BMW X, μοντέλα BMW X σε χώρο στάθμευσης, μπροστά από κτίρια

ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ BMW Χ ΜΟΝΤΕΛΩΝ.

Η οικογένεια BMW X επιδιώκει να ξεχωρίζει από το πλήθος – με ιδιαίτερα αυτοκίνητα που φέρουν τα χαρακτηριστικά γονίδια X: ασυμβίβαστα, με δυναμική εμφάνιση και κορυφαίες επιδόσεις. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τη δυναμική οδήγησης και την ευελιξία που χαρακτηρίζουν κάθε αυτοκίνητο BMW.

Μάθετε περισσότερα

ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ BMW Χ ΜΟΝΤΕΛΩΝ.

H BMW X1.

Στην πόλη, στο βουνό ή στην παραλία – η BMW X1 σας συνοδεύει σε κάθε περίσταση. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι το compact SUV ήταν το αυτοκίνητο BMW με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως το 2018.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X1, E84, πρώτη γενιά, μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, στον δρόμο

(BMW E84)

Μετά την παρουσίασή της το 2009, η BMW X1 απέκτησε γρήγορα το προβάδισμα στην κατηγορία των premium compact SUV. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει για τη στιβαρότητα και την πολυχρηστικότητά του – οι σπορ ρυθμίσεις εξασφαλίζουν δυναμική και ευελιξία υπό όλες τις συνθήκες. Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive εξασφαλίζει πρωτόγνωρα επίπεδα πρόσφυσης και δυναμικής οδήγησης καθώς η ροπή κατανέμεται συνεχώς ανάμεσα στους μπροστινούς και τους πίσω τροχούς. Η οδηγική απόλαυση είναι παρούσα κάθε στιγμή. Η ελκυστική σχεδίαση έχει ως αποτέλεσμα μία δυναμική, αθλητική εμφάνιση. Παράλληλα, το υψηλής ποιότητας εσωτερικό πλαισιώνεται από τις διακοσμητικές επενδύσεις εσωτερικού σε ανάλογο χρωματισμό και από τα ένθετα από ανοξείδωτο χάλυβα.

Η X1 συνδυάζει τις κλασικές αρετές BMW όπως δυναμική, ευελιξία και υπεροχή σε ένα compact SUV.

Περίοδος παραγωγής: 2009 – 2015

Κινητήρες: 2,0 – 3,0 λίτρα (85 – 225 kW, 116 – 306 hp), 4 και 6 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.454 mm / 1.798 mm / 1.545 mm

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X1, F48, δεύτερη γενιά, πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων, σταθμευμένη μπροστά από σκηνικό πόλης

(BMW F48)

Η BMW X1 δεύτερης γενιάς (F48) διαθέτει ακόμα πιο δυναμική και αθλητική εμφάνιση σε σύγκριση με τον προκάτοχό της, χάρη και στην ανοδική προς τα πίσω κλίση των πλαισίων παραθύρων και την κεκλιμένη γραμμή της οροφής. Η δεύτερη γενιά ξεχωρίζει για τις πρωτοποριακές τεχνολογίες όπως το Head-Up Display ή τους προαιρετικά διαθέσιμους προσαρμοζόμενους προβολείς LED. Η νέα γκάμα υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων πετρελαίου και βενζίνης επιτρέπει στο αυτοκίνητο να συνδυάζει με εξαιρετικό τρόπο την αποδοτικότητα με τον αθλητικό χαρακτήρα. Από τον Μάρτιο του 2020, η BMW X1 διατίθεται και με τεχνολογία Plug-in Hybrid. Εκτός από το ευέλικτο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive, διατίθεται πλέον και με μετάδοση κίνησης στους μπροστινούς τροχούς.

Η ανανέωση του 2019 προσδίδει στη δεύτερη γενιά μια ακόμα πιο επιβλητική εμφάνιση, κυρίως χάρη στην πιο τονισμένη μάσκα "νεφρών" και τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στις γωνίες του μπροστινού προφυλακτήρα.

Περίοδος παραγωγής: 2015 – σήμερα

Κινητήρες: 1,5 – 2,0 λίτρα (85 – 170 kW, 116 – 231 hp), 3 και 4 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.439 – 4.447 mm / 1.821 mm / 1.582 – 1.612 mm

Η ΤΡΙΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X1, U11, τρίτη γενιά, μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, σε δρόμο

(BMW U11)

Το 2022 παρουσιάζεται η BMW X1. Είναι ένας αριστοτεχνικός συνδυασμός αυτοπεποίθησης, πολυχρηστικότητας και λειτουργικότητας. Με κινητήρα βενζίνης, τεχνολογία Plug-in Hybrid ή αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, η X1 διαθέτει δυναμική, καθαρή σχεδίαση: το επιβλητικό μπροστινό τμήμα με τα σχεδόν τετράγωνα "νεφρά", τα ενιαία σχεδιαστικά στοιχεία και τους χαρακτηριστικούς στα X αυτοκίνητα τετράγωνους θόλους τροχών, δημιουργεί μια ισχυρή παρουσία. Αντίθεση δημιουργούν εδώ οι στενοί προβολείς LED που εκτείνονται μέχρι τα άκρα καθώς και οι "κατακόρυφες" αναλογίες.

Ο συνδυασμός ισχύος και δυναμισμού αντικατοπτρίζεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Η BMW X1 διατίθεται με σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς ή σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive που συνδυάζει την εξαιρετική δυναμική οδήγησης με υποδειγματική πρόσφυση και οδηγική ασφάλεια. Το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων Steptronic με διπλό συμπλέκτη διακρίνεται για τις γρήγορες αλλαγές και την ακριβέστατη λειτουργία του ενώ παράλληλα διατηρεί σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση καυσίμου. Η τεχνολογία Plug-in Hybrid προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία (WLTP) μέχρι και 89 km. 

