Keep in touch

Στην BMW, η υγεία και η προστασία των πελατών και των εργαζομένων μας είναι το πρώτο μας μέλημα. Με βάση τις τρέχουσες εξελίξεις σχετικά με τον COVID-19, η Ελληνική Κυβέρνηση εξέδωσε εκτεταμένες συστάσεις που απαιτούν αυξημένη ευελιξία και προσοχή από όλους μας.

 

Εμείς ως BMW Group Hellas αναλαμβάνουμε την κοινωνική μας ευθύνη και στηρίζουμε αυτές τις συστάσεις. 

 

Σύντομα, θα έρθουμε ξανά κοντά και θα χαράξουμε νέους δρόμους. 

 

Με θερμούς χαιρετισμούς,
Η ομάδα της BMW

Μάθετε περισσότερα

ΤΟ BMW GROUP HELLAS ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΟΔΥ ΜΕ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ.

Επιθυμώντας να συνεισφέρει στο αξιέπαινο έργο του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), το BMW Group Hellas προχώρησε στην παραχώρηση πέντε οχημάτων BMW και ΜΙΝΙ για τις ανάγκες μετακίνησης των ιατρικών κλιμακίων που πραγματοποιούν κατ' οίκον δειγματοληψίες για εξέταση πιθανών κρουσμάτων του CΟVID-19.

Μάθετε περισσότερα

ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ.

Επικοινωνία με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της BMW:

Τηλ. +30 210 9118 000

E-Mail: bmwcustomercare@bmw.gr 

Fax +30 210 9118001

 

Οι ώρες λειτουργίας του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών BMW είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 18:00

Μάθετε περισσότερα

Επικοινωνία με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της BMW Financial Services:

Τηλ. +30 210 9118500

E-Mail: infosf@bmw.gr

 

Επίσης μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας πελατών www.mybmwbank.gr

 

Οι ώρες λειτουργίας του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών της BMW Financial Services είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 17:00

Μάθετε περισσότερα

Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω των σελίδων μας στα social media:

Επικοινωνία με το Επίσημο Δίκτυο BMW.

Για τα στοιχεία επικοινωνίας των Επίσημων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών BMW, μπορείτε να ενημερωθείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

Μάθετε περισσότερα

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

  • Οι εκθέσεις BMW παραμένουν ανοιχτές;

    Όλες οι εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων  BMW παραμένουν ανοιχτές, ωστόσο, για την ασφάλεια όλων μας, σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας αρχικά εξ αποστάσεως. Όλοι οι σύμβουλοι πωλήσεων εργάζονται και απομακρυσμένα και θα βρίσκονται στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουν μέσω τηλεφώνου, email ή τηλεδιάσκεψης.

    Επιπλέον μην ξεχνάτε πως μπορείτε να διαμορφώσετε τη BMW των ονείρων σας ηλεκτρονικά μέσω του Online Configurator καθώς και να ζητήσετε να σας αποσταλεί ηλεκτρονικά μια οικονομική προσφορά.

    Παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με τον Επίσημο Έμπορο BMW για να μάθετε το προσαρμοσμένο ωράριο λειτουργίας και να κλείσετε ραντεβού.

  • Μπορώ να πραγματοποιήσω Test Drive;

    Τα Test Drives πραγματοποιούνται κανονικά σε συνεννόηση με τον Επίσημο Έμπορο.

  • Μπορώ να λάβω περισσότερες πληροφορίες για ένα μοντέλο;

    Η επικοινωνία με τους Συμβούλους Πωλήσεων μπορεί να γίνει τηλεφωνικά, μέσω e-mail ή μέσω τηλεδιάσκεψης προκειμένου να σας δώσουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για το μοντέλο που σας ενδιαφέρει.

  • Μπορώ να λάβω μια οικονομική προσφορά για νέα ή μεταχειρισμένη BMW;

    Οι Σύμβουλοι Πωλήσεων θα είναι διαθέσιμοι μέσω τηλεφώνου, email ή τηλεδιάσκεψης προκειμένου να μπορέσουν να σας δώσουν ή να σας αποστείλουν μια οικονομική προσφορά για το μοντέλο που σας ενδιαφέρει.

    Μπορείτε επίσης να στείλετε Αίτημα για Προσφορά χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική φόρμα.

