ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.

Η BMW Σειρά 5 συνεχίζει τη φιλοσοφία της "νέας κατηγορίας": δυναμικά αυτοκίνητα με σύγχρονη σχεδίαση, προηγμένος τεχνολογικός εξοπλισμός, ισχυροί κινητήρες και εξοπλισμός άνεσης προερχόμενος από την κατηγορία πολυτελών αυτοκινήτων. Εδώ και μισό αιώνα, τα οπτικά χαρακτηριστικά όπως η μάσκα ψυγείου με διπλά "νεφρά" ή η "γωνία Hofmeister" στην πίσω κολόνα καθορίζουν το σχεδιαστικό ύφος και αποτελούν ιδιαίτερα γνωρίσματα αυτού του σπορ business sedan. Η BMW Σειρά 5 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της BMW που εισαγάγει τη νέα ονοματολογία των διαφόρων σειρών μοντέλων. Το πρώτο ψηφίο δηλώνει τη σειρά ενώ τα δύο επόμενα παρέχουν πληροφορίες για τον κινητήρα. Όλες οι μελλοντικές σειρές ακολουθούν αυτό το σύστημα ονοματολογίας. Αυτός ο τρόπος ονοματολογίας εφαρμόζεται στην BMW Σειρά 3 από το 1975 και ακολουθεί η BMW Σειρά 6 το 1976 και η BMW Σειρά 7 το 1977.

Μάθετε περισσότερα

5 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.

  • 01 Εντυπωσιακή δυναμική οδήγησης
  • 02 Κομψή, σύγχρονη εμφάνιση
  • 03 Άνετο και κομψό εσωτερικό
  • 04 Πρωτοποριακές τεχνολογίες
  • 05 Άψογη δικτύωση με όλες τις υπηρεσίες του BMW ConnectedDrive
BMW Σειρά 5 Sedan, μοντέλα από 6 γενιές, σταθμευμένα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5 ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ.

Μισός αιώνας BMW Σειρά 5 – από το ξεκίνημα πρωτοπορεί στην κατηγορία της και αποτελεί επιτομή των business sedan σε όλο τον κόσμο. Μάθετε περισσότερα για την ιστορία της BMW Σειράς 5.

Μάθετε περισσότερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5 ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ.

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.

BMW 520 (E12), μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, σταθμευμένη

(BMW E12)

Το πρώτο αυτοκίνητο που σχεδίασε ο θρυλικός Paul Bracq για την BMW παρουσιάζεται στην αγορά το 1972. Η BMW Σειρά 5 διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που θα της επιτρέψουν να ξεχωρίζει και στο μέλλον στην κατηγορία των μεσαίων sedan: εντυπωσιακή μάσκα ψυγείου με διπλούς προβολείς, τεταμένη σιλουέτα και χαρακτηριστική για BMW μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς. Αυτά τα χαρακτηριστικά συνοδεύονται από την ανάρτηση που συνδυάζει αθλητική οδική συμπεριφορά, ασφάλεια και άνεση. Στο cockpit επικρατεί η πιο αυστηρή λειτουργικότητα έναντι των "παιχνιδιάρικων" λεπτομερειών. Το εσωτερικό εμπνέει με τα ευχάριστα στην αφή υλικά και τις λειτουργίες άνεσης. 

 

Την αμέσως επόμενη χρονιά παρουσιάζονται στην αγορά πιο ισχυροί κινητήρες: η BMW 525 με ισχύ 107 kW (145 hp), ακολουθούμενη από την BMW 528 με ισχύ 121 kW (165 hp).

 

Το 1977 πραγματοποιείται μια ανανέωση όλων των μοντέλων στην οποία περιλαμβάνεται μια ελαφριά ανύψωση του καπό κινητήρα από τη μάσκα "νεφρών" προς το παρμπρίζ και μεγαλύτερα πίσω φώτα. Επιπλέον, τα εξακύλινδρα μοντέλα BMW 525 και 528 εξοπλίζονται με διπλά καρμπυρατέρ. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται μια αύξηση της ισχύος. Με σχεδόν 700.000 μονάδες η παραγωγή σταματά με την παρουσίαση της επόμενης γενιάς της BMW Σειράς 5 (E28).

