BMW i, ηλεκτρικά αυτοκίνητα BMW, πανοραμική πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων σε άμμο

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ BMW i ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ.

Ακολουθήστε μας στην ιστορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων BMW και γνωρίστε τα πολύπλευρα μοντέλα BMW i. Εδώ αναπτύσσονται νέες ιδέες και νέες τεχνολογίες για συστήματα κίνησης και το μέλλον γίνεται πραγματικότητα.

Μάθετε περισσότερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ BMW i ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ.

BMW i3.

Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με εξαιρετική δυναμική οδήγησης και τεχνολογία αιχμής. Το BMW i3 είναι ένα αυτοκίνητο για ανθρώπους που ξέρουν τι θέλουν και αποτελεί έκφραση πρωτοποριακού τρόπου ζωής. Συνδυάζει τη βιωσιμότητα με το συναίσθημα και την έξυπνη αποδοτικότητα με την σπορ οδήγηση. Αυτή είναι η αίσθηση αυθεντικής οδηγικής απόλαυσης.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (Ι01).

BMW i, BMW i3, I01, πρώτη γενιά, μπροστινή λήψη τριών τετάρτων σε σοκάκι

Η BMW i3 παρουσιάστηκε στις εκθέσεις το 2013. Δεν είναι μόνο το πρώτο αυτοκίνητο της BMW με ηλεκτροκινητήρα, αλλά και το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με καμπίνα επιβατών που αποτελείται από συνθετικό υλικό, ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Το βάρος κενό, ακόμα και με την μπαταρία, είναι παραπλήσιο με αυτό ενός συμβατικού compact αυτοκινήτου. Πολλά εξαρτήματα του BMW i3 κατασκευάζονται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες.

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ισχύ 170 hp (125 kW) και παρέχει άμεσα τη μέγιστη ροπή. Το BMW i3S που παρουσιάστηκε το 2017 κινείται κατά 10 km/h ταχύτερα και αποδίδει ισχύ 184 hp (135 kW). Από το 2016 η μπαταρία έχει χωρητικότητα 94 Ah. Με την παρουσίαση του BMW i3 με μπαταρία 120 Ah καταργήθηκε το προαιρετικά διαθέσιμο Range Extender (κινητήρας βενζίνης για φόρτιση της μπαταρίας) στα μοντέλα της γερμανικής αγοράς από το 2018. Η αυτονομία φτάνει τα 307 km (κύκλος μέτρησης WLTP) και η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στο 80% μέσα σε 42 λεπτά σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης. Μέχρι τώρα έχουν κατασκευαστεί πάνω από 200.000 αυτοκίνητα.

Περίοδος παραγωγής: 2013 – σήμερα

Κινητήρες: ηλεκτροκινητήρας (125 – 134 kW, 170 – 184 hp), προαιρετικά διαθέσιμο Range Extender μέχρι το 2018 (κινητήρας βενζίνης 0,65 l, 28 kW, 38 hp)

Μήκος/πλάτος/ύψος: 3.999 – 4.011 mm/1.775 mm/1.578 mm

Αυτονομία (ηλεκτρική): 307 km (κύκλος μέτρησης WLTP)

BMW i4.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Gran Coupé της BMW Σειράς 4 δημιουργεί νέα πρότυπα. Οι εξαιρετικές επιδόσεις συνδυάζονται με το υψηλό επίπεδο άνεσης και την οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (G26 BEV).

BMW i, BMW i4, G26, πρώτη γενιά, μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη

Εντυπωσιακή και επιβλητική: έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί η αμιγώς ηλεκτρική BMW i4. Οι δυναμικής σχεδίασης, λοξοτμημένοι προβολείς συμβάλλουν στον εκφραστικό χαρακτήρα του τετράθυρου αυτοκινήτου, όπως και οι θόλοι των πίσω τροχών και τα πίσω πλαϊνά παράθυρα με την ανοδική προς τα πίσω κλίση.

