ΤΑ ΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΙΟΥΝΤΑΙ.

BMW M

Ο συνδυασμός δυναμικής οδήγησης και αποδοτικότητας στην BMW M6 Cabrio.

ΤΑ ΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΙΟΥΝΤΑΙ.

Ο συνδυασμός δυναμικής οδήγησης και αποδοτικότητας στην BMW M6 Cabrio.

Στην BMW M6 Cabrio, ο μπάσος ήχος του οκτακύλινδρου κινητήρα M TwinPower Turbo, η τεχνολογία αιχμής των συστημάτων υποστήριξης και η ανάρτηση με αγωνιστικό DNA συνδυάζονται και "θολώνουν" τα όρια μεταξύ δρόμου και αγωνιστικής πίστας. Ή τουλάχιστον μέχρι να ανοίξετε την υφασμάτινη οροφή και να πέσουν οι ακτίνες του ήλιου στο πολυτελές εσωτερικό. Στη συνέχεια αυτό που "θολώνει" είναι τα όρια μεταξύ αυτοκινήτου και ταχύπλοου σκάφους.

ΤΑ ΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΙΟΥΝΤΑΙ.Ο συνδυασμός δυναμικής οδήγησης και αποδοτικότητας στην BMW M6 Cabrio.

Στην BMW M6 Cabrio, ο μπάσος ήχος του οκτακύλινδρου κινητήρα M TwinPower Turbo, η τεχνολογία αιχμής των συστημάτων υποστήριξης και η ανάρτηση με αγωνιστικό DNA συνδυάζονται και "θολώνουν" τα όρια μεταξύ δρόμου και αγωνιστικής πίστας. Ή τουλάχιστον μέχρι να ανοίξετε την υφασμάτινη οροφή και να πέσουν οι ακτίνες του ήλιου στο πολυτελές εσωτερικό. Στη συνέχεια αυτό που "θολώνει" είναι τα όρια μεταξύ αυτοκινήτου και ταχύπλοου σκάφους.

BMW M

ΚΙΒΩΤΙΟ 7 ΣΧΕΣΕΩΝ M ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ DRIVELOGIC.

Το κιβώτιο M με διπλό συμπλέκτη και Drivelogic είναι ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μετάδοσης με διπλό συμπλέκτη που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τους κινητήρες BMW M υψηλών στροφών. Διατίθεται με σύστημα αυτόματης επιλογής σχέσεων για βελτιωμένη πρόσφυση, Launch Control, Υποστήριξη σε Χαμηλή Ταχύτητα, καθώς και Λειτουργία Auto Start/Stop. Το σύστημα ελέγχεται αυτόματα ή χειροκίνητα από τους μοχλοδιακόπτες αλλαγής ταχυτήτων στο δερμάτινο τιμόνι Μ ή από τον επιλογέα ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα.
Το κιβώτιο Μ με διπλό συμπλέκτη επιτρέπει τις εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς διακοπή της ελκτικής δύναμης. Δύο υποσυγκροτήματα μετάδοσης, το καθένα με τον δικό του συμπλέκτη, μεταφέρουν αδιάκοπα την ισχύ του κινητήρα στους τροχούς. Η στρατηγική αλλαγής ταχυτήτων έχει βελτιστοποιηθεί με τη βοήθεια των διαθέσιμων δεδομένων πλοήγησης – για παράδειγμα, το κιβώτιο Μ με διπλό συμπλέκτη κατεβάζει ταχύτητα πριν από τη στροφή. Η πρόσθετη λειτουργία Launch Control επιτρέπει μέγιστη επιτάχυνση από στάση προσφέροντας μία εξαιρετικά δυναμική οδηγική εμπειρία: οι αλλαγές στις υψηλές ταχύτητες γίνονται χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και χωρίς διακοπές στη απόδοση της ισχύος.
Ανεξάρτητα από το αν ο οδηγός επιλέξει την αυτόματη ("D") ή χειροκίνητη ("S") λειτουργία, το Drivelogic προσφέρει τρεις επιλογές για τις αλλαγές ταχυτήτων: σπορ, άνετη και αποδοτική.

