Skip to main content

Ο ιστότοπος δεν είναι πλήρως διαθέσιμος επί του παρόντος.

Το εργαλείο διαχείρισης της άδειάς σας για χρήση cookies είναι προσωρινά εκτός σύνδεσης. Συνεπώς, κάποια λειτουργία που απαιτεί τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies μπορεί να λείπει.

BMW i

BMW i.

BMW i

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ BMW.

ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ BMW i.

Ακολουθήστε μας σε μία αναδρομή στην ιστορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της BMW. Από το 2010, η BMW εξελίσσει αυτοκίνητα με αμιγώς ή μερικώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Παράλληλα, αναπτύσσει μια νέα, ολιστική προσέγγιση στους τομείς της κατασκευής αυτοκινήτων και της βιωσιμότητας. Ανακαλύψτε τα μοντέλα BMW i.

    Προτεινόμενο
    Μέγιστη ισχύς
    i7 M70 xDrive Sedan
    i7 M70 xDrive Sedan
    • 485 (659) kW (hp)
    • 0–100 σε 3,7 δευτ
    BMW M

    BMW i7 M70 xDrive Sedan.

    BMW i7 M70 xDrive[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 23,3-20,8. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 488-560

    i7 xDrive60 Sedan
    • έως και 544 hp
    • 0–100 σε 4,7 δευτ
    i5 M60 xDrive Sedan
    i5 M60 xDrive Sedan
    • 442 (601) kW (hp)
    • 0–100 σε 3,8 δευτ
    BMW M

    BMW i5 M60 xDrive Sedan.

    BMW i5 M60 xDrive[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,6-18,2. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 455-516

    BMW i5 eDrive40
    • έως και 340 hp
    • 0–100 σε 6 δευτ
    i4 M50 Gran Coupe
    i4 M50 Gran Coupe
    • 400 (544) kW (hp)
    • 0–100 σε 3,9 δευτ
    BMW M

    BMW i4 M50 Gran Coupé.

    BMW i4 M50[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 22,5-18,1. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 414-519

    i4 eDrive35 Gran Coupe
    • έως και 286 hp
    • 0–100 σε 6 δευτ
    iX M60
    iX M60
    • 455 (619) kW (hp)
    • 0–100 σε 3,8 δευτ
    BMW M

    BMW iX M60.

    BMW iX M60[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 24,7-22,0. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 500-563

    iX xDrive50
    • έως και 523 hp
    • 0–100 σε 4,6 δευτ
    iX3
    • έως και 286 hp
    • 0–100 σε 6,8 δευτ
    iX1 xDrive30
    • έως και 313 hp
    • 0–100 σε 5,6 δευτ

    ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.

    Μοντέλα BMW i, κόμβος βιωσιμότητας

    ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.

    BMW i7 συνδεδεμένη σε σταθμό φόρτισης μπροστά από κτίριο γραφείων

    ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ BMW.

    BMW i5, σταθμευμένη μπροστά από χρηματοπιστωτικό ίδρυμα

    BMW FINANCIAL SERVICES.

    H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ BMW i
    ΜΟΝΤΕΛΩΝ

    Ανακαλύψτε τώρα το μέλλον της κινητικότητας ανάμεσα σε μια μεγάλη γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων που προσφέρει η BMW για κάθε περίσταση.

    BMW i5.

    Η BMW i5 είναι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του business sedan. Η δυναμική οδήγησης συνδυάζεται με τη σπορ σχεδίαση και τα έξυπνα συστήματα υποστήριξης οδηγού.

    BMW i5 Sedan σε γκρι Frozen Pure μεταλλικό, σε παραλιακό δρόμο σε μεσογειακό σκηνικό

    Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (G60).

    Το 2023 η BMW i5 προαναγγέλλει μια νέα εποχή. Είναι το πρώτο μοντέλο της BMW Σειράς 5 με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Με ισχύ 250 kW (340 hp), η BMW i5 eDrive40 προσφέρει συναρπαστικές οδηγικές εμπειρίες. Η αυτονομία των 582 km[1] εξασφαλίζει πρακτικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις και ηρεμία στις μεγάλες αποστάσεις. Τα διευρυμένα συστήματα υποστήριξης όπως το Driving Assistant Professional και το BMW Live Cockpit Professional παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση.

    Οπτικά, η BMW i5 ακολουθεί τα βήματα της BMW Σειράς 5 με πρόσθετες λειτουργικές και σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Η εμφάνισή της διαθέτει τις χαρακτηριστικές για BMW αναλογίες, μακρύ μεταξόνιο, μακρύ καπό και ρέουσα γραμμή οροφής. Τα στοιχεία εξοπλισμού όπως η φωτιζόμενη BMW μάσκα "νεφρών" Iconic Glow, η μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή και η κρυστάλλινη BMW Διαδραστική Επιφάνεια υπογραμμίζει την πολυτέλεια στο αυτοκίνητο.

