Δήλωση προσβασιμότητας.
Η BMW Ελλάς Εμπορία Αυτοκινήτων Α.Ε., η οποία εδρεύει στην Κηφισιά, Λ. Κύμης & Σενέκα 10, 14564 (εφεξής αναφερόμενη ως "BMW") σχεδιάζει τον ιστότοπό της ώστε να είναι προσβάσιμος σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου 4994/2022 για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών και άλλες επείγουσες διατάξεις για την ενίσχυση της ανάπτυξης (εφεξής αναφερόμενος ως "Νόμος"). Αυτή η δήλωση προσβασιμότητας ισχύει για το περιεχόμενο του ιστότοπου www.bmw.gr (εφεξής αναφερόμενος ως "Ιστότοπος").
Συγκεκριμένα, ο Νόμος υποχρεώνει τους παρόχους υπηρεσιών, μεταξύ άλλων, να σχεδιάζουν υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου έτσι ώστε να είναι προσβάσιμες και να μπορούν να χρησιμοποιούνται από άτομα με αναπηρία με τον συνήθη τρόπο, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία και ουσιαστικά χωρίς εξωτερική βοήθεια. Εκτός από τις τεχνικές προδιαγραφές, οι νομοθετικές ρυθμίσεις υποχρεώνουν τους παρόχους υπηρεσιών να καθιστούν διαθέσιμες ορισμένες πληροφορίες σε προσβάσιμη μορφή.
Γενική Περιγραφή των Υπηρεσιών και Περιγραφές και Επεξηγήσεις που απαιτούνται για την Κατανόηση της Λειτουργίας των Υπηρεσιών.
Η BMW προσφέρει διάφορες υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου (στο εξής αναφερόμενες ως "Υπηρεσίες") στον ιστότοπό της, οι οποίες περιγράφονται κατωτέρω.
Το διαδικτυακό περιεχόμενο που δεν αποτελεί μέρος των περιγραφόμενων Υπηρεσιών ενδέχεται να μην είναι (ακόμη) πλήρως προσβάσιμο.
Ηλεκτρονική (Οnline) Κράτηση Αυτοκινήτου.
Η ηλεκτρονική κράτηση ενός αυτοκινήτου ξεκινά από την εξής σελίδα του Ιστοτόπου Προσφέρονται διάφορες επιλογές (αγορά με τραπεζική κατάθεση, μίσθωση, χρηματοδότηση) για παραγγελίες αυτοκινήτων, οι οποίες ολοκληρώνονται σε επόμενο στάδιο απευθείας με τον Επίσημο Έμπορο.
Ηλεκτρονικό Αίτημα για Προσφορά.
Ο χρήστης – πελάτης μπορεί να υποβάλλει αίτημα για προσφορά μέσω σχετικού πεδίου που υπάρχει στην εξής σελίδα του Ιστοτόπου. Στη συνέχεια, ο Επίσημος Έμπορος επικοινωνεί με τον χρήστη - πελάτη στα στοιχεία επικοινωνίας που έχει δηλώσει.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι πρόσβασης σε αυτές τις επιλογές:
1. Υπηρεσία Αναζήτησης Νέου ή Μεταχειρισμένου Αυτοκινήτου:
Αναζήτηση Καινούριου Αυτοκινήτου ή Αναζήτηση Μεταχειρισμένου Αυτοκινήτου. Οι πελάτες μπορούν να αναζητήσουν καινούρια ή μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με συγκεκριμένες διαμορφώσεις. Μόλις επιλέξουν ένα Καινούργιο αυτοκίνητο μπορούν να κάνουν Οnline κράτηση, να κάνουν Αίτημα για Προσφορά και να Επικοινωνήσουν με το Επίσημο Έμπορό για πληροφορίες. Μπορούν επίσης να δουν παρόμοια αυτοκίνητα ή/και να το αποθηκεύσουν στα Αγαπημένα. Μόλις επιλέξουν ένα Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μπορούν να Επικοινωνήσουν με τον Επίσημο Έμπορό για πληροφορίες.