Περίοδος παραγωγής: 2022  – σήμερα

Κινητήρες: 1,5 – 2,0 λίτρα (100 –150 kW, 136 –204 hp), 3 και 4 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.500 mm/1.845 mm/1.630 –1.642 mm

Η BMW X2.

Ο συνδυασμός coupe και SUV είναι μοναδικός. Ο ιδιαίτερος, αθλητικός χαρακτήρας της BMW X2 και η ευελιξία κερδίζουν τις εντυπώσεις. Το υψηλής ποιότητας εσωτερικό και οι πολλές έξυπνες τεχνικές λεπτομέρειες υπογραμμίζουν την κομψή παρουσία.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X2, F39, πρώτη γενιά, μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, στον δρόμο

(BMW F39)

Το βασισμένο στην Χ1 πρωτότυπο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2016. Η εκφραστική σχεδίαση και η τεχνολογική υπεροχή του αυτοκινήτου αποτελούν πηγή έμπνευσης. Οι τετραγωνισμένοι θόλοι τροχών και τα πλαϊνά μαρσπιέ, σε συνδυασμό με τη χαμηλή γραμμή οροφής, υποδηλώνουν τον εξωστρεφή χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η μάσκα "νεφρών" με μεγαλύτερο πλάτος στο κάτω μέρος και οι εισαγωγές αέρα ενσωματώνονται αρμονικά στο μπροστινό τμήμα και δηλώνουν αυτοπεποίθηση.

Οι σύγχρονοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες, σε συνδυασμό με τα αυτόματα κιβώτια Steptronic, προσφέρουν ζωντάνια σε όλες τις συνθήκες. Με το προαιρετικά διαθέσιμο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive, το coupe SUV νιώθει στο στοιχείο του μακριά από το αστικό περιβάλλον. Η χαρακτηριστική για BMW δυναμική οδήγησης προσφέρει οδηγική απόλαυση σε κάθε οδόστρωμα. Τα λογότυπα BMW στις πίσω κολόνες παραπέμπουν στα θρυλικά μοντέλα BMW όπως οι 2000 CS και 3.0 CSL.

Περίοδος παραγωγής: 2018 – σήμερα

Κινητήρες: 1,5 – 2,0 λίτρα (100 – 170 kW, 136 – 231 hp), 3 και 4 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.360 mm / 1.824 mm / 1.512 – 1.526 mm

Η BMW X3.

Ένα SUV που νιώθει στο στοιχείο του τόσο στις χωμάτινες διαδρομές, όσο και στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο: Από το 2003, η BMW X3 αποδεικνύει ότι ο τρόπος με τον οποίο επιτυγχάνεις τους στόχους σου παίζει σημαντικό ρόλο. Καθοριστικό ρόλο παίζει εξάλλου και η δυναμική οδήγησης καθώς και η υψηλή ποιότητα στο εσωτερικό.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X3, Ε83, πρώτη γενιά, μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη στον δρόμο

(BMW E83)

Η ασυναγώνιστη BMW X3 αποκαλύφτηκε στην 60η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου (IAA) στη Γερμανία, το 2003. Ταυτόχρονα παρουσιάζεται και το νέο έξυπνο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive που επιτρέπει τη συνεχή μεταβλητή κατανομή της ροπής ανάμεσα στον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι η μυώδης και αθλητική σχεδίαση με το εντυπωσιακό μπροστινό τμήμα με προβολείς bi-xenon που πλαισιώνουν την μάσκα "νεφρών". Οι χαρακτηριστικοί φωτιζόμενοι δακτύλιοι για τα φώτα στάθμευσης καθιστούν τα αυτοκίνητα BMW εκείνης της περιόδου αναγνωρίσιμα από μακριά – ακόμα κα τη νύχτα.

Το μοντέλο θα δεχθεί facelift το 2006 με αλλαγές στη μάσκα "νεφρών", τα πίσω φώτα και τον μπροστινό προφυλακτήρα. Ανανεώσεις έχουν δεχθεί και οι περισσότεροι κινητήρες που πλέον αποδίδουν μεγαλύτερη ισχύ και είναι πιο αποδοτικοί.

Περίοδος παραγωγής: 2003 – 2010

Κινητήρες: 2,0 – 3,0 λίτρα (105 – 210 kW, 143 – 286 hp), 4 και 6 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.565 mm / 1.853 mm / 1.674 mm

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X3, F25, δεύτερη γενιά, πίσω λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη στον δρόμο

(BMW F25)

Ο πλήρως ανανεωμένος αντικαταστάτης παρουσιάζεται μετά από έξι πετυχημένα χρόνια. Το στιβαρό SUV αποπνέει ηρεμία και αυτοπεποίθηση χάρη στη μεγάλη γκάμα πρωτοποριακών συστημάτων. Όπως, για παράδειγμα, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα εξαρτήματα της ανάρτησης που προσαρμόζονται ενεργά στην επιφάνεια του οδοστρώματος. Ή ο Έλεγχος Δυναμικής Οδήγησης που προσαρμόζει την ανάρτηση, την απόκριση του κινητήρα, τα δυναμικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κιβωτίου μετάδοσης και την ευαισθησία του συστήματος διεύθυνσης και του ESP ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού. Μια ολοκληρωμένη γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού, όπως η Προειδοποίηση Εγκατάλειψης Λωρίδας ή το Head-Up Display, προσφέρει μια εντελώς νέα εμπειρία οδήγησης χωρίς να θυσιάζονται οι κλασικές αξίες ενός αυτοκινήτου BMW.

Με την αναβάθμιση του 2014 το μοντέλο αποκτά ανασχεδιασμένους προβολείς και φλας στους εξωτερικούς καθρέπτες. Περισσότερο χρώμιο, δερμάτινο τιμόνι στον βασικό εξοπλισμό και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης χαρακτηρίζουν το εσωτερικό της BMW X3.

