Τεχνικά χαρακτηριστικά για την BMW iX1.
|
|
|
|---|---|
|
Τύπος συστήματος κίνησης |
Ηλεκτρικό |
|
Ισχύς σε kW (hp) |
150 (204) |
|
Ροπή σε Nm |
250 |
|
Κιβώτιο ταχυτήτων |
1 σχέσης, αυτόματο |
|
Σύστημα μετάδοσης κίνησης |
Μετάδοση κίνησης στους μπροστινούς τροχούς |
|
|
|
|---|---|
|
(Ονομαστική) ισχύς/ισχύς 30 λεπτών σε kW (hp) |
150 (204) / 68 (92) |
|
(Ονομαστική) ροπή σε Nm |
250 |
|
|
|
|---|---|
|
Επιτάχυνση 0-100 km/h σε δευτ. |
8,6 |
|
Ηλεκτρική τελική ταχύτητα σε km/h |
170 |
|
Εκπομπές CO₂ (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km |
0 |
|---|---|
|
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km |
17,1–15,5 |
|
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km 2 |
431–473 |
|
Επίπεδο Θορύβου σε dB(A) εν κινήσει |
66 6 |
|
Χωρητικότητα μπαταρίας σε kWh |
64,8 |
|---|---|
|
Αυτονομία μετά από φόρτιση διάρκειας 10 λεπτών σε σταθμό υψηλής ισχύος, σε km |
132 - 152 |
|
Μέγιστη ισχύς φόρτισης AC σε kW |
11 |
|
Ελάχιστη διάρκεια φόρτισης AC 0–100% σε ώρες |
6:30 |
|
Μέγιστη ισχύς φόρτισης DC σε kW |
130 |
|
Ελάχιστη διάρκεια φόρτισης DC 10–80% σε ώρες |
0:29 |
|
|
|
|---|---|
|
4.500 mm
|
|
|
1.845 mm
|
|
|
1.616 mm
|
|
|
Μήκος σε mm |
4.500 |
|
Πλάτος σε mm |
1.845 |
|
Ύψος σε mm |
1.616 |
|
Πλάτος με καθρέφτες (πλευρά οδηγού/συνοδηγού) σε mm |
2.104 (1.055 / 1.049) |
|
Μεταξόνιο σε mm |
2.692 |
|
Κενό βάρος σε kg 4 |
1.940 |
|
Επιτρεπόμενο μεικτό βάρος σε kg |
2.435 |
|
Επιτρεπόμενο φορτίο σε kg |
570 |
|
Βάση σχάρας οροφής χωρίς ράγες οροφής σε kg |
75 |
|
Προαιρετικά παραδίδεται με υποστήριξη ρυμούλκησης φορτίου, με φρένα, σε ανηφορική κλίση έως 12% / σε kg 5 |
750 / 75 |
|
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών σε l |
490–1.495 |
|
|
|
|---|---|
|
Τύπος συστήματος κίνησης |
Ηλεκτρικό |
|
Ισχύς σε kW (hp) 7 |
230 (313) 7 |
|
Ροπή σε Nm |
494 |
|
Κιβώτιο ταχυτήτων |
1 σχέσης, αυτόματο |
|
Σύστημα μετάδοσης κίνησης |
Τετρακίνηση |
|
|
|
|---|---|
|
(Ονομαστική) ισχύς/ισχύς 30 λεπτών σε kW (hp) |
225 (306) / 104 (141) |
|
(Ονομαστική) ροπή σε Nm |
494 |
|
|
|
|---|---|
|
Επιτάχυνση 0-100 km/h σε δευτ. |
5,6 |
|
Ηλεκτρική τελική ταχύτητα σε km/h |
180 |
|
Εκπομπές CO₂ (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km |
0 |
|---|---|
|
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km |
18,1–17 |
|
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km 2 |
417–438 |
|
Επίπεδο Θορύβου σε dB(A) εν κινήσει |
65 6 |
|
Χωρητικότητα μπαταρίας σε kWh |
64,8 |
|---|---|
|
Αυτονομία μετά από φόρτιση διάρκειας 10 λεπτών σε σταθμό υψηλής ισχύος, σε km |
118 - 135 |
|
Μέγιστη ισχύς φόρτισης AC σε kW |
11 |
|
Ελάχιστη διάρκεια φόρτισης AC 0–100% σε ώρες |
6:30 |
|
Μέγιστη ισχύς φόρτισης DC σε kW |
130 |
|
Ελάχιστη διάρκεια φόρτισης DC 10–80% σε ώρες |
0:29 |
|
|
|
|---|---|
|
4.500 mm
|
|
|
1.845 mm
|
|
|
1.616 mm
|
|
|
Μήκος σε mm |
4.500 |
|
Πλάτος σε mm |
1.845 |
|
Ύψος σε mm |
1.616 |
|
Πλάτος με καθρέφτες (πλευρά οδηγού/συνοδηγού) σε mm |
2.104 |
|
Μεταξόνιο σε mm |
2.692 |
|
Κενό βάρος σε kg 4 |
2.085 |
|
Επιτρεπόμενο μεικτό βάρος σε kg |
2.580 |
|
Επιτρεπόμενο φορτίο σε kg |
570 |
|
Βάση σχάρας οροφής χωρίς ράγες οροφής σε kg |
75 |
|
Προαιρετικά παραδίδεται με υποστήριξη ρυμούλκησης φορτίου, με φρένα, σε ανηφορική κλίση έως 12% / σε kg 5 |
1.200 / 75 |
|
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών σε l |
490–1.495 |
Τροχοί & Ελαστικά BMW.
Υποβάλλουμε τα ελαστικά των αυτοκινήτων μας σε αυστηρές δοκιμές με πάνω από 50 διαφορετικά κριτήρια ποιότητας – σημαντικά περισσότερα από αυτά που προβλέπει ο ενιαίος κανονισμός χαρακτηρισμού ελαστικών που εφαρμόζεται στην Ευρώπη. Εδώ θα βρείτε όλες τις βασικές πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά των ελαστικών που χρησιμοποιούνται από την BMW.
Κατανάλωση και εκπομπές CO₂.
BMW iX1 xDrive30: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 18,1–17. Ηλεκτρική αυτονομία, συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP σε km¹: 417–438
Οι αναφερόμενες τιμές βασίζονται στην υποχρεωτική διαδικασία μέτρησης WLTP. Οι τιμές σε πραγματικές συνθήκες εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, όπως βάρος φορτίου, τρόπος οδήγησης, διαδρομή, καιρικές συνθήκες, εξωτερικοί ηλεκτρικοί καταναλωτές (συμπεριλαμβανομένου του κλιματισμού), ελαστικά, κατάσταση υγείας της μπαταρίας.