 

Περίοδος παραγωγής: 1972 – 1981
Κινητήρες: 1,8 – 3,5 λίτρα (66 – 160 kW, 90 – 218 hp), 4- & 6-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.620 mm/1.690 mm/1.425 mm

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.

BMW Σειρά 5 Sedan (Ε28), πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων, σταθμευμένη

(BMW E28)

Ο διάδοχος της πρώτης BMW Σειράς 5 διαφέρει από την πρώτη γενιά κυρίως στον τομέα της τεχνολογικής εξέλιξης. Η σχεδίαση γίνεται πιο καθαρή, πιο "κοφτερή" και κυρίως πιο αεροδυναμική χάρη στο υπερυψωμένο πίσω τμήμα. Το χαρακτηριστικό μπροστινό τμήμα παραμένει ίδιο, διατηρώντας τους διπλούς προβολείς στη μάσκα ψυγείου. Για πρώτη φορά είναι διαθέσιμες νέες τεχνολογικές καινοτομίες όπως ABS, αερόσακοι, ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης κινητήρα, καταλυτικοί μετατροπείς και υπολογιστής ταξιδιού. Σχεδόν όλοι οι κινητήρες διαθέτουν τώρα ψεκασμό καυσίμου στην πολλαπλή εισαγωγής.

 

Η BMW Σειρά 5 εξοπλίζεται για πρώτη φορά το 1983 με κινητήρα diesel: η BMW 524td αποδίδει 85 kW (115 hp) και είναι το ταχύτερο diesel sedan εκείνης της εποχής. 

 

Το 1985, εκτός από την BMW M535i, διατίθεται και η πρώτη BMW M5 και ιδρύει την κατηγορία των σπορ sedan για να αποδείξει ότι οι εξαιρετικές επιδόσεις δεν χρειάζεται να αποτελούν αποκλειστικό χαρακτηριστικό των εξωτικών σπορ αυτοκινήτων. Κατασκευασμένη εξ' ολοκλήρου στο χέρι, η BMW M5 διαθέτει εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,5 λίτρων με ισχύ 210 kW (286 hp), ίδιο με αυτόν της BMW M635Csi. Παράλληλα, ο διακριτικός της χαρακτήρας ενισχύει την αξιοπρεπή εμφάνιση.

 

Οι M εκδόσεις της E12 διατέθηκαν από την BMW M GmbH σε περιορισμένο αριθμό μονάδων από το 1974. Αυτές οι εξελίξεις κορυφώνονται στην BMW M535i. Με την μεγάλη μπροστινή αεροτομή και τον εξακύλινδρο κινητήρα ισχύος 160 kW (218 hp) σημειώνει κορυφαίες επιδόσεις και κερδίζει τις εντυπώσεις με την σπορ εμφάνισή της.

 

Μέχρι τα τέλη του 1987 βγαίνουν από τη μονάδα παραγωγής πάνω από 722.000 αυτοκίνητα της BMW Σειράς 5 (E28).

 

Περίοδος παραγωγής: 1981 – 1987
Κινητήρες: 1,8 – 3,5 λίτρα (66 – 210 kW, 90 – 218 hp), 4- & 6-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.620 mm/1.700 mm/1.415 mm

Η ΤΡΙΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.

BMW M Sedan (E34), μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη

(BMW E34)

Η BMW Σειρά 5 (E34) παρουσιάστηκε στο κοινό τον Ιανουάριο του 1988 και έχει αισθητά μεγαλύτερο μήκος και πλάτος σε σύγκριση με τον προκάτοχό της: η βελτιωμένη αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας Cw 0,30 εγγυάται ότι όλα τα μοντέλα της BMW Σειράς 5 με κινητήρα βενζίνης θα μπορούν να ταξιδεύουν με ταχύτητες άνω των 200 km/h. Χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο και την σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα σε αναλογία 50:50, το αυτοκίνητο κλέβει την παράσταση με τα σπορ και δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά – από την τετρακύλινδρη BMW 518i μέχρι την BMW M5 με ισχύ 232 kW (315 hp) η οποία είναι διαθέσιμη από το έτος λανσαρίσματος. 