    BMW i5[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 18,9-15,9. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 497-582

    BMW i5 Sedan M60 xDrive σε κόκκινο Fire μεταλλικό, σταθμευμένη στη ταράτσα σταθμού αυτοκινήτων με έντονα χρώματα

    BMW i5 M60 (G60).

    Η BMW i5 M60 xDrive αποδίδει την ισχύ ενός Μ αυτοκινήτου. Τα 442 kW (601 hp) μεταφράζονται σε μια τελική ταχύτητα της τάξης των 230 km/h. Μπορεί να ολοκληρώσει την επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Χάρη στο BMW M σπορ σύστημα φρένων, επιβραδύνει εξίσου γρήγορα. Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Το αποτέλεσμα είναι βέλτιστη πρόσφυση και ευστάθεια. Το Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης με Τετραδιεύθυνση είναι εξίσου ευέλικτο - προσφέρει ευκολία στο παρκάρισμα και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες κίνησης. Με την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των 516 km[1] είναι άριστα εξοπλισμένη, τόσο για τις καθημερινές διαδρομές όσο και για τα μεγάλα ταξίδια.
     

    Οι επιδόσεις της BMW i5 M60 αντικατοπτρίζονται και στην εμφάνισή της. Τη νύχτα, η φωτιζόμενη BMW μάσκα "νεφρών" Iconic Glow τραβά αμέσως την προσοχή. Κατόπιν επιθυμίας, το εξωτερικό μπορεί να εμπλουτιστεί με στοιχεία από ανθρακονήματα, όπως είναι, για παράδειγμα, οι χειροποίητοι εξωτερικοί καθρέπτες. Ή η M πίσω αεροτομή που εξασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.


    Εξίσου σπορ παρουσιάζεται και το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τα σπορ καθίσματα με ικανότητα διαπνοής παρέχουν άριστη στήριξη. Τα εμβληματικά φλας σε στιλ M προσδίδουν στον πίνακα οργάνων μια εντυπωσιακά δυναμική εμφάνιση. Με το προαιρετικό ηχοσύστημα Bowers & Wilkins με ήχο surround το cockpit μπορεί να μετατραπεί σε αίθουσα κονσέρτου. 17 ηχεία και 655 Watt ισχύος αναπαράγουν όλο το φάσμα συναισθημάτων από τα αγαπημένα σας τραγούδια.

    BMW i5 M60 xDrive[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,6-18,2. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 455-516

    BMW i7.

    Η BMW i7 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές sedan. Συνδυάζει κορυφαίες ηλεκτρικές επιδόσεις και συναρπαστική ψυχαγωγία για να προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες οδήγησης.

    BMW i7 Sedan σε γκρι Frozen Deep μεταλλικό, σταθμευμένη κάτω από στέγαστρο φουτουριστικού κτιρίου

    Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (G70).

    Η BMW i7 είναι το πρόσωπο της νέας πολυτελούς κατηγορίας. Από το 2022 αποδεικνύει ότι η κομψότητα, τα εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά και η βιωσιμότητα προσφέρουν πολλά περισσότερα από το άθροισμα των επιμέρους στοιχείων.

    Εξωτερικά, αποτυπώνεται η φιλοσοφία 'μονολιθικής' σχεδίασης ενώ το επιβλητικό μπροστινό τμήμα τραβά αμέσως την προσοχή. Η φωτιζόμενη μάσκα "νεφρών" δημιουργεί εντυπώσεις. Οι αεροδυναμικά σχεδιασμένοι προβολείς LED δύο τμημάτων αποπνέουν κομψότητα. Κατόπιν επιθυμίας, διατίθεται και σε premium έκδοση: προβολείς BMW Iconic Glow με κρύσταλλα Swarovski με οπίσθιο φωτισμό. Σε συνδυασμό με τον εντυπωσιακό φωτισμό "Great Entrance Moments", ο οδηγός βιώνει αξέχαστες στιγμές κατά την υποδοχή.

    Τα υλικά υψηλής ποιότητας κοσμούν το εσωτερικό. Το δέρμα Merino, το κασμίρι και οι κρύσταλλοι Swarovski αποπνέουν αέρα πολυτέλειας. Το πολυλειτουργικό κρυστάλλινο στοιχείο της BMW Διαδραστικής Επιφάνειας συνδυάζει εμφάνιση και έλεγχο μέσω αφής. Μαζί με την BMW Κυρτή Οθόνη 14,9" υψηλής ανάλυσης δημιουργείται ένα μοναδικό cockpit πολυμέσων.

