Φουτουριστική εικόνα μίας πόλης με pixel και πρόσωπο γυναίκας από pixel, η οποία ατενίζει τον ορίζοντα.

BMW PERSONAL COPILOT: ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ.

Στο πλευρό σας όταν το αποφασίσετε.

BMW PERSONAL COPILOT: ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ.

Στο πλευρό σας όταν το αποφασίσετε.

BMW PERSONAL COPILOT: ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ.Στο πλευρό σας όταν το αποφασίσετε.

Στο μέλλον, κάθε διαδρομή με την BMW σας θα είναι πιο απολαυστική από ποτέ. Διότι θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέγετε να οδηγείτε εσείς και να λαμβάνετε υποστήριξη από τα συστήματα υποστήριξης οδηγού ή να επιλέγετε την πλήρως αυτόνομη οδήγηση. Παρεμπιπτόντως, όλες οι πρωτοποριακές τεχνολογίες της BMW συγκεντρώνονται "κάτω από την ίδια στέγη" στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης: τα συστήματα υποστήριξης οδηγού BMW Personal CoPilot σάς δίνουν μια μικρή πρόγευση για αυτά που πρόκειται να έρθουν. Στο μέλλον, η οδήγηση μιας BMW θα είναι πιο ασφαλής, πιο αποδοτική και πιο συναρπαστική – για να μπορείτε κάθε στιγμή να απολαμβάνετε την απόλυτη χαλάρωση.

Read more

Η ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ.

Ο ειδικός της BMW, Elmar Frickenstein, μιλά για το μέλλον της εξατομικευμένης κινητικότητας.

Η ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ.

Ο ειδικός της BMW, Elmar Frickenstein, μιλά για το μέλλον της εξατομικευμένης κινητικότητας.

"Βλέπουμε τους εαυτούς μας στον ρόλο των πρωτοπόρων για μία εντελώς νέα προσέγγιση της επανάστασης στην αυτοκινητοβιομηχανία."
Elmar Frickenstein, Πρώτος Αντιπρόεδρος του τμήματος Πλήρως Αυτόνομης Οδήγησης και Προηγμένων Συστημάτων Υποστήριξης Οδηγού

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ – ΜΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.

Σχέδιο εσωτερικού ενός αυτοκινήτου αυτόνομης οδήγησης του μέλλοντος.

ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΝΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ.

Το μέλλον γίνεται το σπίτι μας – επειδή η αυτόνομη οδήγηση θα αλλάξει ριζικά την κινητικότητα αλλά και θα επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό και το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Εκτός από τον σπίτι και τον χώρο εργασίας, το αυτοκίνητο θα μπορούσε να γίνει ο τρίτος μεγαλύτερος χώρος διαβίωσης που διεγείρει και τις πέντε αισθήσεις.

Οι συμμετέχοντες σε μία έρευνα της BMW περιέγραψαν με αναλυτικά σκίτσα το πώς θα μπορούσε να ήταν το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου του μέλλοντος. Μόλις εισέρχεστε στο αυτοκίνητο, θα μπορούσατε να ενεργοποιήσετε το προσωπικό σας προφίλ και να επιλέξετε μία από τις ρυθμίσεις για "Εργασία", "Χαλάρωση" ή "Οικογένεια και Κοινωνική Δικτύωση". Το εσωτερικό θα μπορούσε να προσαρμοστεί στις προσωπικές σας προτιμήσεις με όλες τις λειτουργίες του, όπως είναι ο φωτισμός και ο ήχος ή ο κλιματισμός.

Εκτός από τον πολυτελή εξοπλισμό και την ευρυχωρία που παροτρύνει για χαλάρωση ή εργασία, θα μπορούσε να σας περιμένει ένα έξυπνο εσωτερικό χωρίς διακόπτες και χειριστήρια. Θα μπορούσατε να επικοινωνείτε με την αυτόνομη BMW σας απλώς με τη φωνή σας, την κίνηση των ματιών ή των χεριών σας. Ανεξάρτητα από το εάν θέλετε να δείτε τις νεότερες ειδήσεις, να κάνετε ένα check-up της υγείας σας ή να εισέλθετε σε ένα εντελώς διαφορετικό κόσμο εικονικής πραγματικότητας.

Η ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΗΜΕΡΑ.

Η ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΗΜΕΡΑ.

Ο στόλος αυτοκινήτων BMW για τις δοκιμές αυτόνομης οδήγησης κινείται σε όλο τον κόσμο.