Η ισχύς των 544 hp* (400 kW*) που αποδίδει ο ηλεκτροκινητήρας υπόσχεται ασύγκριτη δυναμική οδήγηση χάρη στη μέγιστη ροπή, ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης. Η BMW i4 κινείται με μοναδική χάρη και οι επιβάτες απολαμβάνουν την άνεση που προσφέρει η σχεδόν αθόρυβη κύλιση. Επιπλέον, το προσεκτικά ρυθμισμένο πλαίσιο και η σχεδίαση του συστήματος διεύθυνσης παρέχουν πάντα τον καλύτερο δυνατό έλεγχο. Σημαντικό ρόλο παίζει και η μελετημένη κατανομή του βάρους καθώς και η αλληλεπίδραση μεταξύ των στοιχείων ανάρτησης και συστήματος κίνησης. Η αυτονομία των 591* χιλιομέτρων (BMW i4 eDrive40 με τον κύκλο μέτρησης WLTP) καθιστά το ηλεκτρικό αυτοκίνητο εξαιρετικά ευέλικτο και ιδανικό για καθημερινή χρήση. 

 

Περίοδος παραγωγής: από τα τέλη του 2021

Κινητήρες**: ηλεκτροκινητήρας (250 – 400 kW, 340 – 544 hp)

Αυτονομία: 493 – 591 χιλιόμετρα (κύκλος μέτρησης WLTP)

* Αυτές οι τιμές είναι εκτιμώμενες και δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμα.

BMW i8.

Η BMW i8 παρουσιάστηκε το στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γερμανίας (IAA) το 2009 ως πρωτότυπο BMW Vision Efficient Dynamic και είναι το πρώτο plug-in υβριδικό σπορ αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Συνδυάζει τη βιωσιμότητα με μοναδική, επιβλητική σχεδίαση και εξαιρετικές επιδόσεις. 

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (Ι12, Ι15).

BMW i, BMW i8, I12, I15, πρώτη γενιά, πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων, στον δρόμο

Κατανάλωση καυσίμου μικρού αυτοκινήτου και επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου – η BMW i8 προσφέρει τα πάντα χάρη στον υβριδικό της κινητήρα. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης μεταφέρει την ισχύ στον μπροστινό άξονα όταν το coupé κινείται με ταχύτητες έως 120 km/h ενώ ο τρικύλινδρος κινητήρας TwinPower Turbo μεταφέρει την ισχύ στον πίσω άξονα. Το σύστημα αποδίδει ισχύ 362 hp (266 kW) και, από το 2018, 374 hp (275 kW), προσφέροντας δυναμική οδήγησης που συνδυάζει τα καλύτερα από δύο κόσμους. Αυτό το πρωτοποριακό αυτοκίνητο είναι το πρώτο αυτοκίνητο που μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με προβολείς laser. Από το 2018 η BMW i8 διατίθεται και σε έκδοση roadster και κατασκευάστηκαν πάνω από 20.500 μονάδες. 

Περίοδος παραγωγής: 2013 – 2020

Κινητήρες: υβριδικό σύστημα κίνησης 1,5 l (170 kW, 231 hp), τρικύλινδρος κινητήρας + ηλεκτροκινητήρας (131 – 143 hp, 96 – 105 kW), συνδυασμένη ισχύς 362 – 374 hp, 266 – 275 kW

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.689 mm/1.942 mm/1.289 – 1.291 mm

Αυτονομία (ηλεκτρική): 37 – 55 χιλιόμετρα (κύκλος μέτρησης NEDC)

BMW iX3.

Με το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό BMW SAV, η BMW ενσωματώνει την τεχνολογία του μέλλοντος στην καταξιωμένη σχεδιαστική φιλοσοφία του σήμερα. Οι έξυπνες επιλογές φόρτισης συνδυάζονται με την κορυφαία δυναμική οδήγησης και τις καθαρές, δυναμικές σχεδιαστικές γραμμές.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΓΕΝΙΑ (G08 BEV).

BMW i, BMW iX3, G08, πρώτη γενιά, πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη

Η ηλεκτρική BMW X3 παρουσιάζεται στις εκθέσεις το 2021. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο χάρη στην ιδιαίτερη BMW i μάσκα "νεφρών". Το εσωτερικό διαθέτει ιδιαίτερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως για παράδειγμα τον μπλε διακόπτη εκκίνησης και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό σε μπλε χρώμα BMW i. 