    Οι επιβάτες απολαμβάνουν απόλυτη άνεση στη νέα BMW i7. Η BMW Θεατρική Οθόνη των 31,3" δημιουργεί μια κινηματογραφική ατμόσφαιρα μεγάλης κλίμακας. Μαζί με τον κρυστάλλινο ήχο 4D του ηχοσυστήματος Bowers & Wilkins Diamond με ήχο surround, οι πίσω επιβάτες μπορούν να γευτούν μια πραγματικά μοναδική οπτική και ηχητική εμπειρία.

    Με την αριστοτεχνική ισχύ των 400 kW (544 hp) η BMW i7 xDrive60 επιτυγχάνει αυτονομία έως και 625 km[1], χωρίς εκπομπές ρύπων και σχεδόν αθόρυβα. Το BMW IconicSounds Electric δημιουργεί ένα μοναδικό ακουστικό περιβάλλον. Αυτή η μοναδική ηχητική επένδυση που συνοδεύει κάθε πρόγραμμα οδήγησης αποτελεί δημιουργία του Hans Zimmer.

    Περίοδος παραγωγής: από το 2022
    Συνολικό σύστημα κίνησης, ισχύς σε kW (hp): ηλεκτροκινητήρας, 335–485 kW (455–659 hp)
    Μήκος/πλάτος/ύψος σε mm: 5.391 / 1.950 / 1.544

    BMW i7[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 23,7-18,4. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 490-625

    BMW i7 M70 xDrive Sedan σε Individual χρώμα αμαξώματος δύο τόνων, σε μοντέρνα αρχιτεκτονική κατασκευή, πανοραμικό φόντο με ορεινό σκηνικό

    BMW i7 M70 (G70).

    Το 2023 παρουσιάζεται η νέα ηλεκτρική BMW i7 της πολυτελούς κατηγορίας συναντά τις υψηλές επιδόσεις του BMW M. Το αποτέλεσμα είναι η BMW i7 M70. Ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας BMW M eDrive με ισχύ 485 kW (659 hp) επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα. Το Executive Drive Pro του βασικού εξοπλισμού βελτιώνει τη δυναμική οδήγησης με το Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης με Τετραδιεύθυνση και την Προσαρμοζόμενη Αερανάρτηση 2 αξόνων. Ταυτόχρονα βελτιώνεται και η αποδοτικότητα χάρη στην κατασκευή χαμηλού βάρους και την αεροδυναμική σχεδίαση, επιτρέποντας στην BMW i7 M70 να επιτυγχάνει αυτονομία έως και 559 km[1]. Έτσι, μπορείτε να καλύπτετε τις καθημερινές σας διαδρομές αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα, χωρίς εκπομπές ρύπων και σχεδόν αθόρυβα.

    Αυτά τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά αντικατοπτρίζονται και στην εξωτερική σχεδίαση. Ο εξωτερικός εξοπλισμός Μ Γυαλιστερό Shadowline με εκτεταμένα στοιχεία σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα αποπνέει έναν αέρα μοναδικότητας. Η αεροδυναμικά βελτιωμένη Μ πίσω αεροτομή και τα μαύρα M σπορ φρένα δηλώνουν ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για δράση. Στο μπροστινό τμήμα, η εντυπωσιακή μάσκα "νεφρών" υπογραμμίζει την ισχυρή προσωπικότητα, ειδικά σε συνδυασμό με το Iconic Glow, και τραβά αμέσως την προσοχή κατά τη διάρκεια της νύχτας. Την ημέρα, το προαιρετικά διαθέσιμο BMW Individual χρώμα αμαξώματος σε δύο τόνους κεντρίζει αμέσως το ενδιαφέρον του παρατηρητή.

    Σπορ και κομψή εξωτερικά, άνετη και πολυτελής εσωτερικά. Η ατμόσφαιρα αναβαθμίζεται με τα υλικά υψηλής ποιότητας όπως το κασμίρι και τα κρύσταλλα Swarovski. Αυτά συνδυάζονται με πρωτοποριακές τεχνολογίες όπως η BMW Διαδραστική Επιφάνεια και η BMW Κυρτή Οθόνη. Στα πίσω καθίσματα, η μεγάλη BMW Θεατρική Οθόνη των 31,3'' προσφέρει στους επιβάτες μια μοναδική κινηματογραφική εμπειρία που συνοδεύεται από τον ήχο 4D του προαιρετικά διαθέσιμου ηχοσυστήματος Bowers & Wilkins Diamond με ήχο surround.


    Περίοδος παραγωγής: από το 2023
    Συνολικό σύστημα κίνησης, ισχύς σε kW (hp): ηλεκτροκινητήρας, 485 kW (659 hp)
    Μήκος/πλάτος/ύψος σε mm: 5.391 / 1.950 / 1.544

    BMW i7 M70 xDrive[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 23,7-20,8. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 488-560

    BMW iX.