Κοινός στόχος: αλλαγή με όραμα. Εδώ και αρκετό καιρό, το BMW Group εξελίσσει επιτυχώς στρατηγικές αυτόνομης οδήγησης. Στο επίκεντρο της έρευνας και εξέλιξης βρίσκεται ένας στόλος αυτοκινήτων δοκιμής που αποτελείται από συνολικά 40 BMW Σειρά 7. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα καλύπτουν χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών σε διάφορες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να αναλυθούν και να διευθετηθούν οι πολύπλοκες απαιτήσεις και να επιτευχθεί η ωριμότητα για μαζική παραγωγή.

Τα αυτοκίνητα των δοκιμών είναι σε θέση να κινούνται σε υψηλό ή καθολικό βαθμό αυτονομίας. Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο αναλαμβάνει τον πλήρη έλεγχο ενώ ο οδηγός μπορεί να στρέψει την προσοχή του αλλού.

Στόχος της BMW είναι να πετύχει την αυτόνομη οδήγηση σε έναν πιλοτικό στόλο μέχρι το 2021 και να παρουσιάσει το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής BMW με υψηλό βαθμό αυτόνομης οδήγησης: το BMW iNext. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα επιτρέπει την πλήρως αυτόνομη οδήγηση.

ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ.

ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ.

Τεχνητή νοημοσύνη που δείχνει τον δρόμο.

Ελεύθερα χέρια και όλα υπό έλεγχο – η BMW σας θα είναι σε θέση να αποκρίνεται με ασφαλή και αξιόπιστο τρόπο στις αντιδράσεις των άλλων οδηγών, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη και συνδυάζοντας προηγμένα συστήματα και λογισμικό, θα μπορεί να αντιδρά αυτόνομα σε όλες τις συνθήκες οδικής κυκλοφορίας. Προνοητική οδήγηση σημαίνει ότι κάθε BMW που κινείται αυτόνομα θα μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο ατυχήματος και, ιδανικά, θα τον εξαλείψει τελείως. Διότι η BMW σας θα έχει την ικανότητα να μαθαίνει, θα σας καθοδηγεί με ξεκούραστο τρόπο σε κυκλοφοριακές συμφορήσεις και θα καταναλώνει αισθητά λιγότερη ενέργεια.

Μπροστινή λήψη τριών τετάρτων της BMW Σειράς 5 Sedan σε λευκό χρώμα.

ΖΗΣΤΕ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

ΖΗΣΤΕ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

Σε πολλά μοντέλα BMW μπορείτε ήδη να απολαμβάνετε την ελευθερία του μέλλοντος. Ήδη είναι διαθέσιμα διάφορα πρωτοποριακά συστήματα υποστήριξης μερικώς αυτόνομης οδήγησης που σας παρέχουν ασφάλεια και κάνουν πιο εύκολη τη ζωή σας στην καθημερινότητα. Όχι μόνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης, αλλά και στο παρκάρισμα. Εξερευνήστε τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν αυτά τα έξυπνα συστήματα υποστήριξης και δείτε πόση τεχνολογία του μέλλοντος κρύβεται πίσω από μία BMW του σήμερα.

Read more

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΟΔΗΓΟΥ BMW.

Μπορείτε να βασίζεστε πλήρως στα συστήματα υποστήριξης οδηγού σε κάθε σας διαδρομή. Κάνουν την BMW σας ακόμα πιο έξυπνη. Απολαύστε την ασφάλεια και την άνεση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης – στους ελιγμούς και στο παρκάρισμα. Απολαύστε την αίσθηση ότι βρίσκεστε στα καλύτερα χέρια: με την υποστήριξη οδηγού BMW Personal CoPilot στο πλευρό σας.

Read more
Άντρας οδηγεί μία BMW κοιτάζοντας το σύστημα υποστήριξης οδηγού BMW Personal CoPilot.

Έξυπνη οδήγηση.

Έξυπνη οδήγηση – σχεδόν αυτόνομα. Το σύστημα υποστήριξης σάς μεταφέρει στον προορισμό σας με ασφάλεια και άνεση, χάρη στην τεχνολογία αιχμής. Οι λειτουργίες του Driving Assistant Plus, όπως η Υποβοήθηση Διεύθυνσης και Ελέγχου Λωρίδας με Υποβοήθηση σε Κυκλοφοριακή συμφόρηση, η Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας και η Ένδειξη Ορίων Ταχύτητας αναλαμβάνουν σημαντικές λειτουργίες ασφάλειας και διευκολύνουν την οδήγηση. Το BMW Night Vision κάνει πιο άνετη τη νυχτερινή οδήγηση.

Read more
Άντρας κάθεται σε σταθμευμένη BMW και χρησιμοποιεί το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης BMW Personal CoPilot.

Έξυπνο παρκάρισμα.

