Keep in touch

Στην BMW, η υγεία και η προστασία των πελατών και των εργαζομένων μας είναι το πρώτο μας μέλημα. Με βάση τις τρέχουσες εξελίξεις σχετικά με την εξάπλωση του ιού corona (COVID19), η Ελληνική Κυβέρνηση εξέδωσε εκτεταμένες συστάσεις που απαιτούν αυξημένη ευελιξία από όλους μας.

Εμείς ως BMW Group Hellas αναλαμβάνουμε την κοινωνική μας ευθύνη και στηρίζουμε αυτές τις συστάσεις. 

 

Από την Τρίτη 17/3/2020 αποφασίσαμε την εργασία από το σπίτι, θέλοντας έτσι να προφυλάξουμε τους εργαζομένους και να μειώσουμε την εξάπλωση του ιού.

 

Μέχρι τότε, η σκέψη μας βρίσκεται σε αυτούς που έχουν επηρεαστεί από την εξάπλωση του ιού ή από την επιβολή περιορισμών στην καθημερινότητά τους.

 

Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση και την υπομονή σας σε αυτή τη δύσκολη χρονική περίοδο.

 

Με θερμούς χαιρετισμούς,
Η ομάδα της BMW

Μάθετε περισσότερα

ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ.

Θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα σας μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών BMW καθώς και των διαδικτυακών καναλιών μας απαντώντας γρήγορα και διεξοδικά σε όλα τα ερωτήματα σας.

Μάθετε περισσότερα

Επικοινωνία με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της BMW:

Τηλ. +30 210 9118 000

E-Mail: bmwcustomercare@bmw.gr 

Fax +30 210 9118001

 

Οι ώρες λειτουργίας του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών BMW είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 18:00

Μάθετε περισσότερα

Επικοινωνία με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της BMW Financial Services:

Τηλ. +30 210 9118500

E-Mail: infosf@bmw.gr

 

Επίσης μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας πελατών www.mybmwbank.gr

 

Οι ώρες λειτουργίας του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών της BMW Financial Services είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 17:00

Μάθετε περισσότερα

Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω των σελίδων μας στα social media:

Επικοινωνία με το Επίσημο Δίκτυο BMW.

Για τα στοιχεία επικοινωνίας των Επίσημων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών BMW, μπορείτε να ενημερωθείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

Μάθετε περισσότερα

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

  • Οι εκθέσεις BMW παραμένουν ανοιχτές;

    Οι περισσότερες εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων  BMW παραμένουν ανοιχτές, ωστόσο, για την ασφάλεια όλων μας, σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας αρχικά εξ αποστάσεως. Οι περισσότεροι υπάλληλοι εργάζονται απομακρυσμένα και θα βρίσκονται στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουν μέσω τηλεφώνου ή email.

    Επιπλέον μην ξεχνάτε πως μπορείτε να διαμορφώσετε τη BMW των ονείρων σας ηλεκτρονικά μέσω του Online Configurator καθώς και να ζητήσετε να σας αποσταλεί ηλεκτρονικά μια οικονομική προσφορά.

    Εφόσον κριθεί απαραίτητη η φυσική επίσκεψη στην έκθεση, παρακαλώ επικοινωνήστε απευθείας με τον Επίσημο Έμπορο BMW για να μάθετε το προσαρμοσμένο ωράριο λειτουργίας και να κλείσετε ραντεβού.

  • Μπορώ να πραγματοποιήσω Test Drive;

    Για την ασφάλεια όλων μας και προκειμένου να σας ενθαρρύνουμε να παραμείνετε στο σπίτι, δεν θα πραγματοποιούνται Test Drives αυτή την περίοδο.

  • Μπορώ να λάβω περισσότερες πληροφορίες για ένα μοντέλο;

    Η επικοινωνία με τους Συμβούλους Πωλήσεων μπορεί να γίνει τηλεφωνικά ή μέσω e-mail προκειμένου να σας δώσουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για το μοντέλο που σας ενδιαφέρει.

  • Μπορώ να λάβω μια οικονομική προσφορά για νέα ή μεταχειρισμένη BMW;

    Οι Σύμβουλοι Πωλήσεων θα είναι διαθέσιμοι μέσω τηλεφώνου ή email προκειμένου να μπορέσουν να σας δώσουν ή να σας αποστείλουν μια οικονομική προσφορά για το μοντέλο που σας ενδιαφέρει.