    Το αυτοκίνητο μίας νέας γενιάς. Η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX προσφέρει βιώσιμη πολυτέλεια. Κομψός μινιμαλισμός σχεδιασμός. Τεχνολογία αιχμής για το σύστημα κίνησης. Εδώ, το κορυφαίο επίπεδο άνεσης συναντά τη 'μονολιθική' σχεδίαση και την μοναδική αίσθηση ευρυχωρίας.

    BMW iX, ηλεκτρικό SUV σε κόκκινο Autumn, κινούμενη σε κεντρικό δρόμο, σε αστικό σκηνικό.

    Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (i20).

    Το πνεύμα πρωτοπορίας της BMW iX είναι εμφανές από έξω. Μόλις λίγες χαρακτηριστικές γραμμές τονίζουν τη μινιμαλιστική της σχεδίαση. Αυτή η εντύπωση ενισχύεται και από τις άψογα ενσωματωμένες λεπτομέρειες. Οι διπλοί προβολείς είναι οι πιο στενοί που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε μία BMW. Η εκφραστική κάθετη BMW μάσκα "νεφρών" ολοκληρώνει το σχήμα Τ του μπροστινού τμήματος. Οι χωνευτές χειρολαβές των θυρών, οι πόρτες χωρίς πλαίσιο και οι τετράγωνοι θόλοι τροχών δημιουργούν μια άκρως ξεχωριστή εικόνα προφίλ.

    Η BMW iX διαθέτει όμως και εξίσου εντυπωσιακή τεχνολογία. Δύο ισχυροί ηλεκτροκινητήρες και το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive, συνδυάζουν το DNA ενός BMW X αυτοκινήτου με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η BMW iX xDrive40 αποδίδει ισχύ 240 kW (362 hp) και επιτυγχάνει αυτονομία έως και 564 km[1]. Παράλληλα, η BMW iX xDrive50 αποδεικνύεται ακόμα πιο ισχυρή αποδίδοντας 385 kW (523 hp) και επιτυγχάνοντας αυτονομία έως και 435 km[1]. Και τα δύο αυτοκίνητα μπορούν να φορτίσουν την μπαταρία από το 10 στο 80% σε λιγότερο από 40 λεπτά αξιοποιώντας τους σταθμούς ταχείας φόρτισης[2]. Οι πρωτοποριακές τεχνολογίες όπως το BMW iDrive και τα συστήματα υποστήριξης και ψυχαγωγίας είναι παρόντα και στα δύο αυτοκίνητα.

     

    Περίοδος παραγωγής: από το 2021
    Συνολικό σύστημα κίνησης, ισχύς σε kW (hp): ηλεκτροκινητήρας, 240-455 kW (326-619 hp)[3]
    Μήκος/πλάτος/ύψος σε mm: 4.953 / 1.967 / 1.695–1.696

    BMW iX[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 24,7-19,4. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 403-633

    BMW iX M60, ηλεκτρικό SUV σε Storm Bay μεταλλικό, κινούμενη σε φθαρμένο και λερωμένο οδόστρωμα, στη φύση

    BMW iX M60 (i20).

    Η BMW iX M60 είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην κατηγορία M SUV. Επιτρέπει καθημερινές μετακινήσεις με δυναμικές επιδόσεις και μηδενικές εκπομπές ρύπων.

    Οι δύο ηλεκτροκινητήρες BMW eDrive αποδίδουν αριστοτεχνικά μια ισχύ 455 kW (619 hp). Η ροπή των 1015 Nm είναι πάντα διαθέσιμη για επιταχύνσεις. Με το BMW IconicSounds Electric, ακόμα και ο ήχος είναι μια πραγματικά εξαιρετική εμπειρία. Η αυτονομία έως και 633 χιλιόμετρα[1] σάς επιτρέπει να φτάσετε χωρίς πρόβλημα στους καθημερινούς σας προορισμούς.

    Εξωτερικά κυριαρχεί η προοδευτική σχεδίαση: 'μονολιθική', σπορ και σύγχρονη. Το επιβλητικό μπροστινό τμήμα με την κάθετη μάσκα "νεφρών", οι στενοί διπλοί προβολείς και ο μπροστινός προφυλακτήρας τριών τμημάτων τραβούν αμέσως την προσοχή. Στο πλάι, οι Μ ζάντες αεροδυναμικής σχεδίασης των 22" σε μπρονζέ Titanium κλέβουν την παράσταση. Εξίσου εντυπωσιακό είναι το πίσω τμήμα με τα φώτα Shadowline. Η προαιρετικά διαθέσιμη πανοραμική γυάλινη οροφή Sky Lounge λούζει με άπλετο φως την καμπίνα των επιβατών.