Εξίσου πρωτοποριακή και σύγχρονη είναι και η τεχνολογία αυτοκινήτου. Ο κινητήρας των 286 hp (210 kW) εξασφαλίζει δυναμική οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει όλα τα αυτοκίνητα BMW. Πρόσθετη βιωσιμότητα εξασφαλίζεται με την κατασκευή του συστήματος κίνησης χωρίς τη χρήση σπάνιων γαιών. Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας μπορεί να προσαρμοστεί σε τέσσερα επίπεδα, ανάλογα με το επιθυμητό επίπεδο άνεσης. Αυτό συμβάλλει στην αυτονομία των 458 km (κύκλος μέτρησης WLTP). Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί καθ' οδόν στο 80% σε μόλις 34 λεπτά, σε σταθμούς φόρτισης υψηλής ισχύος.

Περίοδος παραγωγής: 2021 – σήμερα

Κινητήρες: ηλεκτροκινητήρας (210 kW, 286 hp)

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.734 mm/1.891 mm/1.668 mm

Αυτονομία: 458 χιλιόμετρα (κύκλος μέτρησης WLTP)

BMW iX.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SAV της BMW με σύστημα τετρακίνησης – η BMW iX συνδυάζει τον πολυτελή και εκλεπτυσμένο μινιμαλισμό με την προηγμένη τεχνολογία κινητήρων. Το κορυφαίο επίπεδο άνεσης συναντά την ενιαία σχεδίαση και την μοναδική αίσθηση ευρυχωρίας: Αυτό είναι το αυτοκίνητο μίας νέας γενιάς.

Μάθετε περισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (I20).

BMW i, BMW iX, I20, πρώτη γενιά, μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη

Στην καθαρή μορφή της BMW iX κυριαρχούν οι μινιμαλιστικές αλλά χαρακτηριστικές γραμμές και οι ιδιαίτερες λεπτομέρειες που αποτυπώνουν το πνεύμα πρωτοπορίας. Επιπλέον, το μπροστινό τμήμα σχήματος Τ με τους πιο στενούς προβολείς που κατασκεύασε η BMW συνδυάζεται με την εκφραστική, κάθετη μάσκα με διπλά "νεφρά". Οι χωνευτές χειρολαβές των θυρών, η απουσία πλαισίου από τις πόρτες και το τετράγωνο περίγραμμα των θόλων τροχών συνδυάζονται για να δημιουργήσουν μία μοντέρνα αύρα.

Όμως η BMW iX εντυπωσιάζει και στον τεχνολογικό τομέα με τους δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες και το σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης BMW xDrive. Η BMW iX xDrive40 αποδίδει συνολική ισχύ 326 hp (240 kW) και έχει αυτονομία 372 - 425 km (κύκλος μέτρησης WLTP). Η εμπειρία οδήγησης ενισχύεται ακόμα περισσότερο στην BMW iX xDrive 50 με την ισχύ των 523 hp (385 kW) και την προγραμματισμένη αυτονομία των 630 km (WLTP*). Με τη χρήση σταθμών ταχείας φόρτισης (σταθμοί φόρτισης υψηλής ισχύος IONITY), η πλήρης αυτονομία μπορεί να αποκατασταθεί σε λιγότερο από 40 λεπτά.

Το νέο iDrive και τα εκτεταμένα συστήματα υποστήριξης συνδυάζονται με το πλαίσιο και τη μονάδα κίνησης για να δημιουργήσουν μία ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης που σηματοδοτεί το μέλλον: Αυτό το premium SAV συνδυάζει τεχνολογική πρόοδο, τελειότητα και πολυτέλεια.

Περίοδος παραγωγής: από τα τέλη του 2021

Κινητήρες: ηλεκτροκινητήρας (326 – 523 hp, 240 – 385 kW)

Αυτονομία: 372 – 630 χιλιόμετρα (κύκλος μέτρησης WLTP)

Κατανάλωση ενέργειας και ηλεκτρική αυτονομία.

  • BMW i3:
    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kWh/100km: 16,6–15,3
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km: 307–278

    BMW i4⁽¹⁾:
    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kWh/100km: 24–16
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km: 591–493

    BMW iX3:
    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kWh/100km: 19,0–18,6
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km: 458–450

    BMW iX:
    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kWh/100km: 23,0–19,4
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km: 630–327

    Οι τιμές των αυτοκινήτων που επισημαίνονται με την ένδειξη ⁽¹⁾ είναι προσωρινές.

    Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).

    Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση.