής κατασκευής: η Προσαρμοζόμενη ανάρτηση M.