    Το εσωτερικό είναι μινιμαλιστικό. Η τεχνολογία είναι παντού παρούσα αλλά επιμελώς καλυμμένη. Ονομάσαμε αυτήν την προσέγγιση Shy Tech, όπου οι τεχνολογίες αιχμής ενσωματώνονται με κομψό τρόπο στη σχεδίαση. Για παράδειγμα, τα ηχεία έχουν ενσωματωθεί στο εσωτερικό χωρίς να είναι ορατά. Οι διακόπτες έχουν περιοριστεί στους απολύτως απαραίτητους. Έτσι, η εγκατεστημένη τεχνολογία δημιουργεί μια πρωτοποριακή και κομψή αίσθηση. Στην BMW Κυρτή Οθόνη χωρίς πλαίσιο προβάλλονται οι έξυπνες λειτουργίες του BMW Live Cockpit Professional για να φτάσετε με άνεση στον προορισμό σας χάρη στον διαισθητικό έλεγχο μέσω αφής ή φωνητικών εντολών.

    BMW iX M60[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 24,7-22,0. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 500-563

    BMW i4.

    Η BMW i4 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Gran Coupé της BMW. Εδώ, επαναπροσδιορίζεται η εξαιρετική δυναμική ηλεκτρικής οδήγησης, η άνεση και η καθημερινή ευχρηστία. Στην ισχυρή έκδοση BMW i4 M50 ενσαρκώνει το DNA του BMW M.

    Μπλε Tansanite μεταλλικό, BMW i4 Gran Coupé σε ορεινό δρόμο κοντά σε λίμνη, με ανατολή ηλίου στο φόντο

    Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (G26).

    Στην αμιγώς ηλεκτρική BMW i4 Gran Coupé είναι διάχυτη η εντυπωσιακή και γεμάτη αυτοπεποίθηση αίσθηση. Η σχεδίασή της δείχνει τον πρωτοποριακό της χαρακτήρα στον έξω κόσμο. Η μάσκα "νεφρών" είναι κάθετη, οι προβολείς σχηματίζουν μια δυναμική γωνία κλίσης και οι θόλοι των πίσω τροχών τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου.

    Η BMW i4 eDrive40 Gran Coupé αποδίδει ισχύ 250 kW (430 hp) ενώ η άμεσα διαθέσιμη μέγιστη ισχύς υπόσχεται μια σπορ εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης. Το πρωτοποριακό σύστημα κίνησης διατηρεί την αποδοτικότητα σε υψηλό επίπεδο. Σε εξίσου υψηλό επίπεδο βρίσκεται και η άνεση καθώς η BMW i4 Gran Coupé γλιστρά σχεδόν αθόρυβα στους δρόμους.


    Επιπρόσθετα, με τη βελτιωμένη κατανομή βάρους και τον αρμονικό συνδυασμό πλαισίου και συστήματος κίνησης, το σύστημα διεύθυνσης διακρίνεται για την ακρίβεια και την αμεσότητα. Η αυτονομία φτάνει μέχρι τα 589 χιλιόμετρα[1] και σας επιτρέπει να καλύπτετε τις καθημερινές σας διαδρομές με άνεση.


    Περίοδος παραγωγής: από το 2021
    Συνολικό σύστημα κίνησης, ισχύς σε kW (hp): ηλεκτροκινητήρας, 210-400 (286-544 hp)
    Μήκος/πλάτος/ύψος σε mm: 4.783 / 1.852 / 1.448

    BMW i4[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 22,5-15,8. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 406-589

    Λευκό Mineral μεταλλικό, BMW i4 M50 Gran Coupé, κινούμενη με μεγάλη ταχύτητα σε έναν φαρδύ δρόμο σε έρημο

    BMW i4 M50 (G26).

    Η BMW i4 M50 επιτυγχάνει σπορ επιδόσεις ενός Μ αυτοκινήτου, αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες BMW eDrive πέμπτης γενιάς. Στη λειτουργία Sport Boost η ισχύς των 400 kW (544 hp) εκτοξεύει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα, συνοδευόμενη από την ηχητική υπόκρουση του BMW M IconicSounds Electric. Τα M σπορ φρένα υψηλής απόδοσης εξασφαλίζουν εξίσου δυναμική επιβράδυνση. Η Μ Προσαρμοζόμενη ανάρτηση του βασικού εξοπλισμού εξασφαλίζει μέγιστη ακρίβεια ενώ η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των 519 χιλιομέτρων[1] επιτρέπει την κάλυψη αποστάσεων χωρίς πρόβλημα.

    Εξωτερικά, ο συγκερασμός BMW M και BMW i αποτυπώνεται σε λεπτομέρειες όπως το Μ λογότυπο στη μάσκα "νεφρών" ή στον εμβληματικό μπλε δακτύλιοι BMW i γύρω από το λογότυπο BMW. Ολόκληρη η σχεδίαση είναι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη, από την κλειστού τύπου M μάσκα "νεφρών" μέχρι τα στοιχεία του διαχύτη και την M πίσω αεροτομή.


    Με μια ματιά στο εσωτερικό αποκαλύπτεται ο συνεπής οδηγοκεντρικός προσανατολισμός του cockpit. Η BMW Κυρτή Οθόνη είναι στραμμένη προς τον οδηγό. Σε συνδυασμό με τον κυρτό πίνακα οργάνων δημιουργείται μια κομψή και μοντέρνα εμφάνιση. Το Μ τιμόνι με ραφές σε Μ χρώματα αντίθεσης έχει σπορ εμφάνιση και προσφέρει ευχάριστη αίσθηση αφής. Τα M σπορ καθίσματα με ικανότητα διαπνοής προσφέρουν υψηλό επίπεδο άνεσης σε όλους τους επιβάτες. Ακόμα και όταν ανεβαίνουν οι σφυγμοί!


    Περίοδος παραγωγής: από το 2021
    Συνολικό σύστημα κίνησης, ισχύς σε kW (hp): 400 (544)
    Μήκος/πλάτος/ύψος σε mm: 4.783 / 1.852 / 1.448

    BMW i4 M50[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 22,5-18,1. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 414-519

    BMW iX3.

    Ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV, η BMW iX3 συνδυάζει τις βιώσιμες τεχνολογίες με τα δοκιμασμένα χαρακτηριστικά SUV προσφέροντας άνεση, στιβαρότητα και δύναμη. Οι έξυπνες λύσεις φόρτισης συναντούν την κορυφαία δυναμική οδήγησης. Οι καθαρές δυναμικές σχεδιαστικές γραμμές ολοκληρώνουν τη συνολική εικόνα.

    BMW iX3, ηλεκτρικό SUV σε ασημί Kashmir μεταλλικό, κινούμενη σε δρόμο σε μεσογειακό σκηνικό

    Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (G08).

    Η BMW iX3 με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης παρουσιάζεται για πρώτη φορά το 2021. Από την πρώτη κιόλας στιγμή, η εμβληματική BMW i μάσκα "νεφρών" αναδεικνύει την ηλεκτρική φύση του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός με το προεπιλεγμένο μπλε χρώμα BMW i προσδίδει μια αίσθηση βιωσιμότητας. Το πρωτοποριακό σύστημα κίνησης τίθεται σε λειτουργία από τον μπλε διακόπτη Start/Stop. Η υπεύθυνη προσέγγιση δεν σταματά εδώ: ο ηλεκτροκινητήρας της BMW iX3 καταφέρνει, χωρίς τη χρήση σπάνιων γαιών, να αποδίδει μια εντυπωσιακή ισχύ 120–210 kW (163–286 hp). Η ευαισθησία της ανάκτησης ενέργειας πέδησης μπορεί να ρυθμιστεί σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα ώστε να ταιριάζει στο επιθυμητό στιλ οδήγησης. Έτσι, η BMW iX3 μπορεί να καλύψει έως και 461 km[1]. Καθ' οδόν μπορεί να φορτίσει από το 10 στο 80%[2] σε περίπου 31 λεπτά, σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης.

    Περίοδος παραγωγής: από το 2020
    Συνολικό σύστημα κίνησης, ισχύς σε kW (hp): ηλεκτροκινητήρας, 120-210 (163-286 hp)
    Μήκος/πλάτος/ύψος σε mm: 4.734 /1.891 /1.668

    BMW iX3[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 18,9-18,5. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 453-461

    BMW iX1.

    Η BMW iX1 είναι το πρώτο compact SUV της BMW. Η σχεδίαση είναι σύγχρονη και αποπνέει αυτοπεποίθηση. Οι εντυπωσιακές αναλογίες συναντούν τη φιλοσοφία 'μονολιθικής' σχεδίασης. Χάρη στο BMW eDrive, η δυναμική οδήγησης είναι εξαιρετικά αποδοτική.

    BMW iX1, ηλεκτρικό SUV σε λευκό Alpine, διασχίζει βραχώδες ορεινό έδαφος

    Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (U11).

    Η BMW iX1 παρουσιάζεται στην αγορά το 2022. Ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό compact SAV, είναι το βασικό ηλεκτρικό μοντέλο Χ της BMW.