Περίοδος παραγωγής: 2010 – 2017

Κινητήρες: 2,0 – 3,0 λίτρα (105 – 230 kW, 143 – 313 hp), 4 και 6 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.648 mm / 1.881 mm / 1.661 mm

Η ΤΡΙΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X3, G01, τρίτη γενιά, πλαϊνή λήψη, σταθμευμένη

(BMW G01)

Η τρίτη γενιά του SUV παρουσιάστηκε το 2017. Παρά τις ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις, οι σχεδιαστές κατάφεραν να μειώσουν σημαντικά το βάρος του αυτοκινήτου, επιδρώντας έτσι θετικά στην ευελιξία. Οι προβολείς, η μάσκα "νεφρών" και τα πίσω φώτα τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου μπροστά και πίσω. Με τη μεγαλύτερη, σε σχέση με τον προκάτοχο, μάσκα "νεφρών και τις εισαγωγές αέρα, η BMW X3 αποπνέει αίσθηση αυτοπεποίθησης. Ο χειρισμός των συστημάτων υποστήριξης οδηγού στο μοντέρνο cockpit είναι άκρως απολαυστικός. Το μοντέλο ικανοποιεί τις σύγχρονες premium απαιτήσεις, για παράδειγμα μπορεί να πραγματοποιήσει αυτόνομες προσπεράσεις. Η σπορ σχεδίαση του πλαισίου, του κιβωτίου μετάδοσης και του κινητήρα προσφέρουν οδηγική απόλαυση σε κάθε περίσταση. Φυσικά, η Χ3 διατίθεται με το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive. Χάρη σ' αυτό, το αυτοκίνητο αποτελεί πάντα άριστη επιλογή για αστικά περιβάλλοντα και κάθε τύπο εδάφους.

Περίοδος παραγωγής: 2017 – σήμερα

Κινητήρες: 2,0 – 3,0 λίτρα (110 – 210 kW, 150 – 286 hp), 4 και 6 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.708 – 4.734 mm / 1.891 – 1.897 mm / 1.667 – 1.676 mm

Η BMW X4.

Τα γονίδια X συναντούν την coupe σχεδίαση – η BMW X4 συνδυάζει με γοητευτικό τρόπο την υψηλή αισθητική με τη δύναμη. Οι κινητήρες με κυβισμό έως τρία λίτρα αποδίδουν την ισχύ που υπόσχεται η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X4, F26, πρώτη γενιά, μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη

(BMW F26)

Το 2014 η BMW παρουσιάζει ένα SUV coupe στη μεσαία κατηγορία. Χρησιμοποιώντας ως τεχνολογική βάση την BMW X3, ξεχωρίζει για την κυρτή γραμμή οροφής η οποία, μαζί με τις διπλές πτυχώσεις, υπογραμμίζει τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το μπροστινό και το πίσω μέρος τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου: Η κάθετη μάσκα "νεφρών", οι μακρύτεροι προς το πλάι προβολείς και τα πίσω φώτα αποτελούν χαρακτηριστικά στοιχεία της σχεδίασης.

Η μεγάλη γκάμα αποδοτικών και ισχυρών κινητήρων επιτρέπει στην BMW X4 να κινείται ευέλικτα και δυναμικά σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Το σύστημα τετρακίνησης που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό προσφέρει μοναδική δυναμική οδήγησης, ανεξάρτητα από την κατάσταση του οδοστρώματος.

Περίοδος παραγωγής: 2014 – 2018

Κινητήρες: 2,0 – 3,0 λίτρα (135 – 225 kW, 184 – 306 hp), 4 και 6 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.671 mm / 1.881 mm / 1.624 mm

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X4, G02, δεύτερη γενιά, πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη στον δρόμο

(BMW G02)

Η σπορ κομψότητα της BMW X4 είναι ακόμα πιο εμφανής στη δεύτερη γενιά. Οι μυώδεις θόλοι τροχών και το μεγάλο μετατρόχιο, σε συνδυασμό με την coupe γραμμή της οροφής, τονίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της οικογένειας μοντέλων X: δύναμη, υπεροχή και σπορ χαρακτήρας. Τα στενά πίσω φώτα LED τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου, όπως εξάλλου και η γραμμή επάνω από τα πίσω φτερά. Στο μπροστινό τμήμα κυριαρχεί η μάσκα "νεφρών" με τους στενούς προβολείς LED, η οποία προσδίδει στο SUV coupe μία αθλητική και δυναμική όψη.

Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive του βασικού εξοπλισμού προσφέρει ασύγκριτη δυναμική οδήγησης σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο είναι διαθέσιμο για όλες τις εκδόσεις της BMW X4. Στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο διαθέτει μεγαλύτερες οθόνες αφής, λειτουργία αναγνώρισης χειρονομιών και σύγχρονα συστήματα υποστήριξης οδηγού.

Περίοδος παραγωγής: 2018 – σήμερα

Κινητήρες: 2,0 – 3,0 λίτρα (135 – 210 kW, 184 – 286 hp), 4 και 6 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.733 – 4.758 mm / 1.918 – 1.938 mm / 1.618 – 1.621 mm

Η BMW X5.

Το 1999, η BMW με την Χ5 κατακτά, στην κυριολεξία, νέα εδάφη. Από την πρώτη κιόλας στιγμή, το SUV συνδυάζει κομψότητα, υπεροχή και σπορ χαρακτήρα, αποκτώντας από τότε ένα ισχυρό προβάδισμα σ' αυτήν την κατηγορία.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X5, Ε53, πρώτη γενιά, μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη στον δρόμο

(BMW E53)

Στα τέλη του 1999 η BMW παρουσιάζει μια πραγματικά επαναστατική καινοτομία: το πρώτο off-road αυτοκίνητό της. Το Sports Utility Vehicle (SUV) με σύστημα τετρακίνησης στον βασικό του εξοπλισμό συνδυάζει μοναδικότητα, σπορ χαρακτήρα και υψηλό επίπεδο άνεσης. Πρόκειται για ένα premium SUV με τη χαρακτηριστική για BMW ευελιξία, η οποία επιτυγχάνεται με τις ρυθμίσεις του πλαισίου και τους ισχυρούς εξακύλινδρους ή οκτακύλινδρους κινητήρες.

