BMW i3 I01 2018, μπεζ Jucaro με διακοσμητικά στοιχεία σε γκρι Frozen μεταλλικό, πανοραμική λήψη οροφής από ανθρακονήματα

THE i3

BMW i3 I01 2018, μπεζ Jucaro με διακοσμητικά στοιχεία σε γκρι Frozen μεταλλικό, πανοραμική λήψη οροφής από ανθρακονήματα

ΤΟ BMW i3: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

THE i3ΤΟ BMW i3: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ανακαλύψτε τους αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες, την ισχύ και την επιτάχυνση, την αυτονομία, τις διαστάσεις και τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά του BMW i3.

Μάθετε περισσότερα

ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ BMW i3.

Βάρος
Βάρος κενό EU σε kg
1,345
Μέγ. επιτρεπόμενο βάρος σε kg
1,710
Επιτρεπόμενο φορτίο σε kg
440
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών σε l
260
Επιτρεπόμενο φορτίο άξονα μπροστά/πίσω σε kg
770/965
Ηλεκτρικός κινητήρας
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα kW (PS) στις σ.α.λ.
125 (170)
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm) στις σ.α.λ.
250
Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, σε km/h
150
Επιτάχυνση 0-100 km/h σε δευτερόλεπτα
7.3
Επιτάχυνση 80-120 km/h σε δευτερόλεπτα
5.1
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ, σε l, περ.
-
Αυτονομία και φόρτιση
Ηλεκτρική αυτονομία σε km
359
Καθημερινή ηλεκτρική αυτονομία σε km
μέχρι 260
Χωρητικότητα μπαταρίας ιόντων λιθίου σε kWh
42.2
Ταχεία φόρτιση, π.χ. σταθμός ταχείας φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα: DC, 125 A, 50 kW (80%)
42 λεπτά
Διάρκεια φόρτισης μπαταρίας υψηλής τάσης σε h, στα 16 A (80%)
9.7
Κατανάλωση
Ηλεκτρική κατανάλωση σε kWh/100 km
13.1
Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο σε l/100 km
0
Εκπομπές CO₂ σε μικτό κύκλο σε g/km
0
Ζάντες
Διαστάσεις ελαστικών μπροστά
155/70 R19 84 Q
Διαστάσεις ελαστικών πίσω
155/70 R19 84 Q
Διαστάσεις ζαντών μπροστά
5 J x 19", ελαφρού κράματος
Διαστάσεις ζαντών πίσω
5 J x 19", ελαφρού κράματος
Βάρος
Βάρος κενό EU σε kg
1,345
Μέγ. επιτρεπόμενο βάρος σε kg
1,710
Επιτρεπόμενο φορτίο σε kg
440
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών σε l
260
Επιτρεπόμενο φορτίο άξονα μπροστά/πίσω σε kg
770/965
Ηλεκτρικός κινητήρας
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα kW (PS) στις σ.α.λ.
125 (170)
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm) στις σ.α.λ.
250
Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, σε km/h
150
Επιτάχυνση 0-100 km/h σε δευτερόλεπτα
7.3
Επιτάχυνση 80-120 km/h σε δευτερόλεπτα
5.1
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ, σε l, περ.
-
Αυτονομία και φόρτιση
Ηλεκτρική αυτονομία σε km
359
Καθημερινή ηλεκτρική αυτονομία σε km
μέχρι 260
Χωρητικότητα μπαταρίας ιόντων λιθίου σε kWh
42.2
Ταχεία φόρτιση, π.χ. σταθμός ταχείας φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα: DC, 125 A, 50 kW (80%)
42 λεπτά
Διάρκεια φόρτισης μπαταρίας υψηλής τάσης σε h, στα 16 A (80%)
9.7
Κατανάλωση
Ηλεκτρική κατανάλωση σε kWh/100 km
13.1
Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο σε l/100 km
0
Εκπομπές CO₂ σε μικτό κύκλο σε g/km
0
Ζάντες
Διαστάσεις ελαστικών μπροστά
155/70 R19 84 Q
Διαστάσεις ελαστικών πίσω
155/70 R19 84 Q
Διαστάσεις ζαντών μπροστά
5 J x 19", ελαφρού κράματος
Διαστάσεις ζαντών πίσω
5 J x 19", ελαφρού κράματος

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2.

BMW i3 (120 Ah):
Κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km: 13,1
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 0
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 0
Ηλεκτρική αυτονομία σε km (μικτός κύκλος): 359
Καθημερινή ηλεκτρική αυτονομία σε km: έως και 260

 

BMW i3s (120 Ah):
Κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km: 14,6-14,0
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 0
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 0
Ηλεκτρική αυτονομία σε km (μικτός κύκλος): 330-345
Καθημερινή ηλεκτρική αυτονομία σε km: έως και 260

 

Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας υπολογίστηκαν σύμφωνα με την προαναφερόμενη διαδικασία μετρήσεων VO (EU) 715/2007 στην έκδοση που ίσχυε κατά τη χρονική στιγμή της έγκρισης τύπου. Τα στοιχεία αφορούν ένα αυτοκίνητο με βασικό εξοπλισμό για τη γερμανική αγορά και στο εύρος τιμών λαμβάνεται υπόψη ο προαιρετικός εξοπλισμός, καθώς και οι διαστάσεις των ζαντών και ελαστικών που διατίθενται για το επιλεγμένο μοντέλο.


Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2 νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.


Οι τιμές είναι ήδη βασισμένες στο νέο κανονισμό WLTP και μετατρέπονται στις αντίστοιχες τιμές NEDC για λόγους σύγκρισης μεταξύ των αυτοκινήτων. Για αυτά τα αυτοκίνητα, ενδέχεται να διαφέρουν οι αναφερόμενες τιμές εκπομπών CO2 που εφαρμόζονται για τον υπολογισμό φόρων και άλλων τελών αυτοκινήτου που υπολογίζονται βάσει των εκπομπών CO2.

Μάθετε περισσότερα

Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO₂.

  • BMW i3 (120 Ah):
    Κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km: 13,1
    Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 0
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 0
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km (μικτός κύκλος): 359
    Καθημερινή ηλεκτρική αυτονομία σε km: έως και 260

    BMW i3s (120 Ah):
    Κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km: 14,6-14,0
    Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 0
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 0
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km (μικτός κύκλος): 330-345
    Καθημερινή ηλεκτρική αυτονομία σε km: έως και 260

    Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας υπολογίστηκαν σύμφωνα με την προαναφερόμενη διαδικασία μετρήσεων VO (EU) 715/2007 στην έκδοση που ίσχυε κατά τη χρονική στιγμή της έγκρισης τύπου. Τα στοιχεία αφορούν ένα αυτοκίνητο με βασικό εξοπλισμό για τη γερμανική αγορά και στο εύρος τιμών λαμβάνεται υπόψη ο προαιρετικός εξοπλισμός, καθώς και οι διαστάσεις των ζαντών και ελαστικών που διατίθενται για το επιλεγμένο μοντέλο.

    Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2 νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.

    Οι τιμές είναι ήδη βασισμένες στο νέο κανονισμό WLTP και μετατρέπονται στις αντίστοιχες τιμές NEDC για λόγους σύγκρισης μεταξύ των αυτοκινήτων. Για αυτά τα αυτοκίνητα, ενδέχεται να διαφέρουν οι αναφερόμενες τιμές εκπομπών CO2 που εφαρμόζονται για τον υπολογισμό φόρων και άλλων τελών αυτοκινήτου που υπολογίζονται βάσει των εκπομπών CO2.