    Αφενός διαθέτει τον δυναμισμό και την ετοιμότητα να αναλάβει δράση ως ένα γνήσιο μοντέλο BMW X, αφετέρου αξιοποιεί την αποδοτικότητα που προσφέρει η τεχνολογία BMW eDrive. Διαθέτει μια ιδιαίτερα επίπεδη μπαταρία υψηλής τάσης που τοποθετείται στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Επίσης, διαθέτει ένα αποτελεσματικό σύστημα ανάκτησης που ανακτά την ενέργεια πέδησης.


    Εξωτερικά, η BMW iX1 δείχνει τον αθλητικό της χαρακτήρα με τις δυναμικές αναλογίες και το τονισμένο μπροστινό τμήμα. Οι λεπτομέρειες σε μπλε χρώμα υποδηλώνουν την πρωτοποριακή τεχνολογία κίνησης που κρύβεται κάτω από το καπό. Στο μοντέρνο εσωτερικό ακόμα και τα μεγάλα ταξίδια μετατρέπονται σε μια άκρως απολαυστική εμπειρία. Οι επιβάτες απολαμβάνουν τα ενεργά καθίσματα με τις ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Η κομψή BMW Κυρτή Οθόνη χωρίς πλαίσιο επιτρέπει τον διαισθητικό έλεγχο μέσω αφής και φωνητικών εντολών. Η οθόνη αποτελεί ταυτόχρονα και το περιβάλλον χρήσης του BMW iDrive.


    Περίοδος παραγωγής: από το 2022
    Συνολικό σύστημα κίνησης, ισχύς σε kW (hp): ηλεκτροκινητήρας, 230 kW (313 hp)[3]
    Μήκος/πλάτος/ύψος σε mm: 4.500 / 1.845 / 1.616

    BMW iX3[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 18,1-16,9. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 417-439

    BMW i3.

    Το BMW i3 είναι πρωτοπόρος. Από την πρώτη στιγμή της παρουσίασής του συνδύαζε την εξαιρετική δυναμική οδήγησης με τεχνολογία φερμένη από το μέλλον. Η έξυπνη χρήση ανακυκλωμένων υλικών φέρνει τη βιωσιμότητα στο προσκήνιο.

    Λευκή BMW i3, μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κινούμενη σε σκηνικό με ρωμαϊκή αρχιτεκτονική

    Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (i01).

    Το BMW i3 παρουσιάστηκε στην αγορά το 2013. Δεν είναι απλώς το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της BMW μαζικής παραγωγής αλλά είναι και το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που συνδυάζει αλουμινένιο πλαίσιο με καμπίνα επιβατών από συνθετικό υλικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Αυτό σημαίνει ότι ζυγίζει ακριβώς όσο και ένα συμβατικό αυτοκίνητο της compact κατηγορίας με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά την ύπαρξη μπαταρίας. Επιπλέον, πολλά από τα εξαρτήματά της κατασκευάζονται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες.

    Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ισχύ 125 kW (170 hp). Η ροπή αποδίδεται άμεσα, ακόμα και στο παραμικρό πάτημα του πεντάλ. Το 2017 παρουσιάζεται το BMW i3s με αυξημένη ισχύ κατά 10 kW (14 hp). Το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,9 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την BMW i3.

    Το 2016 προστίθεται μια μπαταρία των 33,2 kWh. Το 2018 η χωρητικότητα αυξάνεται για άλλη μια φορά στα 42,2 kWh. Τώρα το BMW i3 έχει αυτονομία 307 km (WLTP)[1]. Σε σταθμό ταχείας φόρτισης με ισχύ πάνω από 50 kW χρειάζεται μόλις 1,4 ώρες για την πλήρη φόρτιση. Πάνω από 250.000 BMW i3 και BMW i3s έχουν βγει από τη γραμμή παραγωγής κατακτώντας τους δρόμους σε όλο τον κόσμο.

    Περίοδος παραγωγής: 2013 – 2022

    Συνολικό σύστημα κίνησης, ισχύς σε kW (hp): ηλεκτροκινητήρας, 125-135 kW (170-184 hp), προαιρετικά διαθέσιμο με Range Extender μέχρι το 2018 (κινητήρας βενζίνης 0,65 λίτρων, 28 kW (38 hp)

    Μήκος/πλάτος/ύψος σε mm: 3.999–4.011 / 1.775 / 1.578

    BMW i3[1][4]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 16,6-15,3. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 278-307

    BMW i8.

    Το BMW i8 είναι το πρώτο σπορ αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με τεχνολογία Plug-in Hybrid. Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του 2009 παρουσιάζεται για πρώτη φορά μια βιώσιμη προσέγγιση, συνδυασμένη με εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά και μια φουτουριστική τολμηρή σχεδίαση.