  • Πως μπορώ να προστατέψω την μπαταρία του αυτοκινήτου μου από την ακινησία;

    Με σκοπό την αποφυγή αποφόρτισης ή μόνιμης βλάβης της μπαταρίας προτείνονται τα παρακάτω:

    • Έλεγχος αν το αυτοκίνητό σας εμφανίζει κάποιο μήνυμα ελέγχου σχετικό με την φόρτιση της μπαταρίας στον Πίνακα Οργάνων ή στην Οθόνη Πολλαπλών Πληροφοριών.
    • Φόρτιση μπαταρίας με το όχημα σε κίνηση (οδήγηση): Συστήνεται η οδήγηση του αυτοκίνητού σας κάθε δυο εβδομάδες στην εθνική οδό για τουλάχιστον μισή ώρα. Διαδρομές με συχνές στάσεις και κίνηση θα πρέπει να αποφεύγονται. Εάν είστε ιδιοκτήτης οχήματος G05/G06 ή G20/G21 συστήνεται η οδήγηση κάτω από τις ίδιες συνθήκες τουλάχιστον για μια ώρα.
    • Φόρτιση μπαταρίας στάσιμου οχήματος: Μπορείτε να φορτίσετε την μπαταρία σας με το όχημα στάσιμο (κινητήρας σε λειτουργία), αρκεί να έχετε φροντίσει για τον σωστό εξαερισμό του χώρου. Σημειώνεται ότι για ένα λεπτό λειτουργίας του κινητήρα θα αυξηθεί το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας κατά περίπου 1%.
    • Εάν διαθέτετε συντηρητή μπαταρίας, μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε μετά από την αρχική φόρτιση της μπαταρίας με έναν από τους δυο παραπάνω τρόπους.

    Εφόσον έχει πραγματοποιηθεί πλήρης φόρτιση της μπαταρίας, το αυτοκίνητο μπορεί να παραμείνει ακινητοποιημένο για ένα διάστημα τεσσάρων με πέντε εβδομάδων.

    Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον  Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή ΒMW της επιλογής σας ή την οδική βοήθεια BMW Mobile Care.

  • Μπορώ να πραγματοποιήσω service ή επισκευή στη BMW μου;

    Όλα τα συνεργεία των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών BMW παραμένουν ανοιχτά για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες service ή επισκευής της BMW σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW της επιλογής σας προκειμένου να κλείσετε ένα ραντεβού.

  • Πως μπορώ να κλείσω ραντεβού σε συνεργείο;

    Για την καλύτερη διαχείριση των ραντεβού σας από τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή ΒMW της επιλογής σας προτείνεται να χρησιμοποιείτε την δυνατότητα του Online Service Booking είτε μέσω της ιστοσελίδας του εκάστοτε Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή είτε μέσω της εφαρμογής Connected App. Η δυνατότητα αυτή σας βοηθάει να κλείσετε αυτόματα το ιδανικό ραντεβού για εσάς, με βάση την διαθεσιμότητα του προσωπικού, των οχημάτων εξυπηρέτησης, του ωραρίου λειτουργίας και φυσικά της δική σας διαθεσιμότητας σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να συμβουλευτείτε την ιστοσελίδα του εκάστοτε Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή, για να μάθετε τις ώρες λειτουργίες και το τηλέφωνο επικοινωνίας που μπορείτε να καλέσετε.

  • Ποια είναι τα προτεινόμενα μέτρα πρόληψης στο συνεργείο;

    H BMW Hellas με στόχο την μέγιστη προστασία των εργαζομένων και των πελάτων συνιστά και έχει ήδη υιοθετήσει στα σημεία τεχνικής εξυπηρέτησης του δικτύου της:

    1. Τη χρήση προστατευτικού εξοπλισμού (προστατευτικά γάντια, μάσκες, συσκευές απολύμανσης) από τους εργαζομένους του συνεργείου προτού έρθουν σε επαφή με το όχημα σας.

    2. Τον καθαρισμό εσωτερικών και εξωτερικών επιφανειών που έρχονται σε συχνή επαφή με τα χέρια (κλειδί οχήματος, χειρολαβές, επιλογέα ταχυτήτων, χειρόφρενο, τιμόνι, πόρπη ζώνης ασφαλείας, υποβραχιόνια, κουμπιά ραδιοφώνου κλπ). Ο καθαρισμός αυτός να γίνεται με καθαριστικά ειδικά που αποσκοπούν στον περιορισμό/εξάλειψη των μικροβίων και ιών αυξάνοντας την προστασία του αυτοκινήτου σας.

    3. Χρήση/τοποθέτηση προστατευτικών καλυμμάτων στον επιλογέα ταχυτήτων, στο τιμόνι, στο πάτωμα και στα καθίσματα κατά τη διάρκεια της παραμονής του αυτοκινήτου σας στο χώρο του συνεργείου.

    4. Την τήρηση της αντίστροφης διαδικασίας πριν την παράδοση του οχήματος σας.

    Ο καθαρισμός του συστήματος κλιματισμού, του εξατμιστή και η αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας αποτελούν επιπρόσθετες ολοκληρωμένες λύσεις για τον περιορισμό/εξάλειψη των ιών και των βακτηρίων στο εσωτερικό του οχήματος.