Με την ανανέωση του 2003, το μοντέλο αποκτά μια πιο εντυπωσιακή εμφάνιση χάρη στην ανασχεδιασμένη μάσκα "νεφρών" και τις τεχνικές βελτιώσεις με τη μορφή του νέου BMW xDrive. Η βελτιωμένη πρόσφυση και η αμεσότερη απόκριση προσφέρουν ξεκάθαρο πλεονέκτημα στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της δυναμικής. Από το 2004, η BMW X5 4.8is διαθέτει τον ισχυρότερο οκτακύλινδρο κινητήρα με κυβισμό 4,8 λίτρων και ισχύ 265 kW (360 hp). Συνολικά έχουν κατασκευαστεί πάνω από 500.000 μονάδες του μοντέλου E53.

Περίοδος παραγωγής: 1999 – 2006

Κινητήρες: 3,0 – 4,8 λίτρα (135 – 265 kW, 184 – 360 hp), 6 και 8 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.667 mm / 1.872 – 1.925 mm / 1.707 – 1.715 mm

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X5, Ε70, δεύτερη γενιά, πλαϊνή λήψη, κινούμενη στον δρόμο

(BMW E70)

Το 2006 η BMW δείχνει πώς ένα πετυχημένο σχέδιο μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο. Ο διάδοχος της BMW X5 διαθέτει τεχνολογικές καινοτομίες όπως το Adaptive Drive, το οποίο διαθέτει αντιστρεπτικές ράβδους που συνεργάζονται ενεργά με τα αμορτισέρ. Χάρη στην ανανεωμένη σχεδίαση, π.χ. στους θόλους τροχών, το αυτοκίνητο παρουσιάζεται τώρα πιο δυναμικό και πιο ευέλικτο. Οι προβολείς διαθέτουν ενσωματωμένους φωτιζόμενους δακτυλίους για τα φώτα στάθμευσης και διασταύρωσης, καθιστώντας το αυτοκίνητο άμεσα αναγνωρίσιμο ως BMW, ακόμα και τη νύχτα. Η προαιρετικά διαθέσιμη τρίτη σειρά καθισμάτων επιτρέπει τη μεταφορά έως έξι επιβατών.

Με την ανανέωση μοντέλου το 2010 η X5 αποκτά προβολείς LED και μια πλήρως ανανεωμένη γκάμα κινητήρων. Στα συστήματα υποστήριξης οδηγού συμπεριλαμβάνονται τώρα, μεταξύ άλλων, η Ένδειξη Ορίων Ταχύτητας, το Ενεργό Cruise Control και το σύστημα Sideview: οι κάμερες στις δύο πλευρές του αυτοκίνητου εξασφαλίζουν ακόμα καλύτερη ορατότητα.

Περίοδος παραγωγής: 2006 – 2013

Κινητήρες: 3,0 – 4,8 λίτρα (173 – 300 kW, 235 – 408 hp), 6 και 8 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.854 mm / 1.933 mm / 1.739 mm

Η ΤΡΙΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X5, F15, τρίτη γενιά, μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη

(BMW F15)

Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις στην τρίτη γενιά του πετυχημένου SUV κεντρίζουν αμέσως το ενδιαφέρον. Το εξελιγμένο σύστημα εισαγωγών αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα και οι αεραγωγοί πίσω από τους μπροστινούς τροχούς περιορίζουν τους στροβιλισμούς αέρα μέσα στους θόλους τροχών. Αυτό μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση και ενισχύει τον αθλητικό χαρακτήρα της BMW X5. Οι αρμονικές αναλογίες τονίζουν την κομψότητα, την υπεροχή και την ευελιξία.

Το εσωτερικό αποπνέει μοναδική αίσθηση κομψότητας χάρη στον ατμοσφαιρικό φωτισμό και τη χρήση εκλεκτών υλικών υψηλής ποιότητας όπως το δέρμα με τις διπλές ραφές. Το ανασχεδιασμένο πολυχειριστήριο αφής iDrive μετατρέπει τον χειρισμό των συστημάτων υποστήριξης οδηγού σε μια πραγματικά απολαυστική εμπειρία. Σε αυτά τα συστήματα περιλαμβάνεται το Cruise Control με Υποστήριξη σε Κυκλοφοριακή Συμφόρηση καθώς και σημειακό φωτισμό LED που φωτίζει πεζούς και ζώα στο σκοτάδι για να διακρίνονται πιο εύκολα στο σύστημα Night Vision.

Περίοδος παραγωγής: 2013 – 2018

Κινητήρες: 2,0 – 4,4 λίτρα (160 – 330 kW, 218 – 450 hp), 4, 6 και 8 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.880 – 4.886 mm / 1.938 – 1.985 mm / 1.717 – 1.762 mm

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X5, G05, τέταρτη γενιά, πίσω λήψη τριών τετάρτων, σταθμευμένη μπροστά από κτίριο

(BMW G05)

Οι αισθητά αυξημένες διαστάσεις και η ενιαία, πλέον, μάσκα "νεφρών" μεγάλων διαστάσεων, αποδεικνύουν ότι η BMW X5 βελτιώνει για άλλη μια φορά την υπεροχή και την παρουσία της. Πλέον, οι προβολείς LED δεν εκτείνονται μέχρι τη μάσκα "νεφρών". Τώρα διατίθενται προαιρετικά και με φώτα laser. Το πλήρως ψηφιακό Live Cockpit Professional αντικαθιστά το παραδοσιακό στροφόμετρο και ταχύμετρο, προσφέροντας τη δυνατότητα εξατομίκευσης των ενδείξεων. Ο χειρισμός πραγματοποιείται με φωνητικές εντολές ή με χειρονομίες. Τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης υποστηρίζουν τον οδηγό σε επικίνδυνες συνθήκες, όπως π.χ. στο φρενάρισμα.

