Το εργαλείο διαχείρισης της άδειάς σας για χρήση cookies είναι προσωρινά εκτός σύνδεσης. Συνεπώς, κάποια λειτουργία που απαιτεί τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies μπορεί να λείπει.
Η ΝΕΟΤΕΡΗ BMW ΣΕΙΡΑ 6.
Τα σπορ coupé υψηλών επιδόσεων αποτελούν, εδώ και δεκαετίες, αναπόσπαστο στοιχείο του DNA της BMW. Πρωτοπορία, πρόοδος και τεχνολογία αιχμής είναι τα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν τον αρμονικό συνδυασμό και την αλληλεπίδραση δυναμικής οδήγησης, σπορ χαρακτήρα, άνεσης και πολυτέλειας. Η BMW Σειρά 6 είναι ένα αυτοκίνητο υψηλής αισθητικής που βασίζεται στην κομψότητα και την ασυναγώνιστη υπεροχή.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 6.
Από την πρώτη της παρουσίαση στα μέσα της δεκαετίας του '70, η BMW Σειρά 6 αντιπροσώπευε την πρωτοποριακή σχεδίαση, την πολυτέλεια και την τεχνολογική εξέλιξη, όπως ακριβώς και οι προκάτοχοί της, τα μεγάλα coupé. Η νέα έκδοση του πολυτελούς coupé το 2000 φέρνει αυτήν την παράδοση στη νέα χιλιετία. Το ίδιο ισχύει τόσο για το διάδοχο όσο και για την BMW Σειρά 6 Gran Turismo.
5 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 6.
- 01 Υψηλή αισθητική, επιβλητική εμφάνιση
- 02 Ασύγκριτη δυναμική οδήγησης
- 03 Εξαιρετική άνεση
- 04 Τεχνολογία αιχμής
- 05 Άψογη δικτύωση με όλες τις υπηρεσίες του BMW ConnectedDrive

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 6 ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ.
Μάθετε περισσότερα για την ιστορία και την εξέλιξη των κορυφαίων coupé της BMW. Εδώ μπορείτε να ανακαλύψετε τα ορόσημα αυτού του σπορ αυτοκινήτου υψηλής αισθητικής που προσφέρει έναν μοναδικό συνδυασμό επιδόσεων, άνεσης και μοναδικότητας.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 6 ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ.
Μάθετε περισσότερα για την ιστορία και την εξέλιξη των κορυφαίων coupé της BMW. Εδώ μπορείτε να ανακαλύψετε τα ορόσημα αυτού του σπορ αυτοκινήτου υψηλής αισθητικής που προσφέρει έναν μοναδικό συνδυασμό επιδόσεων, άνεσης και μοναδικότητας.
Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 6.

(BMW E24)
Το 1976, κατά την άφιξή της στις αντιπροσωπίες, η BMW Σειρά 6 ήταν ένα από τα ταχύτερα τετραθέσια coupé εκείνης της εποχής. Κατά τη διάρκεια παραγωγής των 13 ετών, το αυτοκίνητο παραμένει στην πρώτη γραμμή των τεχνολογικών εξελίξεων διαθέτοντας ψεκασμό καυσίμου πολλαπλής εισαγωγής, σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα και διαχείριση καυσαερίων με τη χρήση καταλυτικών μετατροπέων.
Η Coupé σχεδιάστηκε από τον επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος Paul Bracq. Αυτός είναι κι ο λόγος που η BMW Σειρά 6 διαθέτει χαμηλή γραμμή "ώμων" επιτρέποντας τη διαμόρφωση μεγάλων πλαϊνών παραθύρων. Τα δυναμικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά στο πλάι τονίζουν την κομψότητα των λιτών γραμμών και αναλογιών ενώ παράλληλα επιτυγχάνουν μια ασύγκριτη δυναμική. Αυτή η εικόνα υπογραμμίζεται από το τονισμένο μπροστινό τμήμα με τη χαρακτηριστική μάσκα διπλών "νεφρών".
Από το 1978, η BMW 635CSi δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον σπορ χαρακτήρα με ενισχυμένες αντιστρεπτικές ράβδους και πιο σκληρά αμορτισέρ. Το 1982 η BMW Σειρά 6 υποβάλλεται σε μία ριζική ανανέωση. Το 1984 η BMW M635CSi εμφανίζεται στους γερμανικούς δρόμους και το τετραθέσιο σπορ coupé φτάνει στο υψηλότερο επίπεδο εξέλιξης. Εξοπλισμένη με τον κινητήρα BMW M88, ο οποίος τοποθετείται και στην BMW M1, ένα ενισχυμένο σπορ κιβώτιο 5 σχέσεων, ανασχεδιασμένο πλαίσιο και πιο δυνατό σύστημα πέδησης, προσφέρει την χαρακτηριστική για Μ αυτοκίνητα οδηγική απόλαυση.
Το 1987, με τη δεύτερη ανανέωση του μοντέλου, προστίθενται τεχνολογικά προηγμένοι προβολείς και κινητήρες.
Περίοδος παραγωγής: 1976 – 1989
Κινητήρες: 2,8 – 3,5 λίτρα (135 – 210 kW, 184 – 286 hp), 6 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4 – 4.815 mm/1.725 – 1.740 mm/1.355 – 1.365 mm
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 6.