 

Το 1991 κάνει την εμφάνισή της η BMW Σειρά 5 Touring και προκαλεί έκπληξη στους οδηγούς: η BMW παρουσιάζει για πρώτη φορά μία estate έκδοση στη μεσαία κατηγορία executive. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι το πίσω παρμπρίζ που ανοίγει χωριστά από την πόρτα του χώρου αποσκευών. Την ίδια χρονιά, οι πόρτες αποκτούν μπάρες προστασίας σε πλευρικές συγκρούσεις παρέχοντας μεγαλύτερη ασφάλεια.

 

Το 1992 παρουσιάζεται στην αγορά η πρώτη BMW Σειρά 5 με σύστημα τετρακίνησης, για την ακρίβεια η BMW 525iX. Μία άλλη καινοτομία αποτελούν και οι κινητήρες V8 που εξοπλίζουν τα μοντέλα της BMW Σειράς 5. Αυτοί οι κινητήρες ξεχωρίζουν στις BMW 530i και BMW 540i χάρη στην ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία τους. Η BMW M5 διατηρεί το εξακύλινδρο σε σειρά σύνολο. Ωστόσο, εδώ αυξάνεται ο κυβισμός στα 3,8 λίτρα και η αποδιδόμενη ισχύς στα 250 kW (340 hp). Η πιο ισχυρή BMW M5 διατίθεται επίσης και σε έκδοση Touring. 

 

Η παραγωγή του sedan σταματά το 1995 ενώ οι πωλήσεις της BMW Σειράς 5 Touring συνεχίζονται μέχρι το 1996. Συνολικά παραδόθηκαν 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα.


Περίοδος παραγωγής: 1988 – 1996
Κινητήρες: 1,8 – 4,0 λίτρα (83 – 250 kW, 113 – 340 hp), 4-, 6- & 8-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.720 mm/1.751 mm/1.412 – 1.421 mm 

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.

BMW Σειρά 5 Sedan (Ε39), πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων, σταθμευμένη

(BMW E39)

Παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις, το βάρος αμαξώματος της BMW Σειράς 5 (E39) παραμένει ίδιο. Αυτό επιτυγχάνεται με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και το σύστημα ανάρτησης που αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος του από ελαφρύ κράμα μετάλλου. Σημαντικά έχει αυξηθεί και η στρεπτική ακαμψία. Επιπλέον, η BMW Σειρά 5 (E39) που φτάνει στις εκθέσεις το 1995 διαθέτει εξαιρετική αντισκωριακή προστασία – πάνω από τα τρία τέταρτα του αμαξώματος έχουν γαλβανιστεί εν θερμώ. Σε συνδυασμό με τις πολλές λεπτομέρειες, η κομψή σχεδίαση επιτυγχάνει τον καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης στην κατηγορία, καταρρίπτοντας κάθε ρεκόρ. Την ασφάλεια εγγυώνται οι έως και δέκα αερόσακοι.

 

Από το 1997 διατίθεται και η BMW Σειρά 5 Touring. Το 1998 κάνει το ντεμπούτο της μια νέα τεχνολογία κινητήρων diesel: ο πρώτος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας διαθέτει σύστημα common rail και η BMW δημιουργεί σημεία αναφοράς στους τομείς των επιδόσεων και της αποδοτικότητας των κινητήρων diesel που θα κρατήσουν για πολλά χρόνια. Οι σύγχρονοι κινητήρες εμπνέουν με τις επιδόσεις και την πολιτισμένη λειτουργία τους, από τον τετρακύλινδρο κινητήρα diesel μέχρι τον πανίσχυρο V8 κινητήρα ισχύος 294 kW (400 hp) της BMW M5.