Παρκάρισμα χωρίς άγχος. Με το σύστημα Απομακρυσμένου Ελέγχου Στάθμευσης, αναθέτετε στο αυτοκίνητο τη δύσκολη δουλειά. Μετά την αποβίβασή σας από την BMW, αυτή θα παρκάρει πλήρως αυτόνομα, ακόμα και σε στενές θέσεις. Ενώ βρίσκεστε έξω από το αυτοκίνητο, πιέστε απλώς το Κλειδί BMW Display για να ξεκινήσει ο ελιγμός στάθμευσης. Με το Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης, η BMW σας παρκάρει σε παράλληλες ή κάθετες θέσεις στάθμευσης. Το Surround View με προβολή 3D φροντίζει για άριστη ορατότητα κατά την εκτέλεση των ελιγμών.

Read more
Άντρας οδηγεί μια BMW στον αυτοκινητόδρομο και χειρίζεται το Ενεργό Cruise Control με λειτουργία Stop&Go.

Έξυπνη ασφάλεια.

Πρώτα η ασφάλεια – κατά την οδήγηση, η Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας με ενεργή προστασία από πλευρικές συγκρούσεις αποτρέπει την αθέλητη απομάκρυνση από τη λωρίδα κυκλοφορίας. Η BMW σας ελέγχει την κατάσταση πριν από εσάς: τόσο η Προειδοποίηση Διασταύρωσης όσο και η Προειδοποίηση Προσέγγισης και Προειδοποίηση Πεζών με λειτουργία φρεναρίσματος σάς βοηθούν να αποφύγετε τις συγκρούσεις. Ο Ενεργός Έλεγχος Απόστασης Παρκαρίσματος (PDC) προστατεύει εσάς και την BMW σας από τις ζημιές κατά το παρκάρισμα.

Read more

Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO₂.

  • Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπές CO2 για το BMW i3 (94 Ah)(3):
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 0
    Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 0
    Κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km: 13,6–13,1
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km (μικτός κύκλος): 300–290
    Πελατοκεντρική αυτονομία ηλεκτροκίνησης σε km: έως και 200

    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπές CO2 για το BMW i3 (94 Ah) με Range Extender (3):
    Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 14–13
    Κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km (μικτός κύκλος): 11,9–11,5
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 0,6
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km (μικτός κύκλος): 235–225
    Πελατοκεντρική συνολική αυτονομία ηλεκτροκίνησης σε km: έως και 330

    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπές CO2 για το BMW i3s (94 Ah)(3):
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 0
    Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 0
    Κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km: 14,3
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km (μικτός κύκλος): 280
    Πελατοκεντρική αυτονομία ηλεκτροκίνησης σε km: έως και 200

    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπές CO2 για το BMW i3s (94 Ah) με Range Extender (3):
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 0,7
    Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 14
    Κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km (μικτός κύκλος): 12,5
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km (μικτός κύκλος): 220
    Πελατοκεντρική συνολική αυτονομία ηλεκτροκίνησης σε km: έως και 330

    Οι αναφερόμενες τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας υπολογίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην έκδοση που ίσχυε κατά τη χρονική στιγμή της έγκρισης τύπου. Τα στοιχεία αφορούν ένα αυτοκίνητο με βασικό εξοπλισμό για τη γερμανική αγορά και στο εύρος τιμών λαμβάνεται υπόψη ο προαιρετικός εξοπλισμός, καθώς και οι διαστάσεις των ζαντών και ελαστικών που διατίθενται για το επιλεγμένο μοντέλο.

    Οι τιμές για τα οχήματα που επισημαίνονται με (3) βασίζονται στον νέο κανονισμό WLTP και μετατρέπονται στις αντίστοιχες τιμές NEDC για λόγους σύγκρισης μεταξύ των αυτοκινήτων. [Για αυτά τα αυτοκίνητα, ενδέχεται να διαφέρουν οι αναφερόμενες τιμές εκπομπών CO2 που εφαρμόζονται για τον υπολογισμό φόρων και άλλων τελών αυτοκινήτου που υπολογίζονται βάσει των εκπομπών CO2.]

    Οι προδιαγραφές αποδοτικότητας ως προς τις εκπομπές CO2 έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με την Οδηγία 1999/94/ΕΚ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό στην έκδοσή του που είναι σε ισχύ επί του παρόντος. Οι αναφερόμενες τιμές βασίζονται στην κατανάλωση καυσίμου, τις τιμές CO2 και τις τιμές κατανάλωσης ενέργειας σύμφωνα με τον κύκλο NEDC για την ταξινόμηση.

    Περισσότερες πληροφορίες για την επίσημη κατανάλωση καυσίμου και τις ειδικές εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων θα βρείτε στον «Κανονισμό για την κατανάλωση καυσίμου, τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση ενέργειας σε νέα επιβατικά αυτοκίνητα» που θα βρείτε στα σημεία πώλησης και στο https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.