  • Πως μπορώ να γνωρίζω αν ο εκάστοτε Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής BMW λαμβάνει προληπτικά μέτρα;

    Ο εκάστοτε Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής BMW σας ενημερώνει για τα μέτρα πρόληψης που λαμβάνονται στο χώρο του συνεργείου τόσο για την δική σας προστασία όσο και των εργαζομένων τους, είτε μέσω της εφαρμογής Smart Video Communication (CitNOW) είτε με γραπτό μήνυμα (SMS) είτε με ενημερωτικό email (Newsletter). Φυσικά για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να καλέσετε απευθείας τον εκάστοτε Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή ΒΜW στο τηλέφωνο και στις ώρες λειτουργίες που βρίσκονται στην επίσημη ιστοσελίδα του.

  • Τι μέτρα πρόληψης ακολουθεί ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής BMW πριν μου παραδώσει το αυτοκίνητο;

    Ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής BMW θα αφαιρέσει όλα τα προστατευτικά καλύμματα που έχει τοποθετήσει κατά την παραλαβή του οχήματος σε επιλογέα ταχυτήτων, τιμόνι, καθίσματα και πάτωμα. Στην συνέχεια, πριν την παράδοση του αυτοκινήτου σε εσάς, θα προχωρήσει σε καθαρισμό των εσωτερικών και εξωτερικών επιφανειών που έρχονται σε συχνή επαφή με τα χέρια (κλειδί οχήματος, χειρολαβές, επιλογέα ταχυτήτων, χειρόφρενο, τιμόνι, πόρπη ζώνης ασφαλείας, υποβραχιόνια, κουμπιά ραδιοφώνου κλπ), με καθαριστικά ειδικά που αποσκοπούν στον περιορισμό/εξάλειψη των μικροβίων και ιών.

  • Είχα ατύχημα ή βλάβη με το αυτοκίνητό μου, με ποιον να επικοινωνήσω;

    Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας καλέστε άμεσα στο πρόγραμμα οδικής βοήθειας BMW Mobile Care, στο τηλέφωνο 2109118100. Εφόσον έχετε ενεργό συμβόλαιο Mobile Care, το αυτοκίνητό σας θα μεταφερθεί χωρίς χρέωση στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW που επιθυμείτε για να γίνει η επισκευή.

    Σε περίπτωση που είστε ασφαλισμένος μέσω της Allianz μπορείτε να καλέσετε στη φροντίδα ατυχήματος της Allianz στο τηλέφωνο 2109118555.

  • Η εγγύησή μου έληξε κατά την διάρκεια περιορισμού των μετακινήσεων. Τι μπορώ να κάνω;

    Ο Όμιλος BMW, κατανοώντας τη δύσκολη κατάσταση που έχει προκύψει λόγω του Κορωνοϊού και στο πλαίσιο του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος προς τους πελάτες του Ομίλου, σας ενημερώνει ότι όλες οι καλύψεις εγγύησης νέων οχημάτων, καθώς και οι καλύψεις των προγραμμάτων Service/Repair Inclusive που έληξαν από την 16/03/2020 και μετά καθώς και όσων λήξουν εντός του μηνός Απριλίου ή Μαΐου 2020, επεκτείνονται έως και την 31η Μαΐου 2020.

  • Έχω χρηματοδότηση αυτοκινήτου και δεν έχω ενεργοποιήσει το λογαριασμό μου στο mybmwbank.gr. Τι μπορώ να κάνω;

    Η διαδικασία ενεργοποίησης είναι πολύ απλή. Ενεργοποιείτε το λογαριασμό σας άμεσα στον σύνδεσμο www.mybmwbank.gr ενεργοποιείτε το λογαριασμό σας άμεσα. Χρειάζεστε μόνο τον αριθμό του συμβολαίου σας και το ΑΦΜ σας. Σε περίπτωση που χρειαστείτε βοήθεια, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της BMW Financial Services στο 2109118500.

  • Πως μπορώ να μάθω πότε είναι προγραμματισμένη η επόμενη δόση μου και ποιο είναι το υπόλοιπο του δανείου μου;

    Μπορείτε να μάθετε το υπόλοιπο του δανείου σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το www.mybmwbank.gr.

  • Έχω χρηματοδοτικό πρόγραμμα τύπου Select με τελευταία μεγάλη δόση που λήγει άμεσα. Τι επιλογές έχω;

    Μπορείτε να αποπληρώσετε την τελευταία μεγάλη δόση, να την αναχρηματοδοτήσετε ή να επιστρέψετε το αυτοκίνητό σας σε εμάς.

    Όποια κι αν είναι η επιλογή σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά.

  • Μπορώ να αποπληρώσω το δάνειο μου νωρίτερα;

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης πελατών για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τη διαδιακασία πρόωρης εξόφλησης.

  • Πώς θα ανανεώσω το ασφαλιστικό μου πρόγραμμα που λήγει;

    Σε περίπτωση που έχετε λάβει την ειδοποίηση της Allianz για την ανανέωση του συμβολαίου σας, ακολουθήστε τις αναφερόμενες οδηγίες πληρωμής.

    Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο της Allianz στο τηλέφωνο 2106905625.