ΠΑΚΕΤΟ Μ COMPETITION.

Ανόθευτη αγωνιστική αίσθηση: το πακέτο M Competition αυξάνει τη μέγιστη ισχύ, την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης ενώ προσφέρει ειδικές ρυθμίσεις ανάρτησης ώστε η BMW M6 να επιτυγχάνει ακόμα πιο υψηλές επιδόσεις.
Η ισχύς του οκτακύλινδρου κινητήρα βενζίνης M TwinPower Turbo αυξάνεται από τα 423 kW στα 441 kW. Αυτό επιτυγχάνεται με την αύξηση της μέγιστης πίεσης υπερπλήρωσης. H Σπορ εξάτμιση M αποδίδει έναν δυναμικό ήχο που προκαλεί δέος. Στην αγωνιστική πίστα και στην καθημερινή οδήγηση, η ειδικά προσαρμοσμένη ανάρτηση και το ιδιαίτερα δυναμικό και άμεσο σύστημα διεύθυνσης, εγγυώνται ότι κάθε εντολή του οδηγού θα εκτελείται με κορυφαία ακρίβεια. Οι αποκλειστικά διαθέσιμες δίχρωμες ζάντες ελαφρού κράματος 20" M με διπλές ακτίνες 601 M και ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων μπροστά και πίσω θα τραβήξουν την προσοχή, όπως και οι διπλές απολήξεις της Σπορ εξάτμισης M σε μαύρο χρώμιο.

ΕΝΕΡΓΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ M.

Το Ενεργό διαφορικό M κατανέμει με μεταβλητό τρόπο τη ροπή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς για να βελτιώσει την πρόσφυση και την ευστάθεια κατά τις δυναμικές αλλαγές πορείας ή την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, στη γρήγορη είσοδο στη στροφή ή στους δρόμους με ανομοιόμορφη ή ολισθηρή επιφάνεια, όπως χιόνι, χαλίκι κα πάγος. Ακόμα, εξασφαλίζει τον απόλυτο έλεγχο στις ακραίες πλευρικές επιταχύνσεις. Η σταθερή, ομαλή προσαρμογή του μπλοκέ διαφορικού εγγυάται την αρμονική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και βελτιώνει τον έλεγχο σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.
Η πρόσφυση βελτιώνεται με τη βοήθεια μίας ηλεκτρονικά ελεγχόμενης μονάδας που ελαχιστοποιεί τις διαφορές της ταχύτητας περιστροφής μεταξύ των πίσω τροχών. To σύστημα, το οποίο έχει εξελιχθεί για τους αγώνες αυτοκινήτου, συνδέεται με τον Δυναμικό Έλεγχο Ευστάθειας (DSC) μέσω ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου. Δρα ενεργητικά και εγγυάται το κλείδωμα μεταξύ 0 και 100%, εξουδετερώνοντας ακόμα και τις πιο μικρές διαφορές στη ροπή που μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Με αυτόν τον τρόπο εξαλείφεται και η τάση υποστροφής. Το Ενεργό Διαφορικό M εξασφαλίζει ιδανική πρόσφυση, κορυφαία κατευθυντική ευστάθεια και απόλυτο έλεγχο. Ουσιαστικά, μετατρέπει όλη τη ροπή του κινητήρα σε δύναμη επιτάχυνσης.

ΦΡΕΝΑ M ΑΠΟ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΕΡΑΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.