Το πακέτο off-road για την BMW X5 προσφέρει τέσσερις λειτουργίες οδήγησης για διάφορους τύπους οδοστρώματος. Προσφέρει μια μοναδική εμπειρία οδήγησης. Οι αποδοτικοί, ισχυροί κινητήρες και το προσαρμοζόμενο πλαίσιο εξασφαλίζουν ευελιξία και δυναμική.

Περίοδος παραγωγής: 2018 – σήμερα

Κινητήρες: 2,0 – 4,4 λίτρα (170 – 340 kW, 231 – 462 hp), 4, 6 και 8 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.922 – 4.938 mm / 2.004 – 2.015 mm / 1.745 – 1.747 mm

Η BMW X6.

Αντικομφορμισμός και υψηλές επιδόσεις σε ένα αυτοκίνητο που ακτινοβολεί κομψότητα και πολυτέλεια: Αυτή είναι η BMW X6, το πρώτο SUV coupe της BMW. Η σχεδίαση εκφράζει την δυναμική οδήγησης που δεν φοβάται τις συγκρίσεις.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X6, Ε71, πρώτη γενιά, πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων, σταθμευμένη μπροστά από κτίριο

(BMW E71)

Το 2008 κάνει την εμφάνισή του στους δρόμους ένα αυτοκίνητο που αρνείται να ενταχθεί σε κάποια κατηγορία. Είναι ένα coupe; Είναι ένα SUV; Τίποτε από τα δύο, παρόλο που συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από αυτές τις δύο κατηγορίες. Είναι ένα αυτοκίνητο για όσους επιζητούν τη μοναδικότητα και εκτιμούν τις επιδόσεις από κάθε άποψη: με τους εξακύλινδρους και οκτακύλινδρους κινητήρες, η BMW X6 αποδίδει άφθονη ισχύ που κατανέμεται με άψογο τρόπο χάρη στο Dynamic Performance Control. Το DPC, σε συνδυασμό με το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης xDrive, βελτιώνει την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, την κατευθυντική ευστάθεια και την πρόσφυση καθώς η ροπή μπορεί να κατανέμεται συνεχώς σε κάθε τροχό χωριστά.

Οι πλαϊνές coupe γραμμές προσδίδουν "χαμηλώνουν" οπτικά το αυτοκίνητο ενώ οι στενοί προβολείς σε συνδυασμό με τη μάσκα νεφρών τονίζουν το πλάτος του μπροστινού τμήματος. Η BMW X6 είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο και από άποψης σχεδίασης, το οποίο δεν μοιάζει με κανένα άλλο.

Το 2012 δέχθηκε μια μικρή ανανέωση στο πλαίσιο αναβάθμισης του μοντέλου. Οι φωτιζόμενοι δακτύλιοι των φώτων στάθμευσης διατίθενται τώρα με τεχνολογία LED. Επιπλέον, διατίθενται πολλές πρόσθετες επιλογές εξοπλισμού: Όπως για παράδειγμα το καπό με το χαρακτηριστικό "powerdome".

Περίοδος παραγωγής: 2008 – 2014

Κινητήρες: 3,0 – 4,4 λίτρα (173 – 300 kW, 235 – 408 hp), 4 και 6 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.876 – 4.877 mm / 1.983 mm / 1.684 – 1.690 mm

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X6, F16, δεύτερη γενιά, μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη

(BMW F16)

Ο διάδοχος της E71 δηλώνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τον ανεξάρτητο χαρακτήρα του. Οι προβολείς που φτάνουν μέχρι τη μάσκα "νεφρών" ενισχύουν οπτικά την εντύπωση του πλάτους ενώ το μπροστινό τμήμα έχει γίνει ακόμα πιο επιβλητικό. Το πίσω τμήμα διαθέτει τώρα πιο πλατιά πίσω φώτα. Οι διπλές πτυχώσεις στο πλάι κεντρίζουν αμέσως την προσοχή. Στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο κερδίζει τις εντυπώσεις με τα εκλεκτά υλικά, τα ανασχεδιασμένα όργανα και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό με ρυθμιζόμενο χρώμα. Η λειτουργία streaming προσφέρει σχεδόν απεριόριστες επιλογές μουσικής και περιεχομένου.

Οι ανανεωμένοι κινητήρες αποδίδουν μεγαλύτερη ισχύ και καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο. Μαζί με το σύστημα τετρακίνησης xDrive του βασικού εξοπλισμού και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, υπόσχονται η ασύγκριτη δυναμική οδήγησης και ευελιξία.

Περίοδος παραγωγής: 2014 – 2019

Κινητήρες: 3,0 – 4,4 λίτρα (190 – 330 kW, 258 – 450 hp), 6 και 8 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.909 mm / 1.989 mm / 1.689 – 1.702 mm

Η ΤΡΙΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X6, G06, τρίτη γενιά, πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων, σταθμευμένη

(BMW G06)

Οι δυναμικές αναλογίες και η εκφραστική σχεδίαση είναι τα κορυφαία χαρακτηριστικά της BMW X6 τρίτης γενιάς του 2019. Οι προβολείς είναι πλέον πολύ λεπτοί και στενοί, όπως και τα πίσω φώτα. Μαζί με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στις άκρες και κάτω από τη μάσκα "νεφρών", ενισχύουν τον εξωστρεφή χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Οι προβολείς, που διατίθενται προαιρετικά με τεχνολογία laser, εξασφαλίζουν την αναγνωρισιμότητα του coupe SUV, ακόμα και τη νύχτα. Οι κινητήρες, τα συστήματα υποστήριξης οδηγού και το σύστημα τετρακίνησης xDrive του βασικού εξοπλισμού προσφέρουν ασύγκριτη δυναμική οδήγησης.

