ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 7.

Όποια και αν είναι η περίσταση, η BMW Σειρά 7 εντυπωσιάζει. Η υπέροχη παρουσία και μοναδικός χαρακτήρας της με αυτοπεποίθηση αντικατοπτρίζουν την παράδοση, την εμπειρία και την τελειότητα που αναμένεται στην πολυτελή κατηγορία. Η εξαιρετική κίνηση και η τεχνολογική υπεροχή του οχήματος δείχνουν πώς μπορούν να επιτευχθούν ξανά και ξανά νέα, υψηλότερα πρότυπα απόδοσης, άνεσης και δυναμικής.

Μάθετε περισσότερα

5 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 7.

  • 01 Μοναδική σχεδίαση
  • 02 Κανένας συμβιβασμός στην άνεση και την πολυτέλεια
  • 03 Εξαιρετικές επιδόσεις
  • 04 Πρωτοποριακές τεχνολογίες
  • 05 Εξαιρετική σύνδεση με όλες τις υπηρεσίες χάρη στο BMW ConnectedDrive
BMW Σειρά 7 Sedan (E23) μπροστινή λήψη τρία τέταρτα, BMW Σειρά 7 Sedan (G12) πλαϊνή λήψη επτά όγδοα, σε στάση

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 7 SEDAN.

Ανακαλύψτε την προέλευση και την ιστορία του οχήματος υψηλής τεχνολογίας της BMW. Δείτε την εξέλιξη της BMW Σειράς 7 που θέτει τα πρότυπα σε επιδόσεις, πολυτέλεια και σχεδίαση.

Μάθετε περισσότερα

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 7 SEDAN.

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 7 SEDAN.

BMW Σειρά 7 (E23) (E23) πλαϊνή λήψη 7/8

(BMW E23)

Η BMW Σειρά 7 παράχθηκε για πρώτη φορά το 1977. Ένα όχημα που ενσωματώνει το δυναμικό σπορ χαρακτήρα, την πρωτοποριακή τεχνολογική πρόοδο και την κομψή πολυτέλεια στο υψηλότερο επίπεδο. Ο διάδοχος της BMW E3 έχει 6κύλινδρους κινητήρες που παρουσιάζουν ασύγκριτη απόδοση σε κάθε στάδιο ισχύος και κάνουν το αυτοκίνητο το πιο σπορ σεντάν στην κατηγορία high-end. Το σχήμα του αμαξώματος βασίζεται σε σχέδιο του Paul Bracq και χαρακτηρίζεται από τα κεκλιμένα εμπρός και πίσω τμήματα, τα οποία, υπογραμμίζουν το σπορ χαρακτήρα του πολυτελούς sedan.

 

Σύγχρονα χαρακτηριστικά όπως το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου κλιματισμού και το cruise control, τα οποία είναι διαθέσιμα ήδη από το 1978, με το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης (ABS) και τα ψηφιακά ηλεκτρονικά μηχανών να ακολουθούν το 1979. Την ίδια χρονιά, όλοι οι κινητήρες μετατρέπονται σε βενζινοκινητήρες .

 

Το 1980 κυκλοφορεί το κορυφαίο μοντέλο: Η BMW 745i με ισχύ 185 kW (252 hp) για να επιτύχει τελική ταχύτητα 227 km/h. Η ενημέρωση του μοντέλου του 1982 διαθέτει ένα τροποποιημένο, ακόμα πιο αεροδυναμικό μπροστινό τμήμα, με αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων και ένα ανανεωμένο πλαίσιο αυτοκινήτου. Πάνω από εννέα χρόνια περισσότερα από 270.000 οχήματα παράχθηκαν και η άκρως επιτυχημένη σειρά συνεχίζει την κυριαρχία της BMW στα σύγχρονα sedan της πολυτελούς κατηγορίας.

 

Περίοδος παραγωγής: 1977–1986

Κινητήρες: 2,5–3,4 λίτρα (110–185 kW, 150–343 hp), 6-κύλινδρος

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.860 mm/1.800 mm/1.430 mm

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 7 SEDAN.