Τα φρένα M από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό* είναι το αποτέλεσμα της μεταφοράς τεχνολογίας από τους αγώνες στη γραμμή παραγωγής. Η χρήση του πρωτοποριακού σύνθετου υλικού από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό επιτρέπει την άμεση εφαρμογή της ισχύος πέδησης και ενισχύει την αντοχή των φρένων. Είναι ανθεκτικά στην οξείδωση, την τριβή και τις υψηλές θερμοκρασίες και συμβάλλουν στη μείωση του βάρους του οχήματος. Η κατασκευή χαμηλού βάρους περιορίζει τις περιστρεφόμενες και μη αναρτώμενες μάζες, βελτιώνει την επιτάχυνση, την απόκριση και γενικότερα την οδική συμπεριφορά. Αυξάνει τη δυναμική οδήγησης και την πρόσφυση, βελτιώνει τη λειτουργία της ανάρτησης και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.
Με τα ασυνήθιστα μεγάλα δισκόφρενα (410 mm μπροστά, 396 mm πίσω), τις σταθερές δαγκάνες έξι εμβόλων μπροστά και τις πλευστές δαγκάνες μονού εμβόλου πίσω, τα φρένα Μ από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό είναι κατάλληλα για την αγωνιστική πίστα, χάρη στην εξαιρετική αντοχή στη θερμότητα μετά από παρατεταμένη χρήση. Συγχρόνως, ο διάτρητος και αεριζόμενος δίσκος εξασφαλίζει καλύτερη απαγωγή της θερμότητας. Τα φρένα M από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό αναγνωρίζονται εύκολα από τη χρυσό χρώμα στις δαγκάνες και το χαρακτηριστικό λογότυπο M.
*Ανάλογα με τις συνθήκες, τη χρήση και τα υλικά που χρησιμοποιούνται, ενδέχεται να δημιουργούνται λειτουργικοί θόρυβοι σε συνθήκες βροχής, λίγο πριν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί. Από την επίδραση υγρασίας και αλατιού η ισχύς πέδησης μπορεί να περιοριστεί στα επίπεδα ενός συμβατικού συστήματος πέδησης. Αυτό μπορεί να γίνει αντιληπτό για ένα μικρό χρονικό διάστημα ως μείωση της ισχύος πέδησης και μπορεί να εξισορροπηθεί ασκώντας μεγαλύτερη πίεση στο πεντάλ των φρένων.
 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.

Υπάρχει πάντα ένα πιο γρήγορο αυτοκίνητο. Και είναι αυτό εδώ. Η BMW M6 Cabrio ενσαρκώνει την φιλοσοφία BMW M GmbH. Διότι, η δύναμη είναι η μία πλευρά. Η άλλη πλευρά είναι η μεταμόρφωσή της σε έναν ασύγκριτο οδηγικό ενθουσιασμό. Τα υλικά προηγμένης τεχνολογίας όπως το αλουμίνιο, τα κεραμικά υλικά και τα ανθρακονήματα συνδυάζονται μοναδικά χάρη στην προηγμένη τεχνογνωσία και το αγωνιστικό DNA. Οι μηχανικοί ενθουσιάζονται όταν θέτουν ως στόχο τη δημιουργία της πιο συναρπαστικής εμπειρίας με "βενζίνη και άσφαλτο" κάτω από τον ανοικτό ουρανό.

  • Launch Control

    Το Launch Control επιτρέπει στον κινητήρα να επιταχύνει από στάση με την πλήρη ισχύ του, όταν φτάσει στη θερμοκρασία λειτουργίας. Απλά απενεργοποιήστε τον Δυναμικό Έλεγχο Ευστάθειας (DSC), επιλέξτε τη σειριακή λειτουργία με το πρόγραμμα οδήγησης 3, κρατήστε πιεσμένο το πεντάλ φρένων και πιέστε μέχρι τέρμα το πεντάλ γκαζιού. Μόλις ανάψει στον πίνακα οργάνων το σύμβολο με τη σημαία εκκίνησης, ο κινητήρας ρυθμίζεται στις ιδανικές στροφές εκκίνησης μόλις πατηθεί το πεντάλ γκαζιού. Κρατήστε πιεσμένο το πεντάλ γκαζιού, αφήστε το πεντάλ φρένων και το αυτοκίνητο θα επιταχύνει με τη μέγιστη ισχύ μέχρι να αφήσετε το πεντάλ γκαζιού. Το κιβώτιο σχέσεων με διπλό συμπλέκτη M ρυθμίζει τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων με τέτοιον τρόπο ώστε σε κάθε ανέβασμα ταχύτητας να είναι διαθέσιμες οι ιδανικές στροφές λειτουργίας του κινητήρα. Αυτή η λειτουργία προορίζεται για τους οδηγούς που προτιμούν έναν δυναμικό, σπορ τρόπο οδήγησης.