Ο πολυτελής εξοπλισμός περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων προαιρετικές θήκες αναψυκτικών με έλεγχο θερμοκρασίας για ζεστά και κρύα ποτά ή ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound με 20 ηχεία. Οδηγώντας την BMW X6 θα φτάσετε στον προορισμό σας άνετα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Περίοδος παραγωγής: 2019 – σήμερα

Κινητήρες: 2,0 – 3,0 λίτρα (195 – 250 kW, 265 – 340 hp), 4 και 6 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.935 – 4.948 mm / 2.004 – 2.019 mm / 1.693 – 1.697 mm

Η BMW X7.

Μεγαλειώδης πολυτέλεια, συνδυασμένη με δυναμική εμπειρία οδήγησης – ως πολυτελές SUV, η BMW X7 δημιουργεί νέα πρότυπα. Ευέλικτη και κομψή, με επταθέσια διάταξη καθισμάτων και επιλογές εξοπλισμού που δεν αφήνουν καμία επιθυμία ανεκπλήρωτη: από τα συστήματα υποστήριξης οδηγού μέχρι τα υλικά και τις επιλογές άνεσης.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW X7, G07, πρώτη γενιά, πίσω λήψη, κινούμενη σε δρόμο

(BMW G07)

Το μεγαλύτερο SUV που έχει κατασκευάσει πότε η BMW παρουσιάζεται ανάλαφρο και ευέλικτο χάρη στη μινιμαλιστική σχεδίαση και διαμόρφωση. Δυναμική, αθλητική και επιβλητική υιοθετεί τα χαρακτηριστικά για BMW στοιχεία και τα επαναπροσδιορίζει με έναν πιο εκλεπτυσμένο τρόπο. Χάρη στα διπλά ψαλίδια μπροστά και την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης xDrive και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, η οδηγική άνεση και η δυναμική είναι μοναδικές σε αυτήν την κατηγορία.

Στο εσωτερικό, ο οδηγός λαμβάνει όλες τις πληροφορίες και ελέγχει τις διάφορες λειτουργίες και τα συστήματα υποστήριξης οδηγού μέσω δύο οθονών 12,3", ενώ από τις δύο οθόνες στον χώρο των πίσω επιβατών ελέγχονται οι λειτουργίες ψυχαγωγίας. Όταν οι επιβάτες κοιτούν προς τα επάνω το βλέμμα τους πέφτει στην πανοραμική οροφή που διαθέτει 15.000 έγχρωμα φωτεινά σημεία.

Η BMW X7 προσφέρει διάφορες επιλογές εξατομίκευσης. Από το δέρμα Merino με ραφές σε χρώμα αντίθεσης μέχρι τα αποκλειστικά διαθέσιμα χρώματα αμαξώματος – καμία επιθυμία δεν μένει ανεκπλήρωτη.


Η BMW X7 θα δεχθεί το 2022 μια ανανέωση. Με τη μάσκα "νεφρών" Iconic Glow, την επιβλητική εμφάνιση και το νέο χρώμα αμαξώματος γκρι Sparkling Copper μεταλλικό, το SUV παρουσιάζεται πιο δυναμικό και πιο κομψό από ποτέ. Η ενσωματωμένη BMW Κυρτή Οθόνη και το BMW Λειτουργικό Σύστημα 8 εξασφαλίζουν μια εξαιρετική και πρωτοποριακή ψηφιακή εμπειρία στο cockpit.

Περίοδος παραγωγής: 2019 – σήμερα

Κινητήρες: 3,0 – 4,4 λίτρα (155 – 340 kW, 211 – 462 hp), 4 και 6 κύλινδροι

Μήκος/πλάτος/ύψος: 5.151 – 5.165 mm / 2.000 mm / 1.805 mm

Η BMW iX3.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της BMW συνδυάζει τα γνώριμα χαρακτηριστικά της X3, τη μέγιστη οδηγική δυναμική και την κορυφαία ποιότητα, με τα οφέλη του συστήματος κίνησης BMW eDrive: τις επιδόσεις και την αποδοτικότητα. Επιπλέον, η μοντέρνα, μινιμαλιστική εμφάνιση είναι άκρως γοητευτική.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.

Μοντέλα BMW X, BMW iX3 G08 πρώτη γενιά, μπροστινή λήψη τρία τέταρτα εν κινήσει

(BMW G08 BEV)

Η τεχνολογία BMW eDrive που εξασφαλίζει δυναμική ισχύ 286 hp και ροπή 400 Nm, είναι διαθέσιμη με την έναρξη των πωλήσεων. Σε συνδυασμό με το έξυπνα προσαρμοσμένο πλαίσιο, εξασφαλίζεται ασύγκριτη δυναμική οδήγησης, ακόμα και στα μεγάλα ταξίδια. Επιπλέον, χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η αυτονομία (WLTP) φτάνει τα 461 χιλιόμετρα.

Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του SUV: Ο μοντέρνος, κομψός διάκοσμος συνδυάζεται με το BMW Live Cockpit και άλλες ιδιαίτερες λεπτομέρειες όπως ο μπλε διακόπτης εκκίνησης. Η BMW iX3 νιώθει στο στοιχείο της τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Περίοδος παραγωγής: 2021 – σήμερα

Κινητήρες: ηλεκτροκινητήρας (210 kW, 286 hp)

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.734 mm / 1.891 mm / 1.668 mm

Η BMW iX.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της BMW με σύστημα τετρακίνησης – η BMW iX συνδυάζει τον πολυτελή και εκλεπτυσμένο μινιμαλισμό με την προηγμένη τεχνολογία κινητήρων. Το κορυφαίο επίπεδο άνεσης συναντά την ενιαία σχεδίαση και την μοναδική αίσθηση ευρυχωρίας: το αυτοκίνητο μίας νέας γενιάς.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW iX, Ι20, πρώτη γενιά, πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων, σταθμευμένη

(BMW I20)

Το μπροστινό τμήμα της BMW iX προϊδεάζει για τον ξεχωριστό χαρακτήρα: οι στενοί προβολείς δημιουργούν αντίθεση με την κάθετα τοποθετημένη μάσκα ""νεφρών"" μεγάλων διαστάσεων"", πίσω από την οποία βρίσκονται διάφοροι αισθητήρες. Επιπλέον, η καθαρή, αεροδυναμική σχεδίαση με τις χωνευτές λαβές των θυρών αντικατοπτρίζει τη σχεδιαστική φιλοσοφία.