(BMW E63, E64)
Η νέα έκδοση της BMW Σειράς 6 παρουσιάζεται το 2003 και οι επιρροές της από τον επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος, Chris Bangle, είναι προφανείς. Η BMW για άλλη μια φορά συνδυάζει τον σπορ χαρακτήρα με την άνεση, κάτι που αποτυπώνεται και στις ρευστές γραμμές της εξωτερικής σχεδίασης. Οι "τεταμένες" αναλογίες και η χαμηλή, φαρδιά και μακριά σιλουέτα, σε συνδυασμό με την μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα επιβατών, αποπνέουν δυναμισμό και αυτοπεποίθηση. Με τους άκρως ισχυρούς κινητήρες και τη σχεδίαση χαμηλού βάρους το αυτοκίνητο προσφέρει εκπληκτική ευελιξία. Σ' αυτό συμβάλλει καθοριστικά και η σχεδόν άψογη κατανομή του βάρους στους άξονες σε αναλογία 50:50.
Στις αρχές του 2004, η BMW Σειρά 6 Cabrio συνδυάζει την αθλητική υπεροχή με την οδηγική απόλαυση με ανοικτή οροφή. Την ίδια χρονιά παρουσιάζεται και η BMW M6 που εξοπλίζεται με έναν κινητήρα V10 ισχύος 373 kW (507 hp). Η ειδική ισχύς (ανά λίτρο κυβισμού) ήταν παρόμοια με αυτή των αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Η ανανέωση μοντέλου του 2007 φέρνει μερικές διακριτικές αλλαγές στη σχεδίαση, οι οποίες τονίζουν ακόμα περισσότερο την σπορ εμφάνιση του coupé. Αλλαγές όμως εντοπίζονται και στο εσωτερικό όπως, για παράδειγμα, η στοχευμένη ανανέωση των χειριστηρίων. Οι κινητήρες είναι τώρα πιο αποδοτικοί. Ο οκτακύλινδρος κινητήρας 4,8 λίτρων με ισχύ 270 kW (367 hp) κινεί τώρα τις BMW 650i Coupé και BMW 650i Cabrio.
Περίοδος παραγωγής: 2003 – 2010
Κινητήρες: 3,0 – 5,0 λίτρα (190 – 373 kW, 258 – 507 hp), 6, 8 και 10 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.820 mm/1.855 mm/1.374 mm
Η ΤΡΙΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 6.