 

Η ανανέωση της BMW Σειράς 5 το 2000 φέρνει προβολείς νέας σχεδίασης με περιμετρικά φωτιζόμενο δακτύλιο οι οποίοι χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα. Επίσης, οι στρογγυλοί προβολείς αντικαθιστούν πλέον τους ορθογώνιους. Με πάνω από 1,48 εκατομμύρια πωλήσεις (συμπεριλαμβανομένων των 266.000 μοντέλων Touring) η BMW Σειρά 5 σημειώνει νέο ρεκόρ πωλήσεων μέχρι το τέλος παραγωγής της το 2004.

 

Περίοδος παραγωγής: 1995 – 2004
Κινητήρες: 2,0 – 5,0 λίτρα (85 – 294 kW, 115 – 400 hp), 4, 6 και 8 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.775 – 4.805 mm/1.800 mm/1.435 – 1.445 mm

Η ΠΕΜΠΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.

BMW Σειρά 5 Sedan (Ε60), μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη

(BMW E60, E61)

Η σχεδίαση της BMW Σειράς 5 Sedan (E60/60) που διατίθεται από το 2003 αποτελεί δημιούργημα του Chris Bangle. Οι εναλλασσόμενες κυρτές και κοίλες επιφάνειες δημιουργούν ένα μοναδικό "παιχνίδι σκιών" που τονίζει τον δυναμισμό του αυτοκινήτου. Το σύστημα χειρισμού προέρχεται από τα sedan της πολυτελούς κατηγορίας BMW και επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει διάφορα συστήματα της BMW Σειράς 5 με το iDrive. Προαιρετικά διατίθεται το Head-Up Display που προβάλλει όλες τις σχετικές πληροφορίες ταξιδιού στο παρμπρίζ, απευθείας στο οπτικό πεδίο του οδηγού. 

 

Η νέα BMW Σειρά 5 Sedan είναι μεγαλύτερη και πιο ευρύχωρη από το προηγούμενο μοντέλο όμως καταφέρνει να είναι έως και 75 kg ελαφρύτερη, ανάλογα με το μοντέλο. Υπεύθυνη για αυτή τη μείωση του βάρους είναι, μεταξύ άλλων, και η χρήση αλουμινίου στο μπροστινό τμήμα η οποία, σε συνδυασμό με τη σύνθετη ατσάλινη κατασκευή του υπόλοιπου αμαξώματος αποτελεί ένα ακόμα πρωτοποριακό βήμα στην κατασκευή αμαξωμάτων. 

 

Προαιρετικά διατίθενται προσαρμοζόμενα φώτα στροφής και προσαρμοζόμενα φώτα φρένων. Στην BMW Σειρά 5 κάνει το ντεμπούτο του και το Ενεργό Cruise Control (ACC), εκτός από τις ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους Dynamic Drive. Σε συνδυασμό με την σπορ ανάρτηση εξασφαλίζεται μια μοναδική σ' αυτήν την κατηγορία δυναμική οδήγησης. Τις εντυπώσεις κερδίζουν εξάλλου και οι εξακύλινδροι σε σειρά κινητήρες diesel με τεχνολογία Common Rail καθώς και οι κινητήρες βενζίνης με διπλό VANOS. 

 

Στις αρχές του 2005 παρουσιάζεται η BMW M5 με έναν V10 κινητήρα πέντε λίτρων που αποδίδει 373 kW (507 hp). Το δυναμικό σπορ αυτοκίνητο διατίθεται στις εκδόσεις Sedan και Touring, η οποία είναι από τα ταχύτερα estate αυτοκίνητα στον κόσμο.

 

Το 2007 ανανεώνεται η εμφάνιση του αυτοκινήτου με τροποποιήσεις στους προβολείς, στους προφυλακτήρες και στο σύστημα iDrive.

