Τεχνικά χαρακτηριστικά για την BMW iX1.
Τύπος συστήματος κίνησης |
Ηλεκτρικό |
---|---|
Ισχύς σε kW (hp) |
150 (204) |
Ροπή σε Nm |
250 |
Κιβώτιο ταχυτήτων |
1 σχέσης, αυτόματο |
Σύστημα μετάδοσης κίνησης |
Μετάδοση κίνησης στους μπροστινούς τροχούς |
(Ονομαστική) ισχύς/ισχύς 30 λεπτών σε kW (hp) |
150 (204) / 68 (92) |
---|---|
(Ονομαστική) ροπή σε Nm |
250 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h σε δευτ. |
8,6 |
---|---|
Ηλεκτρική τελική ταχύτητα σε km/h |
170 |
1 | |
---|---|
Εκπομπές CO₂ (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km |
0 |
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km |
17,1–15,5 |
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km 2 |
431–473 |
Επίπεδο Θορύβου σε dB(A) εν κινήσει |
66 6 |
3 | |
---|---|
Χωρητικότητα μπαταρίας σε kWh |
64,8 |
Αυτονομία μετά από φόρτιση διάρκειας 10 λεπτών σε σταθμό υψηλής ισχύος, σε km 3 |
132 - 152 |
Μέγιστη ισχύς φόρτισης AC σε kW |
11 / 22 |
Διάρκεια φόρτισης AC 0–100% σε ώρες |
6:30 / 3:45 |
Μέγιστη ισχύς φόρτισης DC σε kW |
130 |
Διάρκεια φόρτισης DC 10–80% σε ώρες |
0:29 |
4.500 mm
|
|
1.845 mm
|
|
1.616 mm
|
|
Μήκος σε mm |
4.500 |
Πλάτος σε mm |
1.845 |
Ύψος σε mm |
1.616 |
Πλάτος με καθρέφτες (πλευρά οδηγού/συνοδηγού) σε mm |
2.104 (1.055 / 1.049) |
Μεταξόνιο σε mm |
2.692 |
Κενό βάρος σε kg 4 |
1.940 |
Επιτρεπόμενο μεικτό βάρος σε kg |
2.435 |
Επιτρεπόμενο φορτίο σε kg |
570 |
Βάση σχάρας οροφής χωρίς ράγες οροφής σε kg |
75 |
Προαιρετικά παραδίδεται με υποστήριξη ρυμούλκησης φορτίου, με φρένα, σε ανηφορική κλίση έως 12% / σε kg 5 |
750 / 75 |
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών σε l |
490–1.495 |
Τύπος συστήματος κίνησης |
Ηλεκτρικό |
---|---|
Ισχύς σε kW (hp) 7 |
230 (313) 7 |
Ροπή σε Nm |
494 |
Κιβώτιο ταχυτήτων |
1 σχέσης, αυτόματο |
Σύστημα μετάδοσης κίνησης |
Τετρακίνηση |
(Ονομαστική) ισχύς/ισχύς 30 λεπτών σε kW (hp) |
225 (306) / 104 (141) |
---|---|
(Ονομαστική) ροπή σε Nm |
494 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h σε δευτ. |
5,6 |
---|---|
Ηλεκτρική τελική ταχύτητα σε km/h |
180 |
1 | |
---|---|
Εκπομπές CO₂ (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km |
0 |
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km |
18,1–17 |
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km 2 |
417–438 |
Επίπεδο Θορύβου σε dB(A) εν κινήσει |
65 6 |
3 | |
---|---|
Χωρητικότητα μπαταρίας σε kWh |
64,8 |
Αυτονομία μετά από φόρτιση διάρκειας 10 λεπτών σε σταθμό υψηλής ισχύος, σε km 3 |
118 - 135 |
Μέγιστη ισχύς φόρτισης AC σε kW |
11 / 22 |
Διάρκεια φόρτισης AC 0–100% σε ώρες |
6:30 / 3:45 |
Μέγιστη ισχύς φόρτισης DC σε kW |
130 |
Διάρκεια φόρτισης DC 10–80% σε ώρες |
0:29 |
4.500 mm
|
|
1.845 mm
|
|
1.616 mm
|
|
Μήκος σε mm |
4.500 |
Πλάτος σε mm |
1.845 |
Ύψος σε mm |
1.616 |
Πλάτος με καθρέφτες (πλευρά οδηγού/συνοδηγού) σε mm |
2.104 |
Μεταξόνιο σε mm |
2.692 |
Κενό βάρος σε kg 4 |
2.085 |
Επιτρεπόμενο μεικτό βάρος σε kg |
2.580 |
Επιτρεπόμενο φορτίο σε kg |
570 |
Βάση σχάρας οροφής χωρίς ράγες οροφής σε kg |
75 |
Προαιρετικά παραδίδεται με υποστήριξη ρυμούλκησης φορτίου, με φρένα, σε ανηφορική κλίση έως 12% / σε kg 5 |
1.200 / 75 |
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών σε l |
490–1.495 |
Τροχοί & Ελαστικά BMW.
Υποβάλλουμε τα ελαστικά των αυτοκινήτων μας σε αυστηρές δοκιμές με πάνω από 50 διαφορετικά κριτήρια ποιότητας – σημαντικά περισσότερα από αυτά που προβλέπει ο ενιαίος κανονισμός χαρακτηρισμού ελαστικών που εφαρμόζεται στην Ευρώπη. Εδώ θα βρείτε όλες τις βασικές πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά των ελαστικών που χρησιμοποιούνται από την BMW.
Κατανάλωση και εκπομπές CO₂.
BMW iX1 xDrive30: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 18,1–17. Ηλεκτρική αυτονομία, συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP σε km¹: 417–438
¹ Η αυτονομία εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως: προσωπικό στιλ οδήγησης, διαδρομές, εξωτερική θερμοκρασία, θέρμανση/κλιματισμός, προετοιμασία θέρμανσης και επιλεγμένος εξοπλισμός.