  • Ηλεκτρονικός Έλεγχος Αμορτισέρ

    Ο Ηλεκτρονικός Έλεγχος Απόσβεσης (EDC) ρυθμίζει αυτόματα ή χειροκίνητα τα χαρακτηριστικά απόσβεσης ώστε να προσαρμόζεται κάθε στιγμή στις συνθήκες του οδοστρώματος. Όλες οι κινήσεις του αυτοκινήτου, που επηρεάζουν την απόκριση στην οδήγηση, παρακολουθούνται από αισθητήρες. Ο Ηλεκτρονικός Έλεγχος Απόσβεσης αναλύει αυτά τα δεδομένα και τα μεταφέρει στα αμορτισέρ. Τα αμορτισέρ χρησιμοποιούν μαγνητικές βαλβίδες για τη συνεχή προσαρμογή της απόσβεσης στις συνθήκες οδήγησης, οδοστρώματος και φορτίου. Το αποτέλεσμα είναι η αισθητή μείωση της βύθισης του ρύγχους στο φρενάρισμα και των κινήσεων του αμαξώματος που προκαλούνται κατά το στρίψιμο και την επιτάχυνση ή από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Αυτό βελτιώνει το επίπεδο άνεσης και την οδική ασφάλεια, π.χ. με την μείωση της απόστασης πέδησης.

  • Δυναμικός Έλεγχος Ευστάθειας

    Στα άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά της BMW M6 Cabrio περιλαμβάνεται και ο Δυναμικός Έλεγχος Ευστάθειας (DSC). Οι βελτιωμένες λειτουργίες ελέγχου εγγυώνται ακόμα καλύτερη δυναμική οδήγησης σε σχέση με τα προηγούμενα συστήματα. Επιπλέον, έχουν ενσωματωθεί πρόσθετες λειτουργίες για την ενεργητική ασφάλεια (ετοιμότητα φρένων, στέγνωμα φρένων, υποστήριξη εξασθένισης) και την άνεση (υποβοήθηση εκκίνησης, φρένο στάθμευσης με λειτουργία Αυτόματης Συγκράτησης).
    Ο Δυναμικός Έλεγχος Ευστάθειας προσφέρει στον οδηγό τρεις επιλογές: DSC on, MDM (M Dynamic Mode), DSC off. Όταν το DSC είναι εντός λειτουργίας, εξαλείφει τα φαινόμενα υποστροφής και υπερστροφής ενεργοποιώντας τα φρένα. Η λειτουργία MDM προσφέρει μεγαλύτερη ολίσθηση των τροχών, επιτρέποντας στον οδηγό να εκτελεί μικρές πλαγιολισθήσεις. Σε αυτή τη λειτουργία, τα συστήματα υποστήριξης επεμβαίνουν εάν ξεπεραστεί ένα προκαθορισμένο όριο. Με απενεργοποιημένο το DSC (DSC off), ο οδηγός μπορεί να εξερευνήσει τα όρια εντός πίστας και να χρησιμοποιήσει το πεντάλ του γκαζιού για να πλαγιολισθήσει.