    Ασημί BMW i8, σπορ αυτοκίνητο με τεχνολογία Plug-in Hybrid, σταθμευμένη μπροστά από πολυτελές ξενοδοχείο σε μεγαλούπολη

    Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (i12, i15).

    Το BMW i8 κινείται από ένα πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα κίνησης, όπου ένας ηλεκτροκινητήρας κινεί τους μπροστινούς τροχούς και ένας τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης BMW TwinPower Turbo κινεί τους πίσω τροχούς. Συνεπώς, η κατανάλωση καυσίμου είναι περίπου ίδια με αυτήν ενός μικρού αυτοκινήτου, προσφέροντας όμως τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου. Το coupé μπορεί να φτάσει στην τελική ταχύτητα των 120 km/h με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Μέχρι το 2019 η συνδυαστική ισχύς συστήματος έφτανε τα 266 kW (362 hp). Μετά αυξήθηκε στα 275 kW (374 hp).

    Το BMW i8 ανεβάζει τον πήχη και στον τομέα της εμφάνισης. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με φώτα laser ενώ από το 2018 διατίθεται και σε έκδοση Roadster. Συνολικά κατασκευάστηκαν 20.500 μονάδες αυτών των εμβληματικών αυτοκινήτων.

    Περίοδος παραγωγής: 2013 – 2020

    Συνολικό σύστημα κίνησης, ισχύς σε kW (hp): κινητήρας βενζίνης με τεχνολογία Plug-in Hybrid 266-275 (362-374 hp)

    Μήκος/πλάτος/ύψος σε mm: 4.689 / 1.942 / 1.289-1.291

    Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση NEDC) σε km: έως 55 χιλιόμετρα

    ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

    Κατανάλωση και εκπομπές CO₂.

    BMW i7 M70 xDrive Sedan[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 23,7-20,8
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 488-560

    BMW i7 xDrive60 Sedan[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 19,6–18,4
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 591-625

    BMW i7 eDrive50 Sedan[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,3-19,1
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 575 − 611

    BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,6-18,2
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 455-516

    BMW i5 eDrive40 Sedan[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 18,9-15,9
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 497-582

    BMW i4 M50 Gran Coupé[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 22,5-18,1
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 414-519

    BMW i4 eDrive40[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 19,1-16,1
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 491-589

    BMW i4 eDrive35[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 18,7-15,8
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 406-483

    BMW iX M60[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 24,7-22,0
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 500-563

    BMW iX xDrive50[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 21,2-19,5
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 590-633

    BMW iX xDrive40[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 21,4-19,4
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 403-436

    BMW iX3[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 18,9-18,5
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 453-461

    BMW iX1[1]:
    Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 18,1-16,9
    Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 417-439

    [1]
     Η αυτονομία εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως: το προσωπικό στιλ οδήγησης, τις διαδρομές, την εξωτερική θερμοκρασία, τη θέρμανση/τον κλιματισμός, την προετοιμασία θέρμανσης και τον επιλεγμένο εξοπλισμό.


    [2] Η απόδοση φόρτισης εξαρτάται από την κατάσταση φόρτισης, τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, το προσωπικό προφίλ οδήγησης και τη χρήση κλιματισμού. Η αναφερόμενη αυτονομία βασίζεται στις βέλτιστες συνθήκες κατά τη μέτρηση WLTP. Οι χρόνοι φόρτισης ισχύουν για θερμοκρασίες 23 βαθμών Κελσίου μετά από οδήγηση και ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη συμπεριφορά χρήσης.

    [3] Προσωρινή αύξηση <10 δευτερόλεπτα έναντι της αναφερόμενης ονομαστικής τιμής

    [4] Το μοντέλο δεν είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία ως καινούριο αυτοκίνητο.

    Οι τιμές επιδόσεων, κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO₂ αναφέρονται για αυτοκίνητα με το κιβώτιο του βασικού εξοπλισμού.

    Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO₂ και κατανάλωσης ενέργειας και ηλεκτρικής αυτονομίας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων). Οι τιμές αυτονομίας κατά WLTP λαμβάνουν υπόψη τυχόν προαιρετικό εξοπλισμό (σ' αυτήν την περίπτωση για τη γερμανική αγορά). 

    Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση.   

    Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO₂ των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO₂ νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.

    Οι τιμές επιδόσεων των κινητήρων βενζίνης ισχύουν για χρήση καυσίμου RON 98. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου ισχύουν για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν καύσιμα αναφοράς σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 715/2007. Επιτρέπεται η χρήση καυσίμων ποιότητας RON 91 ή υψηλότερη με μέγιστη περιεκτικότητα αιθανόλης 10% (E10). Η BMW συστήνει τη χρήση καυσίμου ποιότητας RON 95. Για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, η BMW συστήνει τη χρήση καυσίμου ποιότητας RON 98.