BMW Σειρά 7 Sedan (E23) πλαϊνή λήψη 7/8

(BMW E32)

Υπό τη σχεδιαστική ηγεσία του Claus Luthe, η δεύτερη γενιά της BMW Σειράς 7 Sedan ενσωματώνει αρμονικές γραμμές και δυναμικά σχεδιαστικά στοιχεία με αυτοπεποίθηση. Η φαρδιά μάσκα νεφρών στο μπροστινό μέρος, για παράδειγμα, ή το επιβλητικό πίσω μέρος, του οποίου τα φώτα σε σχήμα L υπογραμμίζουν ακόμη περισσότερο την εμφάνιση. BMW Σειρά 7 παράγεται πλέον με το σύστημα ABS στο βασικό εξοπλισμό μαζί με προαιρετικά διαθέσιμο Park Distance Control και διπλό τζάμι, που μειώνει σημαντικά τα επίπεδα θορύβου.

 

Από το 1987, το πολυτελές sedan διατίθεται με έναν 5,0 λίτρων κινητήρα V12-κύλινδρο και με ισχύ 220 kW (300 hp). Ο κινητήρας είναι ο πρώτος του είδους του που χρησιμοποιείται στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία από το 1945. Η BMW Σειρά 7 διατίθεται πλέον και σε μεγαλύτερη έκδοση για μέγιστη άνεση για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων. Από το 1989, το νέο προαιρετικά διαθέσιμο πακέτο εξοπλισμού High Line ανεβάζει την πολυτέλεια σε ένα νέο επίπεδο με εξοπλισμό όπως ενσωματωμένο ψυγείο και τηλέφωνο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. 

 

Για πρώτη φορά σε όχημα παραγωγής, οι προβολείς με τεχνολογία Xenon διατίθενται προαιρετικά από το 1991 και μετά. Το 1992 παρουσιάζεται μια σημαντική ενημέρωση μοντέλου. Στη συνέχεια, δύο 8κύλινδροι κινητήρες με κυβισμό τριών και τεσσάρων λίτρων συμπληρώνουν τη γκάμα των κινητήρων. Περίπου 310.000 οχήματα έχουν κατασκευαστεί μέχρι το 1994.

 

Περίοδος παραγωγής: 1986–1994

Κινητήρες: 3,0–5,0 λίτρα (135–220 kW, 184–300 hp), 6-, 8- & 12-κύλινδρος

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.910–5.024 mm/1.845 mm/1.400–1.411 mm

Η ΤΡΙΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 7 SEDAN.

BMW Σειρά 7 Sedan (E38) πλαϊνή λήψη 7/8 σε στάση

(BMW E38)

Η νέα γενιά της BMW Σειράς 7 έρχεται στις εκθέσεις το 1994 και διαθέτει μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες. Είναι το πρώτο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο με σύστημα πλοήγησης και, από το 1996, διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό πλευρικούς αερόσακους για τον οδηγό και τον συνοδηγό. Οι μπροστινοί αερόσακοι προστατεύουν τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων από το 1997. Η σχεδίαση είναι πιο φαρδιά και πιο σπορ, αλλά και πιο κομψή.

 

Είναι το πρώτο μοντέλο της BMW Σειράς 7 που διατίθεται με κινητήρα diesel, με 6κύλινδρο κινητήρα με ισχύ 135 kW (184 hp), υποβοηθούμενη από τεχνολογία common rail. Από το 1996, ένας 6κύλινδρος κινητήρας diesel με κυβισμό 2,5 λίτρων και ισχύ 105 kW (143 hp) εξυπηρετεί τη χαμηλότερη γκάμα κινητήρων πετρελαίου. Το 1999, το πολυτελές sedan με κινητήρα πετρελάιου V8 και απόδοση ισχύος 180 kW (245 hp) σημειώνει ένα ακόμη ρεκόρ: Το όχημα είναι το πιο ισχυρό επιβατικό αυτοκίνητο diesel όλων των εποχών.