  • M Servotronic

    Οι οδηγοί μπορούν να απολαύσουν κορυφαία ακρίβεια διεύθυνσης σε όλες τις συνθήκες οδήγησης με το Μ Servotronic. Το σύστημα αυτό προσαρμόζει δυναμικά τον βαθμό υποβοήθησης σύμφωνα με την τρέχουσα ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου και εξασφαλίζει άμεση και ακριβή απόκριση του συστήματος διεύθυνσης κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, εξασφαλίζει ασυναγώνιστη άνεση καθώς ελαχιστοποιεί τη δύναμη που απαιτείται από τον οδηγό για τον έλεγχο του τιμονιού ενώ συγχρόνως μεγιστοποιεί την ευελιξία στο παρκάρισμα, την εκτέλεση ελιγμών ή τη διάσχιση στενών δρόμων ή δρόμων με συνεχείς στροφές.
    Μια μονάδα ελέγχου χρησιμοποιεί τις ηλεκτρονικές μετρήσεις ταχύτητας για να υπολογίσει τον βαθμό υποβοήθησης διεύθυνσης που απαιτείται ανάλογα με τις δεδομένες συνθήκες οδήγησης. Η απαιτούμενη δύναμη στο υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης προσαρμόζεται ιδανικά και με μεγάλη ακρίβεια στις συνθήκες οδήγησης.
    Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται λιγότερη δύναμη από τον οδηγό για τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης στις χαμηλές ταχύτητες. Ωστόσο, όσο αυξάνεται η ταχύτητα, ο βαθμός υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης μειώνεται συνεχώς, προκειμένου να εξασφαλιστεί πιο άμεση επαφή με τον δρόμο και, ως εκ τούτου, η βέλτιστη κατευθυντική ευστάθεια. Το M Servotronic είναι ειδικά προσαρμοσμένο για τα αυτοκίνητα M. Επιτρέπει την επιλογή τριών διαφορετικών προγραμμάτων λειτουργίας με το πάτημα ενός πλήκτρου. Σε συνδυασμό με το πακέτο Μ Competition, το M Servotronic προσφέρει ακόμα πιο άμεση απόκριση.

ΠΑΚΕΤΟ M DRIVER.

Το πακέτο M Driver αυξάνει την τελική ταχύτητα στα 250 km/h στα 305 km/h και μπορεί να παραγγελθεί απευθείας κατά την αγορά νέου αυτοκινήτου ή σε κάποια μελλοντική στιγμή. Μετά την τοποθέτηση, όλα τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά παραμένουν αμετάβλητα. Περιλαμβάνεται και ένα δελτίο συμμετοχής στο BMW M Intensive Training στα πλαίσια του BMW Driving Experience. Εάν το πακέτο M Driver αγοραστεί περισσότερες φορές, τότε το Driving Experience μπορεί να επιλεχθεί για διαφορετική εκπαίδευση χωρίς πρόσθετη χρέωση.

M DRIVE.

Το M Drive επιτρέπει την διαμόρφωση του προσωπικού προφίλ του οδηγού, από τις ρυθμίσεις άνεσης μέχρι τις σπορ ρυθμίσεις με κορυφαία απόκριση για χρήση στην αγωνιστική πίστα. Η ενεργοποίηση ενός από τα δύο αποθηκευμένα προφίλ (μαζί με όλες τις αποθηκευμένες συνοδευτικές ρυθμίσεις) γίνεται εύκολα με το πάτημα ενός από τα πλήκτρα M του τιμονιού με σύστημα πολλαπλών λειτουργιών. Οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις μπορούν να προσαρμοστούν από το μενού iDrive.
Τα πλήκτρα M για την προσαρμογή της λειτουργίας του συστήματος μετάδοσης κίνησης και της ανάρτησης, είναι τοποθετημένα στην κεντρική κονσόλα, γύρω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία DSC ή να προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, τις παραμέτρους του Δυναμικού Ελέγχου Απόσβεσης, τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του M Servotronic, τις επιλογές αλλαγής ταχυτήτων του κιβωτίου M με διπλό συμπλέκτη και την εμφάνιση του Head-Up Display. Με αυτόν τον τρόπο, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει τις επιμέρους ρυθμίσεις του αυτοκινήτου και να τις αποθηκεύσει κρατώντας πιεσμένο ένα από τα δύο πλήκτρα M Drive στο τιμόνι με σύστημα πολλαπλών λειτουργιών.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Μέγιστες επιδόσεις ή ελάχιστη δυνατή κατανάλωση καυσίμου – όποιος κι αν είναι ο στόχος, εμείς εστιάζουμε πάντα στην εξασφάλιση της οδηγικής απόλαυσης BMW. Το BMW EfficientDynamics είναι η στρατηγική που ανέπτυξε η BMW για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων και την ταυτόχρονη αύξηση της οδηγικής απόλαυσης. Είναι ένα εκτεταμένο πακέτο τεχνολογιών που περιλαμβάνει το συγκρότημα μετάδοσης κίνησης, τη διαχείριση της ενέργειας και τη σχεδίαση του αυτοκινήτου με γνώμονα την κατασκευή χαμηλού βάρους. Φυσικά, περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό κάθε BMW.