 

Περίοδος παραγωγής: 2003 – 2010
Κινητήρες: 2,0 – 5,0 λίτρα (120 – 373 kW, 163 – 507 hp), 4, 6, 8 και 10 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.841 – 4.855 mm/1.846 mm/1.468 – 1.512 mm

BMW ΣΕΙΡΑ 5 GRAN TURISMO.

BMW Σειρά 5 Gran Turismo (F07), μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη

(BMW F07)

Παράλληλα με την BMW Σειρά 5, η BMW δημιουργεί μια εντελώς νέα κατηγορία αυτοκινήτων: η BMW Σειρά 5 Gran Turismo συνδυάζει τα στοιχεία ενός sedan ενός πολυχρηστικού Sports Activity Vehicle (SAV) και ενός κλασικού Gran Turismo. Το αυτοκίνητο συνδυάζει την κομψότητα, την ευρυχωρία και την άνεση με τη χαρακτηριστική για BMW δυναμική οδήγησης.

 

Η coupé γραμμή οροφής και το μακρύ προφίλ συνδυάζονται άψογα με τη μεγάλη BMW μάσκα "νεφρών" και το φαρδύ πίσω τμήμα με τα φώτα σχήματος L και τις οριζόντιες ακμές. Η BMW Σειρά 5 Gran Turismo προσφέρει κορυφαίο επίπεδο δυναμικής και αποδοτικότητας χάρη στις εκδόσεις κινητήρων, τον Έλεγχο Δυναμικής Οδήγησης που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Η ανάρτηση εντυπωσιάζει με τις τεχνολογικές καινοτομίες όπως ο μπροστινός άξονας με διπλά ψαλίδια ο πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων και το προαιρετικά διαθέσιμο Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης με Τετραδιεύθυνση. 

 

To εσωτερικό διαθέτει γενναιόδωρες διαστάσεις και πολυχρηστικούς χώρους, υπερυψωμένη θέση καθίσματος και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Τα επιλεγμένα υλικά ολοκληρώνουν την αίσθηση πολυτέλειας στο εσωτερικό. Χάρη στο BMW iDrive ο οδηγός διατηρεί πάντοτε υπό έλεγχο όλες τις λειτουργίες της BMW Σειράς 5 Gran Turismo όπως το BMW Connected Drive (προαιρετικά διαθέσιμο) με συστήματα υποστήριξης όπως Προειδοποίηση Εγκατάλειψης Λωρίδας, BMW Night Vision και Υποβοήθηση Φώτων Πορείας. Επιπλέον, το σύστημα προσφέρει το BMW Online και το BMW Teleservices μέσω σύνδεσης Internet.

 

Περίοδος παραγωγής: 2009 – 2017
Κινητήρες: 2,0 – 4,4 λίτρα (135 – 330 kW, 184 – 450 hp), 4, 6 και 8 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.998 mm/1.901 mm/1.559 mm

Η ΕΚΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.

BMW 518d Sedan (F10 LCI), πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη

(BMW F10, F11)

Η πιο πετυχημένη γενιά της BMW Σειράς 5 με πάνω από δύο εκατομμύρια πωλήσεις παρουσιάζεται στην αγορά το 2010. Η σπορ και κομψή σχεδίαση, οδηγική απόλαυση που χαρακτηρίζει κάθε BMW και οι πολλές πρωτοποριακές τεχνολογίες εξασφαλίζουν στο αυτοκίνητο την πρώτη θέση στην κατηγορία των business sedan.

 

Το αυτοκίνητο μπορεί να παραγγελθεί με το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive, το οποίο κατανέμει τη ροπή στους τροχούς ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες. Ο V8 κινητήρας με τεχνολογία BMW Twin Power Turbo αποδίδει ισχύ 300 kW (407 hp) και είναι ο ισχυρότερος κινητήρας βενζίνης. Ο αντίστοιχος κινητήρας diesel είναι ο εξακύλινδρος κινητήρας ισχύος 220 kW (300 hp). Τον Σεπτέμβριο 2010 διατίθεται το Μ πακέτο για την BMW Σειρά 5 που προσθέτει σπορ στοιχεία στο εσωτερικό και το εξωτερικό του αυτοκινήτου. Με την M Σπορ Ανάρτηση, το Μ Αεροδυναμικό πακέτο και τις Μ ζάντες ελαφρού κράματος το αυτοκίνητο αποκτά μια ιδιαίτερα δυναμική εμφάνιση. Τα σπορ καθίσματα σε Μ σχεδίαση, μαζί με το M δερμάτινο τιμόνι, τον Μ επιλογέα και τις Μ διακοσμητικές επενδύσεις εσωτερικού, αναβαθμίζουν το εσωτερικό.