Με την εντυπωσιακή αυτονομία των 600* km (WLTP) και τη συνολική ισχύ των 370* kW (500* hp) χάρη στην τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς, το αυτοκίνητο ξεχωρίζει για την τεχνολογική του ακρίβεια, την προοδευτικότητα και την ευχρηστία στις καθημερινές μετακινήσεις.

Στο εσωτερικό, η iX υιοθετεί τις γνώριμες αρετές BMW όπως επίπεδο άνεσης, σπορ χαρακτήρας και καινοτομία. Το ανασχεδιασμένο iDrive αποτελεί τη λογική εξέλιξη για τον απλό και φυσικό χειρισμό. Οι πληροφορίες εμφανίζονται σε επιφάνειες προβολής που είναι στραμμένες προς τον οδηγό ή προβάλλονται στο παρμπρίζ μέσω του Head-Up Display. Τα συστήματα υποστήριξης οδηγού προσφέρουν μια άνετη και ασφαλή εμπειρία οδήγησης. Η BMW iX είναι ένα φερμένο από το μέλλον, αμιγώς ηλεκτρικό SUV της premium κατηγορίας.

Περίοδος παραγωγής: από τα τέλη του 2021

Κινητήρες*: ηλεκτροκινητήρας (πάνω από 370 kW, 500 hp)

Μήκος/πλάτος/ύψος*: 4.900 mm/- mm/1.700 mm

*οι τιμές δεν είναι οριστικές

Η BMW iX1.

Γνωρίστε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της BMW. Σύγχρονη και γεμάτη αυτοπεποίθηση, συνδυάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά της BMW X1 με την αποδοτικότητα του BMW eDrive.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW X, BMW iX1, U11, πρώτη γενιά, μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη σε δρόμο

(BMW U11 BEV)

Το 2022 η BMW προσθέτει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV στην γκάμα της. Το αυτοκίνητο είναι το βασικό μοντέλο εισόδου της οικογένειας BMW X.


Η BMW iX1 συνδυάζει την εξαιρετική δυναμική οδήγησης ενός κλασικού compact SUV με τη σύγχρονη αποδοτικότητα της τεχνολογίας BMW eDrive. Χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας και τις μπαταρίες υψηλής τάσης που εξοικονομούν χώρο καθώς τοποθετούνται στο δάπεδο, η BMW iX1 xDrive30 καλύπτει με ευκολία έως και 440 χιλιόμετρα (WLTP) με μία φόρτιση μπαταρίας, αποδίδοντας έως και 230 kW (313 hp).


Το επιβλητικό μπροστινό τμήμα και οι αναλογίες δημιουργούν μια άκρως μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση. Οι πρόσθετες λεπτομέρειες σε μπλε χρώμα υποδηλώνουν το σύστημα ηλεκτροκίνησης του αυτοκινήτου. Εξίσου μοντέρνο είναι και το εσωτερικό: Τα άνετα καθίσματα με λειτουργία περιστροφής της έδρας δεν αφήνουν καμία επιθυμία ανεκπλήρωτη ενώ η κομψή BMW Κυρτή Οθόνη χωρίς περιμετρικό πλαίσιο με λειτουργία αφής και φωνητικού ελέγχου αποτελεί την κεντρική επιφάνεια χρήστη του συστήματος BMW iDrive.


Περίοδος παραγωγής: 2022 – σήμερα

Κινητήρες: Ηλεκτροκινητήρας (230 kW, 313 hp)*

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.500 mm/1.845 mm/1.616 mm


*Οι τιμές ισχύος εξαρτώνται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

Η BMW XM.

Οι επιδόσεις και η πολυτέλεια έχουν νέο πρόσωπο: εκφραστικό, ηλεκτρικό, ιδιαίτερο. Ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο ανεβαίνει στη σκηνή με τη μορφή της BMW XM. Η τεχνολογία Plug-in Hybrid νέας γενιάς συνδυάζει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με τις δυναμικές διαστάσεις ενός Χ αυτοκινήτου της BMW και τις υψηλές επιδόσεις ενός Μ αυτοκινήτου.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.

BMW M, BMW ΧΜ, G09 μπροστινή λήψη, κινούμενη στον δρόμο

(BMW G09)

Εξοπλισμένη με σύγχρονη τεχνολογία Plug-in Hybrid, η BMW XM έχει ισχύ 480 kW (653 hp) χάρη στο νέο σχεδιασμένο κινητήρα V8. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των 88 km (μέτρηση WLTP) επιτρέπει τη σχεδόν αθόρυβη οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων.


Οι μεγάλες και δυναμικές αναλογίες αποτυπώνουν οπτικά τον ασυμβίβαστο και ιδιαίτερο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Με τη νέα, εντυπωσιακή σχεδίαση του μπροστινού τμήματος, η μάρκα BMW M εδραιώνει τη θέση της στην κατηγορία πολυτελών αυτοκινήτων. 

