BMW CONNECTED DRIVE SERVICES.

Απαιτήσεις / Διαθεσιμότητα.

Σε αυτήν τη σελίδα, θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τις προϋποθέσεις και τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών του BMW ConnectedDrive.

Γενικές πληροφορίες

Η BMW Hellas Εμπορία Αυτοκινήτων Α.Ε., εταιρεία που συστάθηκε δυνάμει του Ελληνικού Δικαίου, η οποία έχει την έδρα της επί της Λεωφόρου Κύμης και οδού Σενέκα 10, Κηφισιά145 64, Ελλάδα, και είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο με αρ. ΓΕΜΗ 121595101000, με Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) 999509019, παρέχει στον πελάτη ορισμένες υπηρεσίες πληροφόρησης και υποστήριξης για οχήματα με την ονομασία "BMW ConnectedDrive". Η BMW συλλέγει, αποθηκεύει και επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα πελατών για τους σκοπούς της παροχής και, κατά περίπτωση, τιμολόγησης των Υπηρεσιών και για την πραγματοποίηση ενεργειών μάρκετινγκ με οποιοδήποτε μέσο, ειδικότερα για την προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών και την αποστολή πληροφοριών για τις προωθητικές ενέργειες της BMW ή άλλων εταιρειών του Ομίλου BMW. Επιπροσθέτως, η BMW ενδέχεται να επεξεργασθεί δεδομένα που αφορούν στην υγεία, τα οποία παρέχονται από πελάτες οικειοθελώς στο πλαίσιο της υπηρεσίας Προηγμένη (Έξυπνη) Κλήση Έκτακτης Ανάγκης (Intelligent Emergency Call). Οι Υπηρεσίες παρέχονται μέσω μίας κάρτας SIM που έχει εγκατασταθεί στο όχημα. Χρεώσεις συνδέσεων ομιλίας και δεδομένων περιλαμβάνονται στην τιμή των Υπηρεσιών. Η BMW συλλέγει, αποθηκεύει και επεξεργάζεται δεδομένα που σχετίζονται με το όχημα, εντός του νομοθετικού πλαισίου, στο βαθμό που αυτό απαιτείται για το σχεδιασμό του περιεχομένου και τη χρήση των Υπηρεσιών

1. Δυνατότητες του BMW ConnectedDrive

  • απαραίτητες προϋποθέσεις για τη χρήση των Ψηφιακών Υπηρεσιών BMW ConnectedDrive είναι οι βασικές λειτουργίες των Υπηρεσιών ConnectedDrive (6AK) και η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης (6AC)
  • εάν έχετε παραγγείλει μία από τις παραπάνω βασικές λειτουργίες, μπορείτε επιπρόσθετα να παραγγείλετε τις υπηρεσίες που παρέχονται από τις Ψηφιακές Υπηρεσίες BMW ConnectedDrive (Πληροφορίες Κυκλοφορίας σε Πραγματικό Χρόνο, Υπηρεσίες Υποστήριξης, Απομακρυσμένες Υπηρεσίες, Online Ψυχαγωγία, Internet) ως πρόσθετο προαιρετικό εξοπλισμό
  • μέρος αυτών των βασικών λειτουργιών αποτελεί ο εξοπλισμός BMW Teleservices (6AE), ο οποίος, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει και μια μόνιμα εγκατεστημένη κάρτα SIM. Αυτός ο ειδικός εξοπλισμός παρέχεται αυτόματα με την παραγγελία των λειτουργιών που παρέχουν οι Υπηρεσίες ConnectedDrive (6AK) ή η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης BMW (6AC)

α. Υπηρεσίες ConnectedDrive (ConnectedDrive Services) (SA6AK)

• Η υπηρεσία Υπηρεσίες ConnectedDrive αποτελείται από την κινητή διαδικτυακή πύλη "BMW Online. Η υπηρεσία αυτή πρέπει να έχει παραγγελθεί πριν την παραγγελία επιπρόσθετων υπηρεσιών BMW ConnectedDrive.

β. Βασική Κλήση Έκτακτης Ανάγκης 112 (Basic Emergency Call):

• Tο όχημα θα μπορεί να συνδεθεί απευθείας, είτε αυτομάτως είτε χειροκίνητα, μόνο με τον Ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης "112". Στην περίπτωση αυτή, η επικοινωνία με τη γραμμή έκτακτης ανάγκης (112) στην Ελλάδα θα μπορεί να πραγματοποιηθεί στα Ελληνικά, Αγγλικά ή Γαλλικά. Η αποστολή βοήθειας στο σημείο που βρίσκεται το όχημα από το οποίο πραγματοποιήθηκε η κλήση 112 θα γίνεται σύμφωνα με τις ισχύουσες διαδικασίες της Υπηρεσίας Ενιαίου Ευρωπαϊκού Αριθμού Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης 112 (ΥΚΕΑ 112).

γ. Υπηρεσίες Teleservices (SA6AE)

• η βάση για το BMW Teleservices (6AE) είναι μια μόνιμα εγκατεστημένη στο αυτοκίνητο κάρτα SIM.

• η υπηρεσία αυτή χρησιμοποιείται για τη διατήρηση της κινητικότητας του πελάτη

• όταν απαιτούνται ή παραγγέλλονται υπηρεσίες service από τον πελάτη, όλα τα τεχνικά δεδομένα που σχετίζονται με το service (π.χ. πληροφορίες για το service, πληροφορίες κατάστασης αυτοκινήτου κ.λπ.) αποστέλλονται στην BMW

• όταν απαιτούνται υπηρεσίες service, δεν μεταβιβάζονται προσωπικές πληροφορίες

• μεταβίβαση τεχνικών δεδομένων στην BMW, ανά τακτά διαστήματα, για σκοπούς ανάπτυξης σε μορφή Αναφοράς BMW Teleservice – αμιγώς τεχνικά δεδομένα, χωρίς καμία προσωπική πληροφορία. Η λειτουργία "Αναφορά BMW Teleservice" δεν είναι ενεργοποιημένη συνεχώς. Αυτό το σύστημα είναι μια υπηρεσία "κατ' απαίτηση" η οποία αποστέλλει τεχνικά δεδομένα από μεμονωμένα αυτοκίνητα στην BMW ανά τακτά χρονικά διαστήματα (με βάση το χρόνο ή τα χιλιόμετρα). Αυτά τα τεχνικά, συγκεκριμένα για κάθε αυτοκίνητο τεχνικά δεδομένα (π.χ. κατάσταση θερμοστάτη ψυκτικού) είναι χρήσιμα για την περαιτέρω εξέλιξη των αυτοκινήτων μας

• εξέταση της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας από την Παρακολούθηση Μπαταρίας του BMW Teleservices – εάν το επίπεδο φορτίου μειωθεί στα επίπεδα συναγερμού, επειδή, για παράδειγμα, τα φώτα στάθμευσης ξεχάστηκαν αναμμένα, ο πελάτης λαμβάνει μια σχετική ειδοποίηση με μήνυμα SMS ή e-mail (ανάλογα με τις ρυθμίσεις εγγραφής / προσωπικές ρυθμίσεις στην ιστοσελίδα του ConnectedDrive).

Μπορείτε να βρείτε επιπλέον πληροφορίες στο

Η τηλεφωνική γραμμή BMW ConnectedDrive hotline είναι διαθέσιμη στον αριθμό +30 210 9118000 από Δευτέρα έως Παρασκευή, 9.00 π.μ. - 21.00 μ.

Με ισχύ από τον Ιούλιο 2015