 

Το 2013 ανανεώνεται η σχεδίαση και προστίθεται επιπλέον εκδόσεις κινητήρων. Η Σειρά διαθέτει τώρα στον βασικό της εξοπλισμό προβολείς Xenon και θύρα ανοικτής συνομιλίας Bluetooth.

 

Το 2016 παρουσιάζει η υβριδική έκδοση της BMW Σειράς 5: η BMW 530e iPerformance διαθέτει κινητήρα με τεχνολογία Plug-in Hybrid που της επιτρέπει να κινείται χωρίς εκπομπές ρύπων τοπικά. Ο κινητήρας συνδυάζει τα τυπικά χαρακτηριστικά BMW: δυναμική οδήγησης, άνεση και αποδοτικότητα.


Περίοδος παραγωγής: 2010 – 2017
Κινητήρες: 2,0 – 4,4 λίτρα (105 – 423 kW, 143 – 575 hp), 4, 6 και 8 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.899 – 5.039 mm/1.860 mm/1.464 – 1.471 mm

Η ΕΒΔΟΜΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.

BMW 530e Sedan (G30), μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, σε φόρτιση

(BMW G30, G31)

From 2017, the BMW 5 series takes the concept of the sporty business sedan to new heights. The design is dominated by the typical BMW proportions, embodied in a long wheelbase, the extended bonnet and flowing roof line. Supporting the clear surfaces and precisely modelled contours is the BMW kidney grille, directly connected with the headlights and emphasising the width of the vehicle.

Modern engines, efficient and available as hybrid models on request, produce driving dynamics that are unrivalled in their class. The optional adaptive suspension and Integral Active Steering provide additional contributions.

Advanced assistance systems are a guarantee of safety in critical traffic situations. The Driving Assistant Professional available on request provides support for situations such as lane keeping or emergency stops.

The 2020 facelift sets clear accents on the exterior such as the redesigned kidney grille, flatter headlights with optional laserlight and new paint finishes. Inside, new comfort seats are available and the assistance systems now offer an Emergency Corridor Assistant and City Braking Activation.

Production period: 2017 – the present day
Engines: 1.6 – 4.4 litres (110 – 467 kW, 150 – 635 hp), 4-, 6- & 8-cylinder
Length/width/height: 4,936 – 5,001 mm/1,868 – 1,903 mm/1,467 – 1,479 mm

BMW μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μπροστά από αντιπροσωπία BMW

ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ BMW.

BMW Σειρά 5 Sedan (G30), πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη

BMW ΣΕΙΡΑ 5 SEDAN.

Μ Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 5 Sedan (G30), μπροστινή λήψη τριών τετάρτων, κινούμενη

Μ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5 SEDAN.

BMW Σειρά 5 Touring (G31), πλαϊνή λήψη τριών τετάρτων, σταθμευμένη

BMW ΣΕΙΡΑ 5 TOURING.

Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO₂.

  • BMW Σειρά 5 Sedan:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 10,7–1,7
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 246-39

    Μ Αυτοκίνητο της BMW Σειράς 5 Sedan:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 10,7
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 246

    BMW Σειράς 5 Sedan με τεχνολογία Plug-in Hybrid:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 2,3–1,7
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 53-39

    BMW Σειρά 5 Touring:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 8,3-1,8
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 189-42

    BMW Σειράς 5 Touring με τεχνολογία Plug-in Hybrid:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 2,4-1,8
    Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 54-42

    Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).

    Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση.

    Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2 νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.