BMW EfficientDynamics

  • Λειτουργία Auto Start/Stop

    Με τη Λειτουργία Auto Start/Stop, καταναλώνεται καύσιμο μόνο όταν το αυτοκίνητο κινείται. Όταν το αυτοκίνητο σταματά προσωρινά, π.χ. σε κόκκινο φανάρι, ή βρίσκεται σε μποτιλιάρισμα, η Λειτουργία Automatic Start/Stop εξοικονομεί καύσιμο σβήνοντας τον κινητήρα μόλις αρχίσει να λειτουργεί στο ρελαντί και ο οδηγός πάρει το πόδι του από το πεντάλ του συμπλέκτη (χειροκίνητο κιβώτιο) ή όταν ο οδηγός φρενάρει και ακινητοποιήσει εντελώς το αυτοκίνητο (M DCT Drivelogic).
    Μια ένδειξη στην Οθόνη Πληροφοριών δείχνει ότι η Λειτουργία Auto Stop/Start είναι ενεργοποιημένη. Μόλις ο οδηγός απομακρύνει το πόδι του από το πεντάλ φρένων, ο κινητήρας τίθεται αυτόματα και πάλι σε λειτουργία.
    Η Λειτουργία σε καμία περίπτωση, δεν υποβαθμίζει την οδηγική άνεση και την ασφάλεια, αφού παραμένει ανενεργή εάν ο κινητήρας δεν έχει φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, το εσωτερικό δεν έχει ψυχθεί/θερμανθεί επαρκώς, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας είναι χαμηλό ή εάν ο οδηγός στρίβει το τιμόνι. Εάν χρειαστεί, μπορείτε να θέσετε τον κινητήρα σε λειτουργία από το κεντρικό χειριστήριο ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο, για παράδειγμα εάν το αυτοκίνητο έχει αρχίσει να κυλάει ή εάν αρχίζουν να σχηματίζονται συμπυκνώματα στο παρμπρίζ. Η Λειτουργία Auto Start/Stop μπορεί να απενεργοποιηθεί εντελώς, οποιαδήποτε στιγμή, με το απλό πάτημα ενός πλήκτρου.

  • Ανάκτηση Ενέργειας από την Πέδηση

    Κάθε φορά που ο οδηγός φρενάρει, παράγεται κινητική ενέργεια, η οποία, μέχρι πρότινος, πήγαινε χαμένη. Η Ανάκτηση Ενέργειας από την Πέδηση αξιοποιεί αυτό το ενεργειακό δυναμικό που μέχρι τώρα έμενε ανεκμετάλλευτο. Το σύστημα δεσμεύει την ενέργεια που απελευθερώνεται κάθε φορά που ο οδηγός φρενάρει ή αφήνει το πεντάλ του γκαζιού και τη μετατρέπει σε ηλεκτρική. Στη συνέχεια, αυτή η κινητική ενέργεια χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας του αυτοκινήτου. Χάρη σε αυτό το σύστημα έξυπνης διαχείρισης ενέργειας, ο εναλλάκτης δεν χρειάζεται πλέον να λειτουργεί συνέχεια, γεγονός που συνεπάγεται μείωση της καταπόνησής του. Το αποτέλεσμα: μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αυξημένη δύναμη ώσης – δηλαδή, οι κλασικές αρχές της φιλοσοφίας του BMW EfficientDynamics.