(BMW F06, F12, F13)
Η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 6 συνδυάζει για άλλη μια φορά εξαιρετική άνεση ταξιδιού, υψηλή αισθητική και εξαιρετικές επιδόσεις. Ο συνδυασμός καθαρών γραμμών παραπέμπει στους κυματισμούς που σχηματίζονται στην πλώρη ενός ταχύπλοου. Το μεγάλο πλάτος, η χαμηλή σιλουέτα και το μεγάλο μήκος δημιουργούν έναν συνδυασμό κομψότητας και δυναμικής. Το εσωτερικό είναι εξίσου εντυπωσιακό χάρη στην πολυτελή εμφάνιση και τις λεπτομέρειες όπως η ελεύθερα τοποθετημένη Κεντρική Οθόνη Ελέγχου.
Η BMW Σειρά 6 Cabrio διαθέτει υφασμάτινη οροφή που τονίζει το τεταμένο σχήμα του αυτοκινήτου. Οι εξακύλινδροι και οκτακύλινδροι κινητήρες εξασφαλίζουν εντυπωσιακές επιδόσεις και αποδίδουν την ισχύ που απαιτείται για ξεκούραστη οδηγική απόλαυση.
Η BMW Σειρά 6 Gran Coupé είναι διαθέσιμη από το 2012. Αυτό το αισθητά μεγαλύτερο αυτοκίνητο προσφέρει ακόμα μεγαλύτερους χώρους και άνεση, συνδυάζοντας αρμονικά τα μπροστινά καθίσματα με τα πίσω. Τα αυτοκίνητα διατίθενται τώρα και σε M εκδόσεις κορυφαίων επιδόσεων χάρη στον κινητήρα V8 των 4,4 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo. Με το facelift του 2015, τα αυτοκίνητα αποκτούν νέα BMW μάσκα "νεφρών" και μπροστινό και πίσω προφυλακτήρα, οι οποίοι τονίζουν ακόμα περισσότερο το πλάτος. Από το 2017 διατίθενται πρόσθετα ειδικά χρώματα αμαξώματος και στοιχεία εξοπλισμού, μεταξύ αυτών το BMW ConnectedDrive, οι προβολείς LED και το ηχοσύστημα hi-fi ως στοιχείο βασικού εξοπλισμού.
Περίοδος παραγωγής: 2011 – 2018
Κινητήρες: 3,0 – 4,4 λίτρα (235 – 441 kW, 320 – 600 hp), 6- & 8-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.894 – 5.007 mm/1.894 mm/1.365 – 1.392 mm
BMW ΣΕΙΡΑ 6 GRAN TURISMO.

(BMW G32)
Απόλυτη άνεση ταξιδιού, κορυφαία δυναμική οδήγησης και πολυτελείς χώροι – ο διάδοχος της BMW Σειράς 5 Gran Turismo έχει τα πάντα. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε το 2017 στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου (IAA) στη Γερμανία και η εμπορική του διάθεση ξεκίνησε τον Νοέμβριο του ίδιου έτους.
Χάρη στην κατασκευή χαμηλού βάρους με χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής, η BMW Σειρά 6 Gran Turismo παρουσιάζει εξαιρετική ευελιξία. Με τους αποδοτικούς κινητήρες, τις προσεγμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης και το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης, η BMW προσφέρει μια σπορ και άνετη εμπειρία οδήγησης. Αυτή υποστηρίζεται από την αερανάρτηση στον πίσω άξονα και την προαιρετικά διαθέσιμη προσαρμοζόμενη ανάρτηση.
Οι ρέουσες γραμμές και η coupé οροφή υπόσχονται σπορ κομψότητα, η οποία υπογραμμίζεται από το μακρύ καπό κινητήρα και την μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα επιβατών. Το εντυπωσιακό και επιβλητικό ρύγχος και το φαρδύ πίσω τμήμα υπογραμμίζουν τη γεμάτη αυτοπεποίθηση παρουσία του αυτοκινήτου.
Ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν ένα πολυτελές και ευρύχωρο εσωτερικό με προαιρετικά διαθέσιμη πανοραμική γυάλινη οροφή και λεπτομέρειες από κεραμικό υλικό στα χειριστήρια. Το 2020, το μπροστινό και το πίσω τμήμα δέχθηκαν κάποιες ανανεώσεις στο πλαίσιο αναβάθμισης του μοντέλου. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει τώρα δυναμικό εσωτερικό φωτισμό ενώ προαιρετικά διατίθεται αυτόματος κλιματισμός 4 ζωνών. Οι κινητήρες είναι πιο αποδοτικοί από ποτέ ενώ το Driving Assistant Professional διαθέτει τώρα τη λειτουργία Προειδοποίησης σε Διασταυρώσεις και την Υποστήριξης Λωρίδας Ανάγκης.
Περίοδος παραγωγής: 2017 – σήμερα
Κινητήρες: 2,0 – 3,0 λίτρα (140 – 245 kW, 190 – 333 hp), 6- & 8-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 5.091 mm/1.902 mm/1.538 mm
Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.
BMW Σειρά 6 Gran Turismo:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 8,8–5,3
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 201-140Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).
Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση.
Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2 νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.