 

Οι μοναδικές επιδόσεις της BMW 750i/750iL: Οι δώδεκα κύλινδροι τους με κυβισμό 5,4 λίτρων και με ισχύ 240 kW (326 hp). Η ενημέρωση του μοντέλου του 1998 διαθέτει πιο δυναμικούς προβολείς και πίσω φώτα, καθώς και επανασχεδιασμένα πλαϊνά μαρσπιέ και ελαφρώς φαρδύτερη μάσκα νεφρών. Από το 2000, η BMW Σειρά 7 πρωτοπορεί με μια νέα τεχνολογία κινητήρα: Η BMW 750hL παράγεται σε περιορισμένο αριθμό και χρησιμοποιεί υδρογόνο. Εκτός από την κανονική έκδοση με μακρύ μεταξόνιο, περίπου 900 οχήματα κατασκευάζονται με την ονομασία L7 και είναι συνολικά 39 εκατοστά μακρύτερα από τη βασική έκδοση. Παράγονται συνολικά 327.000 μοντέλα της BMW Σειράς 7 (E38).

 

Περίοδος παραγωγής: 1994–2001

Κινητήρες: 2.5–5.4 liters (105–240 kW, 143–326 hp), 6-, 8- & 12-cylinder

Μήκος/πλάτος/ύψος: 4,984–5,374 mm/1,862 mm/1,425–1,435 mm

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 7 SEDAN.

BMW Σειρά 7 Sedan (E66) πλαϊνή λήψη 7/8 σε στάση

(BMW E65, E66, E67 and E68)

Η BMW Σειρά 7 Sedan (E65) που λανσαρίστηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου (IAA) το 2001 στη Γερμανία, είναι ένα εντελώς νέο όχημα από κάθε άποψη. Η ομάδα σχεδίασης του Chris Bangle δημιουργεί σχεδιαστικές πινελιές με τους πλήρως επανασχεδιασμένους προβολείς και το χαρακτηριστικά offset καπό του πορτμπαγκάζ. Στο εσωτερικό, το σύστημα iDrive παρέχει στον οδηγό ένα άνευ προηγουμένου σύστημα λειτουργίας. Πλέον, υπάρχουν λιγότερα κουμπιά ελέγχου. Αντίθετα, περίπου 700 λειτουργίες που καλύπτουν τα εκτεταμένα και ποικίλα συστήματα του οχήματος είναι προσβάσιμες μέσω ενός μόνο κουμπιού που μπορεί να περιστραφεί, να πιεστεί και να μετακινηθεί προς οκτώ κατευθύνσεις. Ο ενσωματωμένος υπολογιστής χρησιμοποιεί πληροφορίες από το διαδίκτυο. Μια άλλη καινοτομία έχει παγκόσμια πρεμιέρα: το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων με επιλογέα ταχυτήτων στο τιμόνι. Ο κορυφαίος κινητήρας αποδίδει τώρα ισχύ 327 kW (445 hp), με κινητήρα 12 κυλίνδρων και κυβισμό έξι λίτρων.

 

Από το 2003 είναι διαθέσιμη η BMW Σειρά 7 Sedan με προσαρμοζόμενα φώτα στροφής και μια σημαντική ενημέρωση μοντέλου πραγματοποιείται το 2005. Οπτικά, το πίσω μέρος είναι φαρδύτερο, η μάσκα νεφρών μεγαλύτερη και οι προβολείς Bi-Xenon αποτελούν πλέον στοιχεία του βασικού εξοπλισμού. Έχουν επίσης πολύ πιο δυναμικό σχεδιασμό. Το σύστημα iDrive έχει ενημερωθεί και μπορεί πλέον να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά. Το φθινόπωρο του 2005, προστέθηκε η υποβοήθηση της μεγάλης σκάλας καθώς και η λειτουργία Night Vision, ο νυχτερινός βοηθός της BMW που συμβάλλει στη βελτίωση της ασφάλειας στο σκοτάδι.