    Μπορείτε επίσης να στείλετε Αίτημα για Προσφορά χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική φόρμα.

  • Μπορώ να πραγματοποιήσω service ή επισκευή στη BMW μου;

    Όλα τα συνεργεία των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών BMW παραμένουν ανοιχτά για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες service ή επισκευής της BMW σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW της επιλογής σας προκειμένου να κλείσετε ένα ραντεβού.

  • Χρειάζομαι Βεβαίωση Κίνησης προκειμένου να επισκεφθώ έναν Επίσημο Έμπορο ή έναν Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW;

    Ναι, για την μετακίνησή σας χρειάζεται να έχετε μαζί σας Βεβαίωση Κίνησης καθώς και την Ταυτότητά σας.

    Για την έκδοση της Βεβαίωσης Κίνησης θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

    • Συμπλήρωση της Βεβαίωσης Κίνησης Τύπου Β από το forma.gov.gr και επιλογή του Β2 (Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα).
    • Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση.
      Το SMS πρέπει να είναι της μορφής: 2 [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας.
       
  • Είχα ατύχημα ή βλάβη με το αυτοκίνητό μου, με ποιον να επικοινωνήσω;

    Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας καλέστε άμεσα στο πρόγραμμα οδικής βοήθειας BMW Mobile Care, στο τηλέφωνο 2109118100.

    Σε περίπτωση που είστε ασφαλισμένος μέσω της Allianz μπορείτε να καλέσετε στη φροντίδα ατυχήματος της Allianz στο τηλέφωνο 2109118555.

  • Η εγγύησή μου έληξε κατά την διάρκεια περιορισμού των μετακινήσεων. Τι μπορώ να κάνω;

    Ο Όμιλος BMW, κατανοώντας τη δύσκολη κατάσταση που έχει προκύψει λόγω του Κορωνοϊού και στο πλαίσιο του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος προς τους πελάτες του Ομίλου, σας ενημερώνει ότι όλες οι καλύψεις εγγύησης νέων οχημάτων, καθώς και οι καλύψεις των προγραμμάτων Service/Repair Inclusive που έληξαν από την 16/03/2020 και μετά καθώς και όσων λήξουν εντός του μηνός Απριλίου ή Μαΐου 2020, επεκτείνονται έως και την 31η Μαΐου 2020.

  • Έχω χρηματοδότηση αυτοκινήτου και δεν έχω ενεργοποιήσει το λογαριασμό μου στο mybmwbank.gr. Τι μπορώ να κάνω;

    Η διαδικασία ενεργοποίησης είναι πολύ απλή. Ενεργοποιείτε το λογαριασμό σας άμεσα στον σύνδεσμο www.mybmwbank.gr ενεργοποιείτε το λογαριασμό σας άμεσα. Χρειάζεστε μόνο τον αριθμό του συμβολαίου σας και το ΑΦΜ σας. Σε περίπτωση που χρειαστείτε βοήθεια, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της BMW Financial Services στο 2109118500.

  • Πως μπορώ να μάθω πότε είναι προγραμματισμένη η επόμενη δόση μου και ποιο είναι το υπόλοιπο του δανείου μου;

    Μπορείτε να μάθετε το υπόλοιπο του δανείου σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το www.mybmwbank.gr.

  • Έχω χρηματοδοτικό πρόγραμμα τύπου Select με τελευταία μεγάλη δόση που λήγει άμεσα. Τι επιλογές έχω;

    Μπορείτε να αποπληρώσετε την τελευταία μεγάλη δόση, να την αναχρηματοδοτήσετε ή να επιστρέψετε το αυτοκίνητό σας σε εμάς.

    Όποια κι αν είναι η επιλογή σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά.

  • Μπορώ να αποπληρώσω το δάνειο μου νωρίτερα;

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης πελατών για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τη διαδιακασία πρόωρης εξόφλησης.

  • Πώς θα ανανεώσω το ασφαλιστικό μου πρόγραμμα που λήγει;

    Σε περίπτωση που έχετε λάβει την ειδοποίηση της Allianz για την ανανέωση του συμβολαίου σας, ακολουθήστε τις αναφερόμενες οδηγίες πληρωμής.

    Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο της Allianz στο τηλέφωνο 2106905625.