2. Υπηρεσία Διαμόρφωσης Αυτοκινήτου:
Προσωπική διαμόρφωση αυτοκινήτου στο Εργαλείο διαμόρφωσης. Αφού επιλέξουν ένα βασικό αυτοκίνητο, οι πελάτες μπορούν να δημιουργήσουν μια προσωπική διαμόρφωση με βάση αυτό το αυτοκίνητο. Μπορούν να κάνουν Αίτημα για Test Drive και Aίτημα για Προσφορά. Μπορούν επίσης να αποθηκεύσουν τη διαμόρφωσή τους, να δουν μια σύνοψη και να δουν αν υπάρχουν διαθεσιμα καινούργια αυτοκίνητα με βάση τα αυτοκίνητα που έχουν διαμορφώσει.
Η απόφαση μεταξύ αγοράς, μίσθωσης ή χρηματοδότησης λαμβάνεται μετά την επιλογή του αυτοκινήτου ως μέρος της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς στον Επίσημο Έμπορο.
BMW ConnectedDrive.
Οι πελάτες λαμβάνουν ψηφιακές υπηρεσίες για το αυτοκίνητό τους στο στο BMW ConnectedDrive Store για το BMW ConnectedDrive. Μπορούν να προσθέσουν υπηρεσίες για ένα αυτοκίνητο που κατέχουν ήδη και να τις αγοράσουν ηλεκτρονικά. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες εξαρτώνται από το αυτοκίνητο του πελάτη και ενδέχεται να διαφοροποιούνται ανάλογα με το μοντέλο, την ημέρα παραγωγής και τον εξοπλισμό του οχήματος. Απαιτείται η ύπαρξη ενός BMW ID και η αντιστοίχιση του αυτοκινήτου με το BMW ID.
Online Προγραμματισμός Ραντεβού.
Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού για service σε έναν Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW χρησιμοποιώντας τον Online Προγραμματισμό Ραντεβού. Απαιτείται το BMW ID και το αυτοκίνητο πρέπει να έχει αντιστοιχιστεί στο BMW ID.
Test Drive.
Οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν μία κράτηση για test drive ενός αυτοκινήτου της επιθυμητής σειράς μοντέλων χρησιμοποιώντας το Αίτημα για test drive, εισάγοντας τα προσωπικά τους στοιχεία και επιλέγοντας την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα, καθώς και τον Επίσημο Έμπορο BMW στον οποίο θέλουν να πραγματοποιήσουν το test drive. Για την κράτηση test drive απαιτείται BMW ID.
Συμμόρφωση με τις Απαιτήσεις Προσβασιμότητας.
Η BMW καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να καταστήσει τον Ιστότοπο προσβάσιμο με διάφορους τρόπους και να τον προετοιμάσει για τη χρήση υποστηρικτικών τεχνολογιών. Για τον σκοπό αυτό, η ανάπτυξη του Ιστότοπου συμμορφώνεται με τις τεχνικές προδιαγραφές του Ευρωπαϊκού Προτύπου EN 301 549 και τα κριτήρια επιτυχίας των Οδηγιών για την Προσβασιμότητα του Περιεχομένου του Ιστού (WCAG) 2.1, τα οποία αναφέρονται στα επίπεδα συμμόρφωσης Α και ΑΑ WCAG 2 Overview | Web Accessibility Initiative (WAI) | W3C.
Οι σχετικές επιμέρους σελίδες του Ιστότοπου παρέχουν επίσης τις πληροφορίες που απαιτούνται σύμφωνα με τον Νόμο, με προσβάσιμο τρόπο.
Σχόλια και Επικοινωνία.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις.
BMW HELLAS A.E. – Εταιρεία του Ομίλου BMW Group
Λ. Κύμης & Σενέκα 10, 14564 Κηφισιά
Τηλ: +30 210-9118000
E-mail: bmwcustomercare@bmw.gr
Διαθεσιμότητα: Δευτέρα έως Παρασκευή: 09:00 έως 18:00 (εξαιρούνται οι επίσημες αργίες)
Ενημέρωση Δήλωσης.
Αυτή η δήλωση προσβασιμότητας ενημερώθηκε τελευταία φορά στις 28.06.2025.