 

Εκτός από το sedan (E65), οι διάφορες ονομασίες μοντέλων περιλαμβάνουν επίσης τη μακρά έκδοση με 14 εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο (E66), μια έκδοση για αυτοκίνητα υψηλής ασφάλειας (E67) και την έκδοση με υδρογόνο (E68).

 

Περίοδος παραγωγής: 2001–2008

Κινητήρες: 3,0–6,0 λίτρα (160–327 kW, 218–445 hp), 6-, 8- & 12-κύλινδρος

Μήκος/πλάτος/ύψος: 5.039–5.179 mm/1.902 mm/1.491 mm

Η ΠΕΜΠΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 7 SEDAN.

BMW Σειρά 7 Sedan (F02) πλαϊνή λήψη 7/8 σε στάση

(BMW F01/F02)

Στο λανσάρισμά της στο Μόναχο, η BMW Σειρά 7 Sedan(F01) ορίζει ένα νέο πρότυπο για συνδυασμό ανώτερης δυναμικής οδήγησης, δυναμικής σχεδίασγς και εξαιρετικής άνεσης ταξιδιού. Η κομψή και σπορ σχεδίαση αντικατοπτρίζεται στο μακρύ καπό, τη χαμηλή γραμμή οροφής και τις δυναμικές αναλογίες. Μια ταινία χρωμίου εκτείνεται σε όλο το πίσω μέρος, η οποία, μαζί με τα πίσω φώτα, τονίζει το πλάτος του οχήματος.

 

Το εσωτερικό διαθέτει μοναδικά, εξαιρετικής ποιότητας υλικά και μια πληθώρα σύγχρονων συστημάτων υποβοήθησης: Από το ενεργό cruise control και το lane assist μέχρι το head-up display. Πρόσθετη ασφάλεια παρέχεται από κάμερες που δείχνουν την πίσω όψη και μπορούν επίσης να παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια. Αυτή η επιλογή δημιουργεί μια εικόνα του οχήματος από ψηλά, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή συνολική θέα.

 

Οι κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης προσφέρουν σπορ επιδόσεις, συμπεριλαμβανομένων των διπλών turbo κινητήρων και της BMW 760i, της οποίας ο V12-κύλινδρος κινητήρας αποδίδει 400 kW (544 hp). Και για πρώτη φορά, μια υβριδική κίνηση είναι διαθέσιμη στη BMW Σειρά 7 Sedan. Η προαιρετική διαθέσιμη τετρακίνηση, η λειτουργία Adaptive Roll Stabilization και το Electronic Damper Control (EDC) συμβάλλουν στη δυναμική οδήγησης της BMW – για ασφαλή και ακριβή οδήγηση.

 

Η ενημέρωση του μοντέλου του 2012 φέρνει μια νέα κεντρική οθόνη με τρισδιάστατα γραφικά, επανασχεδιασμένα συστήματα υποβοήθησης, συμπεριλαμβανομένου της υποβοήθησης της μεγάλης σκάλας με τεχνολογία LED, και επανασχεδιασμένους και πιο αποδοτικούς κινητήρες.

 

Περίοδος παραγωγής: 2008–2015

Κινητήρες: 3,0–6,0 λίτρα (180–400 kW, 245–544 hp), 6-, 8- & 12-κύλινδρος

Μήκος/πλάτος/ύψος: 5.072–5.212 mm/1.902 mm/1.479 mm

Η ΕΚΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 7 SEDAN.