 

Ο επιτυχημένος και πρωτόγνωρος συνδυασμός από στοιχεία BMW M και BMW X αλλά και το πρωτόγνωρο επίπεδο πολυτέλειας συνεχίζεται και στο εσωτερικό της BMW XM. Ο χώρος των μπροστινών επιβατών αποτυπώνει την επιδίωξη για υψηλές επιδόσεις. Το χαρακτηριστικό στιλ BMW Μ δηλώνει τον ξεκάθαρο οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Το νέο συγκρότημα επιφανειών προβολής της BMW Κυρτής Οθόνης αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ παραδοσιακού οδηγοκεντρικού προσανατολισμού και μοντέρνου ψηφιακού χαρακτήρα.


Το οδηγοκεντρικό μπροστινό τμήμα δημιουργεί αντιθέσεις με την άνετη και πολυτελή ατμόσφαιρα lounge στο πίσω μέρος. Εδώ, οι επιβάτες θα βρεθούν σε ένα μοναδικό περιβάλλον, με υλικά κορυφαίας ποιότητας, εμπνευσμένες διακοσμητικές επιφάνειες και εκφραστικές λεπτομέρειες. Ο ουρανός με την τρισδιάστατη πρισματική υφή αποτελεί μια ιδιαίτερη οπτική λεπτομέρεια. Μαζί με τον ατμοσφαιρικό φωτισμό, αυτό το στοιχείο υπογραμμίζει με εντυπωσιακό τρόπο τον συνδυασμό προοδευτικής πολυτέλειας και άνεσης.

 

Περίοδος παραγωγής: από τα τέλη του 2022 


Κινητήρες: Οκτακύλινδρος κινητήρας εσωτερικής καύσης 4.4 λίτρων (360 kW, 489 hp) + ηλεκτροκινητήρας (145 kW, 197 hp), ισχύς συστήματος 480 kW, 653 hp

ΚΑΤΑΝΆΛΩΣΗ ΚΑΥΣΊΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΈΣ CO2.

BMW X1:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 7,2-0,7
Εκπομπές CO₂ σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 163–125

 

BMW X1 με τεχνολογία Plug-in Hybrid[1]:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 1,0-0,7
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 23–15

 

BMW X2:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 8,1-1,6
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 185–37

 

BMW X2 με τεχνολογία Plug-in Hybrid[1]:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 1,8-1,6
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 41–37

 

BMW X2 M35i:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 8,1-7,5
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 163–151

 

BMW X3:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 9,5-2,0
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 216–45

 

BMW X3 με τεχνολογία Plug-in Hybrid[1]:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 2,6-2,0
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 59–45

 

M Αυτοκίνητα της BMW X3:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 9,5-6,6
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 216–173

 

BMW X4:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 9,5-5,7
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 215-149

 

M Αυτοκίνητα της BMW X4:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 9,5-6,5
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 215–171

 

BMW X5:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 12,4-1,2
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 283–27

 

BMW X5 με τεχνολογία Plug-in Hybrid[1]:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 1,7-1,2
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 39-27

 

M Αυτοκίνητα της BMW X5:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 13,1-12,8
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 296–288

 

BMW X6:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 12,2-6,6
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 279–172

 

M Αυτοκίνητα της BMW X6:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 12,9–12,6
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 293–284

 

BMW X7:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 12,9-7,7
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 292-203

 

BMW X7 M760i xDrive:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 12,9-12,1
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 292–274

 

BMW iX3:
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kWh/100km: 18,9-18,5
Ηλεκτρική αυτονομία σε km: 453–461

 

BMW iX:
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kWh/100km: 24,7–19,4
Ηλεκτρική αυτονομία σε km: 408–630

 

BMW iX1:
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kWh/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 18,1–16,8
Ηλεκτρική αυτονομία σε km: 417–440

 

BMW XM[1][2]:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 1,6-1,5
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 36–33
Κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 30,1–28,9

 

Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).

 

Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση.

 

Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2 νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.

Μάθετε περισσότερα

Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.

  • BMW X1:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 7,2-0,7
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 163–15

    BMW X1 με τεχνολογία Plug-in Hybrid[1]:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 1,0-0,7
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 23–15

    BMW X2:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 8,1-1,6
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 185–37

    BMW X2 με τεχνολογία Plug-in Hybrid[2]:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 1,8-1,6
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 41–37

    BMW X2 M35i:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 8,1-7,5
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 185–170

    BMW X3:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 9,5-2,0
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 216–45

    BMW X3 με τεχνολογία Plug-in Hybrid[1]:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 2,6-2,0
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 59–45

    M Αυτοκίνητα της BMW X3:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 9,5-6,6
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 216–173

    BMW X4:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 9,5-5,7
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 215-149

    M Αυτοκίνητα της BMW X4:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 9,5-6,5
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 215–171

    BMW X5:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 12,4-1,2
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 283–27

    BMW X5 με τεχνολογία Plug-in Hybrid[1]:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 1,7-1,2
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 39-27

    M Αυτοκίνητα της BMW X5:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 13,1-12,8
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 296–288

    BMW X6:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 12,2-6,6
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 279–172

    M Αυτοκίνητα της BMW X6:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 12,2–12,6
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 293–284

    BMW X7:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 12,9-7,7
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 292-203

    BMW X7 M760i xDrive:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 12,9-12,1
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 292–274

    BMW iX3:
    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kWh/100km: 18,9-18,5
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km: 453–461

    BMW iX:
    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kWh/100km: 24,7–19,4
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km: 408–630

    BMW iX1:
    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kWh/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 18,1–16,8
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km: 417–440

    BMW XM[1][2]:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 1,6-1,5
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 36–33
    Κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 30,1–28,9

    [1]Σε θερμοκρασίες κάτω από τους 0 βαθμούς Κελσίου, το σύστημα ηλεκτρικής κίνησης αυτού του μοντέλου με τεχνολογία Plug-in Hybrid γίνεται διαθέσιμο μετά από μερικά χιλιόμετρα, μόλις η μπαταρία φτάσει στην κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας.

    [2]Προσωρινές τιμές.

    Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).

    Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση.

    Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2 νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.