BMW Σειρά 7 Sedan (G12) πλαϊνή λήψη 7/8 σε στάση

(BMW G11/G12)

Κατασκευασμένη από το 2015, η BMW Σειρά 7 Sedan (G11) συνδυάζει τη δυναμική και την ακρίβεια με την εξαιρετική παρουσία και την αποκλειστική πολυτέλεια. Αυτό είναι εμφανές στα πολυτελή, αστραφτερά φινιρίσματα και την εντυπωσιακή σχεδίαση στο πίσω μέρος. Τα επίπεδα φώτα LED συνδέονται με μια στενή ζώνη φωτός, ενισχυμένη από τις απολήξεις της εξάτμισης με τα τραπεζοειδή περιγράμματα. Το αμάξωμα αποτελείται από ένα σύνθετο υλικό CFRP (πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα), χάλυβα και αλουμίνιο, μειώνοντας σημαντικά το βάρος. Στην έκδοση με μακρύ μεταξόνιο (G12) διατίθεται η πανοραμική οροφή Sky Lounge, η οποία παρέχει αερισμό στο εσωτερικό με τη λειτουργία ολίσθησης και ανύψωσης. Επιπλέον, εμφανίζει έγχρωμα γραφικά, τα οποία εναρμονίζονται τέλεια με τις φωτεινές πινελιές στην κολόνα Β. Τέλος, η BMW Σειρά 7 Sedan καλωσορίζει τον οδηγό με τη λειτουργία "Welcome & Goodbye".

 

Τα μοναδικά, υλικά υψηλής ποιότητας εκφράζουν τις προσωπικές σας προτιμήσεις – για παράδειγμα δερμάτινες επενδύσεις από δέρμα Nappa σε χρώμα Cognac, οι συμπληρωματικές επενδύσεις εσωτερικού και η επένδυση οροφής. Το σύστημα ψυχαγωγίας των πίσω επιβατών είναι εξοπλισμένο με οθόνες αφής HD. Με την επιλογή Executive Lounge, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν μέγιστη άνεση χάρη στα πολυτελή καθίσματα με ρυθμιζόμενες λειτουργίες μασάζ. Οι επιβάτες που κάθονται πίσω από τον συνοδηγό έχουν πανοραμική θέα και το υποπόδιο τους είναι στερεωμένο στο κάθισμα του συνοδηγού.

 

Λόγω της ενσωματωμένης κάρτας SIM, το BMW Personal Assistant έχει απεριόριστη πρόσβαση μέσω κινητού σε εφαρμογές και υπηρεσίες, όπως το Connected Navigation που ενημερώνεται συνεχώς και τις απομακρυσμένες αναβαθμίσεις λογισμικού. Το BMW Connected αντιπροσωπεύει την απρόσκοπτη σύνδεση μεταξύ smartphone και οχήματος. Η ημιαυτόματη στάθμευση δίνει στον οδηγό τον έλεγχο του οχήματος χωρίς να βρίσκεται σε αυτό: Η BMW Σειρά 7 Sedan μπορεί να ελίσσεται σε χώρους στάθμευσης και γκαράζ με την επίβλεψη του οδηγού.

 

Με την ενημέρωση του μοντέλου το 2019, το αυτοκίνητο έχει πλέον μια νέα, σημαντικά μεγαλύτερη μάσκα νεφρών, η οποία μαζί με τους αντίστοιχους προβολείς τονίζουν το πλάτος και την παρουσία του πολυτελούς sedan.

 

Περίοδος παραγωγής: 2015–today

Κινητήρες: 2,0–6,6 λίτρα (183–448 kW, 249–610 hp), 4-, 6-, 8- & 12-κύλινδρος

Μήκος/πλάτος/ύψος: 5.098–5.260 mm/1.902 mm/1.467–1.479 mm

Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο BMW μπροστά από αντιπροσωπεία Επισήμου Εμπόρου BMW

ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ BMW.

BMW Σειρά 7 Sedan (G12) πλαϊνή λήψη με ανοιχτή πόρτα

BMW ΣΕΙΡΑ 7 SEDAN.

Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO₂.

  • BMW Σειρά 7 Sedan:
    Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,1–1,8
    Εκπομπές CO₂ σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 252–41
    Κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 20,1–17,9
    Ηλεκτρική αυτονομία σε km: 44–55

    Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).

    Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση.

    Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO₂ των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO₂ νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.